yenilen 3 golün sadece birinde hatası vardır ki o da mertens'in kazandığı penaltı. o penaltının aynısını casemiro'ya da yaptırmıştı mertens.
bu fenerli gerizekalılar maçlardan önce eski galatasaray oyuncularına karşı sosyal medyada öyle bir psikolojik baskı yapıyorlar ki, hata yapmaya korkarak oynuyor o oyuncular, bu da hata yapmalarına sebep oluyor. çünkü üzerlerinde her zaman hata yapmamam lazım yoksa linç yerim tedirginliği oluyor. böyle futbol oynayabilir mi biri? tabi ki oynayamaz. açık söylüyorum şu korkusu olmasa o penaltıyı yaptırmazdı, yanında koşmaya çalışırdı. ama çalım yerim korkusundan risk aldı ki aynı riski bayern maçında da almış, bize de gol yedirmişti. başkalarına yaranmaya çalıştıkça da hata yapmaya devam edecek. bizdeyken de bizim taraftara yaranmak için hata yapıyordu. bu da galatasaray'dan yollanmasına sebep oldu. mesela aynı şeyi galatasaray'da kerem aktürkoğlu'da yaşıyor şuan. her zaman yaptığı basit işlerde bile tedirginliği yüzünden hata yapıyor. keşke oynatmasaydı emre belözoğlu. galatasaray her halükarda kazanacaktı maçı. fenerlilerin stada girip çocuğu ıslıklaması ayrı fecaat zaten. bunu hep yapıyorlar, sonra da bak kendi taraftarı da ıslıkladı diye milleti gaza getiriyorlar.
şurayı da kaçırıyor insanlar, adamın karşısında barış alper yılmaz vardı. gününde bir tete vardı. bakın barış'ı süper ligde gerçekten savunabilecek tek adam sacha boey' di. o da bayern münih'e transfer oldu zaten. adamın seviyesini bazı arkadaşlar hala anlamıyor. barış alper dediğimiz adam boey'in bonservis rekorunu kırabilecek tek adam türkiye'de. kazımcan nasıl savunsun adamı? davinson'u bomboş bırakan stoperlerin hatası yani ikinci gol tamamen. ilk gol ise klasik galatasaray duran top golü. dünya kadar gol attık duran toplardan bu sene biz. atamayanlar düşünsün.
fenerliler tarık felaketini unutturmak için kazımcan'ı ortaya atıyor. tribünlere ankaragücü taraftarı kılığında girip oyuncuyu ıslıklıyorlar. aynısını samsun maçında maçın en iyisi taylan'a da yaptılar. ama bunları artık kimse yemiyor. kendiniz çalıp kendiniz oynuyorsunuz. 2 yıldır bütün majör hatalar tarafınıza yapılmış, rize - kasımpaşa - hatay üçlüsüyle lige direkt 18 puanla başlıyorsunuz yıllardır. hala utanmadan başkalarına laf ediyorsunuz. yüzünüz de kızarmıyor arkadaş... ne iğrenç insanlarsınız...
20.02.2024 · 34. sıra
kirlivemutlu
19.02.2024 15:46