darısı bizim ülkemize.
nüfus planlaması denen şey "çoğalmayalım kalabalık kötüdür" demekten çok daha öte bir şey. sonra her trafik ışığında arabana sopayla vuran suriyeli gelmesin diye dua eder durursun.
helal sana sarı saçlı çapkın adam.
14.11.2016 · 2. sıra
pupuli
21:52