yeni nesil zengin züppe takımından başka kimsenin işine yaradığını düşünmediğim uygulama. hanımefendiler 11-12 gibi uyansınlar 4-5 gibi gezmeye çıksınlar rahat rahat, mevlit falan yapsınlar. en çok bu grup seviniyordur buna.
ben 7’de uyanıyorum. 8’de masamın başındayım. akşam 4’te hava kararmıyor oh ne güzel denilmesi umrumda değil zaten 6 gibi çıkıyorum açık havaya. yani ben hiç güneş görmüyorum, vahşileştim amk. yemeğimi tabakta değil önüme atıyorlar artık çiğ çiğ. hırlamaya başladım, dedeler gibi kabul etmiyorum, ben hırlamam götünüzden uydurmayın diye çemkiriyorum. asabım bozuldu lan.
26.11.2019 · 30. sıra
pupuli
25.11.2019 08:18