üstsüz erkek ne zaman anormal oldu lan? onu kaçırmışım.
ülke son sürat afganistana doğru gidiyor resmen.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
tabandan bildiriyorum, hayır
bu chp kadar komedi bir parti yok. bütün belediyelerinde asgariye normalden fazla zam yaptı sırf akpye laf sokmak için.
o belediyelerin hepsinde işçiler daha çok isteyip greve gitti. hizmet aksayınca hem oylar gitti hem de işçilere deli gibi asgari ücret verdikleriyle kaldılar.
yemin ederim chpyi rezil et desen bu kadar olmaz.
o belediyelerin hepsinde işçiler daha çok isteyip greve gitti. hizmet aksayınca hem oylar gitti hem de işçilere deli gibi asgari ücret verdikleriyle kaldılar.
yemin ederim chpyi rezil et desen bu kadar olmaz.
imamoğlu 49 küsürle kaybetseydi muhalifler olarak pes etmezdik en azından. yerel secimde bursayı almayı falan konusurduk. şimdi 20 küsür sene sonra nihayet teslim olduk, saldık.
ulan karl marx yatacak yerin yok…
bak işçiler birleşip iktidarı ele geçirecek dediniz şimdi mavi yakalı işçiler akp ile işbirliği içinde beyaz yakalı işçilerin içinden geçiyor.
doktorlar, bilim adamları, mühendisler üç kuruşa açlıkla mücadele ederken bunlar da almışlar arkalarına iktidarı ülkenin kaymağını yemekle meşguller.
chp ye söyleyecek laf kalmadı zaten. beceriksizler ve şekilciler sürüsü
bak işçiler birleşip iktidarı ele geçirecek dediniz şimdi mavi yakalı işçiler akp ile işbirliği içinde beyaz yakalı işçilerin içinden geçiyor.
doktorlar, bilim adamları, mühendisler üç kuruşa açlıkla mücadele ederken bunlar da almışlar arkalarına iktidarı ülkenin kaymağını yemekle meşguller.
chp ye söyleyecek laf kalmadı zaten. beceriksizler ve şekilciler sürüsü
ne ara bu kadar gerizekalı bi toplum olduk.
kesinlikle emlakcilar. ayrıca oto galericiler de rahatlıkla bu gruba alınabilir.
allah rızası için "sitede" oturanlar yazsın. başlığın adı "site aidatı." 9-10 dairelik apartmanın 100 liralık aidatı kimsenin zikinde değil.
ankara çankayada butik bir site. 48 daire. 1 site görevlisi, 3 güvenlik. peyzaj alanı, kapalı ısıtmalı büyük bir yüzme havuzu, orta çapta bir spor salonu için ısınma ve sıcak su hariç 2600 tl ödüyoruz. butik sitelerden uzak durun.
ankara çankayada butik bir site. 48 daire. 1 site görevlisi, 3 güvenlik. peyzaj alanı, kapalı ısıtmalı büyük bir yüzme havuzu, orta çapta bir spor salonu için ısınma ve sıcak su hariç 2600 tl ödüyoruz. butik sitelerden uzak durun.
yasama, yürütme, yargı, hepsi 20 senedir akp'nin elinde oyuncak kıvamında, hala başka güçler suçlu.
polisin haraç kesildiğinden haberinin olmadığına inanacak kadar saf mısınız gerçekten? tekelcinin de hiç aklına gelmemişti şikayetçi olmak.
katil müebbet alsa ne olacak ki? o çetelerin içinde böyle rahatça harcanabilecek 200 tane daha adam vardır. böyle tek tek tükenir mi?
hani, türkiye'de o çeteyi eline alıp çökertebilecek bi savcı var mı? akp iktidarında herhangi bir hukuk adamının gücü herhangi bir çeteyi yok etmeye yetiyor mu?
neden çetelerden it gibi korkuyoruz hepimiz? nasıl milletin malına böyle rahatça çöküyorlar? kim izin verdi bu yapılanmaya?
arka arka af çıkarıp suçluları salıveren kim? çete liderlerini parti merkezlerinde ağırlayan kim?
polisin gücü kıçı kırık torbacıya bile yetmedi, temel ünlü hala yakalanamadı.
ondan sonra şeriat gelecekmiş de, idam gelecekmiş de, korkup cinayet işlemeyeceklermiş.
"son 10 günde sedat şahin ve alaaddin saral'ın tahliyesine karar veren hakim hakan türkon, yargıtay üyeliğine atandı."
https://twitter.com/…ece/status/1684470221237620736
akp hukukçuları suç örgütlerini kolluyor, siz hala tetikçileri idam ederek sorunu çözebileceğinize inanıyorsunuz.
idam tartışmasının açılması tam bir tuzak. adamlar fırsattan istifade idamı tekrar gündeme getirmeye çalışıyorlar. bu insan olamamış katilleri değil, seni beni asmak niyetleri. öbürlerini cezalandırmak isteseler zaten cezalandırırlardı, zırt pırt af çıkarmazlardı.
polisin haraç kesildiğinden haberinin olmadığına inanacak kadar saf mısınız gerçekten? tekelcinin de hiç aklına gelmemişti şikayetçi olmak.
katil müebbet alsa ne olacak ki? o çetelerin içinde böyle rahatça harcanabilecek 200 tane daha adam vardır. böyle tek tek tükenir mi?
hani, türkiye'de o çeteyi eline alıp çökertebilecek bi savcı var mı? akp iktidarında herhangi bir hukuk adamının gücü herhangi bir çeteyi yok etmeye yetiyor mu?
neden çetelerden it gibi korkuyoruz hepimiz? nasıl milletin malına böyle rahatça çöküyorlar? kim izin verdi bu yapılanmaya?
arka arka af çıkarıp suçluları salıveren kim? çete liderlerini parti merkezlerinde ağırlayan kim?
polisin gücü kıçı kırık torbacıya bile yetmedi, temel ünlü hala yakalanamadı.
ondan sonra şeriat gelecekmiş de, idam gelecekmiş de, korkup cinayet işlemeyeceklermiş.
"son 10 günde sedat şahin ve alaaddin saral'ın tahliyesine karar veren hakim hakan türkon, yargıtay üyeliğine atandı."
https://twitter.com/…ece/status/1684470221237620736
akp hukukçuları suç örgütlerini kolluyor, siz hala tetikçileri idam ederek sorunu çözebileceğinize inanıyorsunuz.
idam tartışmasının açılması tam bir tuzak. adamlar fırsattan istifade idamı tekrar gündeme getirmeye çalışıyorlar. bu insan olamamış katilleri değil, seni beni asmak niyetleri. öbürlerini cezalandırmak isteseler zaten cezalandırırlardı, zırt pırt af çıkarmazlardı.
bu halkın alacağı kararlara bu kadar çok mu güveniyorsunuz ulan siz? bu halkın kararları yüzünden bugün bu konuları konuşmuyor muyuz biz? halkoylaması yapılırsa sokakta öpüşen çift idam edilir, 5 yaşındaki çocuğa tecavüz eden herif idam edilmez. araplaşmış bir toplumdan da bir bok olmaz.
çanta kullanmayı bırakınca kızlar vermeye başladı, ama nasıl vermek, öp beni ricep ye beni ricep, baktım başa çıkamıyorum yine taktım çantayı kafam rahat
2020 yılında üçlü elemede sefa da tabağında kasnak unutmuştu, aynı gece duygu tabağını sabote ettiği için duygu elenmişti. sefa kasnak unuttuğu için diğer yarışmacıların tabağını tatmayız dememişlerdi ve tabakların tadına bakılınca duygu'nun bilerek tuz boca ettiği tabağı elenen tabak olmuştu. bugün ise bu kuralın değiştiğini görüyoruz.
aynı şekilde mehmet şef dünkü yarışmada "patlıcan veriyoruz marketten kuru patlıcan alıyorlar" diye bir serzenişte bulundu, yine 2020 yılında patlıcan verdikleri bölümde ayyüce marketten kuru patlıcan alarak birinci olmuştu. somer şef ve mehmet şef bu hareketin çok zekice olduğunu söylemişlerdi.
bu yarışma keyifli ve çok izlenen bir yarışma ama hiç profesyonel gelmiyor bu hareketler. şefler o gün kafalarına nasıl eserse öyle hareket ediyorlar resmen. seyir zevkini inanılmaz düşüren hareketler. izleyiciyi aptal yerine koymanın alemi yok.
aynı şekilde mehmet şef dünkü yarışmada "patlıcan veriyoruz marketten kuru patlıcan alıyorlar" diye bir serzenişte bulundu, yine 2020 yılında patlıcan verdikleri bölümde ayyüce marketten kuru patlıcan alarak birinci olmuştu. somer şef ve mehmet şef bu hareketin çok zekice olduğunu söylemişlerdi.
bu yarışma keyifli ve çok izlenen bir yarışma ama hiç profesyonel gelmiyor bu hareketler. şefler o gün kafalarına nasıl eserse öyle hareket ediyorlar resmen. seyir zevkini inanılmaz düşüren hareketler. izleyiciyi aptal yerine koymanın alemi yok.
bi tarafına girsin o zaman
bunu bilemem de, kendi cinsiyle tatile gitse de bitiyor o iş, sevgili kısmını bilemem ama flört kısmı için kesinlikle bir kırılma noktası oluyor kadınlarda, ya çok sevdiği arkadaşı (cinsiyetten bağımsız) yaşadığı şehre geliyor, ya festival ya konser, tatil vs vs bir şey, götünün sfinkteriyle istersen akbaba tut, sikim bir şekilde bitiyor.
ilişkide özgürlük adı altında ilişkinin tanımı sadece buluşup sikişip dağılmak olduğu için, arayıp sorunca merak edince muhtaç, seviyorsun diye zaman geçirmek isteyince hayatsız damgası yediğiniz için sevgililik olayı aslında bütünüyle zevksiz de bir şey, bir kere denedim gibi oldu, ondan da bir bok anlamadım zaten.
başlığı zaten geçtim, buna evet diyen, fethiye'de sevdiceği çok tatlı yakın kankisiyle çakışırken bir göz odasında 31 çekip dertten derde giren tipler falan net gavattır.
“sevgilin sen varken karşı cinsle tatile gidebiliyor çünkü seni karşı cins olarak göremiyor, sende karşı cinsinle tatile gidecek taşağı bulamadığı için gidebiliyor”
amsalak doğruculuğunuzdan artık bana da gına geldi, kafanıza vura vura anlatılması lazım bunların modernlik falan olmadığını, sen dişil enerji saçan ana kuzusu bir zibidisin, o yüzden gidip de bir erkekle eğlenebiliyor :)
ilişkide özgürlük adı altında ilişkinin tanımı sadece buluşup sikişip dağılmak olduğu için, arayıp sorunca merak edince muhtaç, seviyorsun diye zaman geçirmek isteyince hayatsız damgası yediğiniz için sevgililik olayı aslında bütünüyle zevksiz de bir şey, bir kere denedim gibi oldu, ondan da bir bok anlamadım zaten.
başlığı zaten geçtim, buna evet diyen, fethiye'de sevdiceği çok tatlı yakın kankisiyle çakışırken bir göz odasında 31 çekip dertten derde giren tipler falan net gavattır.
“sevgilin sen varken karşı cinsle tatile gidebiliyor çünkü seni karşı cins olarak göremiyor, sende karşı cinsinle tatile gidecek taşağı bulamadığı için gidebiliyor”
amsalak doğruculuğunuzdan artık bana da gına geldi, kafanıza vura vura anlatılması lazım bunların modernlik falan olmadığını, sen dişil enerji saçan ana kuzusu bir zibidisin, o yüzden gidip de bir erkekle eğlenebiliyor :)
+ bearshare. indirilen içeriğin virüslü veya fake olma ihtimali yüksek olurdu, güvenlik hak getire, dosya bir yerden geliyor ama nereden belli değil. macera dolu dönemlerdi.
ucl sefiri kaşarlanmış karizma stoper. kimilerine göre tarihin en iyi stoperi. geçen sezon 42 maç ilk 11’i var. istemeyecek kadar şımarık değiliz.
2021 ve sonrasındaki pik artışını gördüğü için burda sabaha kadar ev arsa ölmez diyenler olacaktır, aynı kişiler 2020 öncesinde krediyle ev almak salaklıktır diyordu.
haklıydılar, 2010-2019 arası ne zaman almış olursanız olun, 2019 aralıktaki fiyatından yüksek almış olacaktınız. artış oldu, bir yıldır da dolar bazlı düşüyor. borsa 10x yaptı, para yine sizin ne bok yerseniz yiyin o ayrı tabi.
edit: bir de kredi çek efso yatırım yazanlar... abi siz yazarsınız, bir şey yazıyorsanız bir sik bildiğiniz de yazdığınız varsayılır. şimşek öncesinde 1.30'lardan maksimum 250-300bin kredi çıkıyordu şuan da 200bin tl 2.50-3.00 oranlardan çıkıyor. ya siz dayak yemediniz h yahut boş beleş konuşuyorsunuz. yazılarınız güncel ve güvenilir olsun.
haklıydılar, 2010-2019 arası ne zaman almış olursanız olun, 2019 aralıktaki fiyatından yüksek almış olacaktınız. artış oldu, bir yıldır da dolar bazlı düşüyor. borsa 10x yaptı, para yine sizin ne bok yerseniz yiyin o ayrı tabi.
edit: bir de kredi çek efso yatırım yazanlar... abi siz yazarsınız, bir şey yazıyorsanız bir sik bildiğiniz de yazdığınız varsayılır. şimşek öncesinde 1.30'lardan maksimum 250-300bin kredi çıkıyordu şuan da 200bin tl 2.50-3.00 oranlardan çıkıyor. ya siz dayak yemediniz h yahut boş beleş konuşuyorsunuz. yazılarınız güncel ve güvenilir olsun.
geçen baktım benim laptop can çekişiyor artık değiştirmenin vakti geldi dedim kendi kendime ardından fiyatlara bi bakınca bende laptop değiştirecek göt olmadığını anladım
15 milyon tl. iş hayatını bırakırım.
yurt dışı tatili engelleme amaçlı çıkarılan düzenlemedir.
(bkz: bodrum'da otellerin boş kalması)
parayı türkiye'deki otellere harcayın diyorlar.
ama yurt dışından çok sayıda yabancı turist geldiğinde ise türklere "siz bizim otellere gelmeyin" diyorlar.
iki yüzlüler sizi.
---
bonus haber
(bkz: 31 temmuz 2023 bireysel kredi faizlerinin artması)
(bkz: bodrum'da otellerin boş kalması)
parayı türkiye'deki otellere harcayın diyorlar.
ama yurt dışından çok sayıda yabancı turist geldiğinde ise türklere "siz bizim otellere gelmeyin" diyorlar.
iki yüzlüler sizi.
---
bonus haber
(bkz: 31 temmuz 2023 bireysel kredi faizlerinin artması)
sen şarapçının peşinden gidersin ama cenazene yoğurtçu gelir. şarapçı akşamdan kalmıştır, öğle namazına yetişemez. ikindiye gömülürsen belki.
yalanını fark etmem. o ilk yalanı yakaladıktan sonra yaptığı tüm davranışlar yalanmış gibi geliyor sonra toxicliğe bağlıyıp ayrılığa doğru gidiyor zaten.
ilk yalandan sonra tüm doğrular şüphelidir, söylemeyin.
ilk yalandan sonra tüm doğrular şüphelidir, söylemeyin.
fiyatlar tl bazında da düşebilir. ama nasıl? uzun zamandır türkiye'de otomobil bir yatırım aracı olarak ele alınsa da illa ki bunun da bir sonu gelecek. döviz kurunun sabit kaldığını varsayarsak ve sıfır araç arzı da artarsa, ikinci elde otomobil fiyatları düşer. şimdi çoğu kişide şu mantık var. "ben 800 bin tl verip satın aldığım aracı niye daha düşük fiyata satayım". biraz geçmişe gidelim ve bakalım. 50 bin tl verip satın aldığınız bir aracı, kontağı çevirdikten sonra 50 bin tl'ye satabilir miydiniz? cevap tabii ki de hayır olacak. sonuçta otomobil bir yatırım aracı değil ve satın alındığı andan itibaren de fiyatı düşen bir araç.
şu anki fiyatlar gerçeği yansıtıyor mu? kesinlikle hayır. bunun için biraz geçmişe gidelim. 2019 senesinde 120 bin tl olan bir aracı ele alalım. o yıl asgari ücret de 2020 tl (377 usd). bu aracı 59 asgari ücretle alabiliyormuşuz. şu anda aynı araç 96 asgari ücretle alınıyor ve 4 sene daha yaşlı. şu anki asgari ücret de 11400 tl (422 usd).
yani 4 sene önce 120 bin tl olan bir aracın şu anki değeri en fazla 670 bin tl olması gerekirken görüyoruz ki 1.100 bin tl civarında listeleniyor.
sıfır otomobil arzının olmaması ve bizim milletin de otomobili bir yatırım olarak görüp fiyatlara abanmasıyla psikolojik olarak ikinci el otomobil piyasası da şişti. sıfır araç arzı artsın ve faizler de artsın bakalım fiyatlar düşüyor mu düşmüyor mu. kimse kazanamayacağını düşündüğü şeye yatırım yapmaz. otomobil piyasasında ibre tersine döndü mü fiyatlar da düşer.
şu anki fiyatlar gerçeği yansıtıyor mu? kesinlikle hayır. bunun için biraz geçmişe gidelim. 2019 senesinde 120 bin tl olan bir aracı ele alalım. o yıl asgari ücret de 2020 tl (377 usd). bu aracı 59 asgari ücretle alabiliyormuşuz. şu anda aynı araç 96 asgari ücretle alınıyor ve 4 sene daha yaşlı. şu anki asgari ücret de 11400 tl (422 usd).
yani 4 sene önce 120 bin tl olan bir aracın şu anki değeri en fazla 670 bin tl olması gerekirken görüyoruz ki 1.100 bin tl civarında listeleniyor.
sıfır otomobil arzının olmaması ve bizim milletin de otomobili bir yatırım olarak görüp fiyatlara abanmasıyla psikolojik olarak ikinci el otomobil piyasası da şişti. sıfır araç arzı artsın ve faizler de artsın bakalım fiyatlar düşüyor mu düşmüyor mu. kimse kazanamayacağını düşündüğü şeye yatırım yapmaz. otomobil piyasasında ibre tersine döndü mü fiyatlar da düşer.
günümüz şartlarında çok büyük ve takdir edilesi bir cesaret
yeter orospu çocukları yeter.. neyin zammı bu?? hangi gerekçeyle zam yapıyorsunuz orospu çocukları. 50 lira esprisi yapıp goygoya vuranların da anasını sikeyim..
adamlar her gün çeşitli zamlarla vergilerle kendilerine gireni bırakmış da meslek gruplarının cebine girene odaklanıyor.
ulan ülke soyguncu, vurguncu, hortumcu dolu. milyon dolarlar cukkalanıyor. buna mı taktınız vizyonsuzlar. at gözlüklerinize sokayım sizin.
ulan ülke soyguncu, vurguncu, hortumcu dolu. milyon dolarlar cukkalanıyor. buna mı taktınız vizyonsuzlar. at gözlüklerinize sokayım sizin.
iyi kadinlari uzdunuz gotler.
yemin töreni yürüyüşü hazırlıkları esnasında söylenen o efsane söz;
oğlum komutana selam verirken sikecekmiş gibi değil, verecekmiş gibi bakacaksınız lan!
tanım: çok orijinal küfürlerin bol bol kullanıldığı zamanlardır.
oğlum komutana selam verirken sikecekmiş gibi değil, verecekmiş gibi bakacaksınız lan!
tanım: çok orijinal küfürlerin bol bol kullanıldığı zamanlardır.
şirketlerin çoğu küçülmeye gitme niyetinde olduğu ancak kıdem tazminati ihbar tazminatı vs. ile uğraşmak istemedikleri için yapmış olmak için göstermelik yapılan zamlardır.
anladığım kadarıyla "beğenmeyen işten çıksın işimize gelir" gibi bir yaklaşım izleniyor özellikle kurumsallarda.
anladığım kadarıyla "beğenmeyen işten çıksın işimize gelir" gibi bir yaklaşım izleniyor özellikle kurumsallarda.
arkadaşlar bu yokluktan değil. beleşe karşı zafımız var. çevremde bu tarz insan çok. evine gitseniz size burda aldığının çok daha fazlasını hiç canı sıkılmadan ikram eder. ama bedava olunca değişiyorlar. daha önce baklava haberi vardı. hatay'da künefe festivalinde ki görüntüler. hep beleşe karşı olan zaftan oluyor. mevcut hükümet de bu olayı çok önceden çözmüş uzun yıllardır seçim propagandası olarak kullanıyor zaten. bedava kitap bedava elektrik bedava çay bedava doğalgaz.....
kendisine para kazandıran takipçilerinden nasıl tiksindiğini açık eden aşağılık kişidir.
takip edenin kendisine saygısı yoktur eşeğin sikine layıktır.
takip edenin kendisine saygısı yoktur eşeğin sikine layıktır.
konyada da bol bol bulunan kavşak tipidir. hız kesmek için tasarlanmıştır. hız kesmeniz durumunda bir adrenalin yaşamıyorsunuz zaten. bir akla ziyanlık yok, acemi şoförlük var. oyna devam.
bir şeyi sevmek için mantıklı bir açıklama mı olması gerekiyor hep. ben mi yanlış yaşıyorum yıllardır lan ?
nazik bir kadın/erkek
mütevazi bir kadın/erkek
ince düşünceli kadın/erkek
mütevazi bir kadın/erkek
ince düşünceli kadın/erkek
2 bin polisin katıldığı bir operasyonda 16 silah ele geçirilmiş,fıkra bu kadar.esenyurt 'ta ben şuan herhangi bir 1-2 eve girsem 16 silah kendim bulurum zaten oralarda.tamam yedik dün geceki bu denetim ile esenyurt artık 2024 avrupa kültür başkentine aday olacak.
2 yıl önce alınmış olsaydı, tek kelime etmezdim mert müldür transferi için. 2 yıl önce alınabilecek en iyi yerli beki bırakın, avrupa'da en yüksek potansiyelli genç beklerden birisiydi belki de. geçen sezonu sakat geçirdi. sezon başı kampı yaptı bu yıl. bakalım neler olacak. henüz 24 yaşında. sakatlığı geçmişse ve 2 yıl önceki kafa yapısı değişmediyse müthiş bir transfer olabilir. dinamo gibi ve bir bekten beklenenenin çok üzerinde hücum aksiyonları olan bir oyuncu.
niye aldık bunu diyenler ve cengiz transferini elestirenlerle artık futbol konuşmamalıyız. osayi bile bundan iyi yazanlar var. evet geri zekalı arkadaşım, osayi kayseri'nin avşar türklerinden olduğu için yerli statüsünde oynayabiliyor. biz de buna rağmen mert'i aldık. orta sahaya ndombele, bissouma, dominguez'den aşağısına burun kıvıran adamlar mert'i almasak orada ismail yüksek'in veya mert hakan'ın oynayacağının farkında değil. yönetim anlamıyor, başkan istifa filan değil mi süper zeka ergen kardeşlerim. sabır sabır sabır.
niye aldık bunu diyenler ve cengiz transferini elestirenlerle artık futbol konuşmamalıyız. osayi bile bundan iyi yazanlar var. evet geri zekalı arkadaşım, osayi kayseri'nin avşar türklerinden olduğu için yerli statüsünde oynayabiliyor. biz de buna rağmen mert'i aldık. orta sahaya ndombele, bissouma, dominguez'den aşağısına burun kıvıran adamlar mert'i almasak orada ismail yüksek'in veya mert hakan'ın oynayacağının farkında değil. yönetim anlamıyor, başkan istifa filan değil mi süper zeka ergen kardeşlerim. sabır sabır sabır.
2001 yılında emekli maaşı asgari ücretin 1.5 katıydı. olması gereken de budur ancak halkı fakirleştirmek isteyen bir yönetim buna izin vermez.
doların önüne set çekildi istedikleri zaman vanayı açıp kapatıyorlar.
altın dünyada aynı durumda.
kkm faizleri düşürüldü.
mevduat faizleri düşürüldü.
ev araba almak hayal oldu.
borsa şişti geri çekilme bekleniyor
ne yapacak arkadaş bu insanlar? paraları getirelim size verelim de rahatlayın dedirten piyasalardır.
altın dünyada aynı durumda.
kkm faizleri düşürüldü.
mevduat faizleri düşürüldü.
ev araba almak hayal oldu.
borsa şişti geri çekilme bekleniyor
ne yapacak arkadaş bu insanlar? paraları getirelim size verelim de rahatlayın dedirten piyasalardır.
bu herifin başlığı neden üstad şeklinde ekşi sözlük'te? alex ferguson'ın bile başında sir yok aq. hatta alex ferguson'ın türklerle muhabbeti de daha iyidir ve yarrak kürek sözler söylememiştir, fatih terim'le maç sonu oturup şarap içmişliği falan var.
vatanını seven kimsenin en ufak bile sempati duymayacağı ice cream machine.
vatanını seven kimsenin en ufak bile sempati duymayacağı ice cream machine.
adam yaşlandıkça evrile evrile mahallenin emekli albayına evrildi.
vaktiyle meryem uzerli bu konuda şöyle bir şeyler söylemişti:
"kadın-erkek ilişkisi açısından ‘dengesiz bir enerji’ var türkiye’de. garip seksüel bir enerji ve kadın olmak daha zor. rahat olamıyorsun. güvenemiyorsun, insanların aklından ne geçiyor anlayamıyorsun, göründüğü gibi değil insanlar, hep kendini koruyup, kollaman gerekiyor."
"kadın-erkek ilişkisi açısından ‘dengesiz bir enerji’ var türkiye’de. garip seksüel bir enerji ve kadın olmak daha zor. rahat olamıyorsun. güvenemiyorsun, insanların aklından ne geçiyor anlayamıyorsun, göründüğü gibi değil insanlar, hep kendini koruyup, kollaman gerekiyor."
iyi valla, dating aplikasyonlarındaki öznel deneyimlerimiz istatistiki veri olarak kabul ediliyorsa; ben de rahatlıkla türk erkeklerinin %100'ünün sapık olduğunu söyleyebilirim.
sabahtan akşama sözlükte kadın düşmanlığı yapan sözlük yazarlarını koy afganistan'a, taliban'ın arasında hiç sırıtmazlar. her iki kesim de kadını sosyal yaşamdan izole etmek için tacizi ve zorbalığı kullanıyor.
yemezler koçum, sen giderken biz dönüyorduk.
sizin değersiz varlığınıza, şu vasıfsızlığınıza aklı başında hiçbir kadın sümüğünü silmez, ondandır böyle sinirden kendinizi sikecek noktaya gelmeniz.
maymunu tokatlarken sol elle mizojinist entriler girmeye devam :)
sabahtan akşama sözlükte kadın düşmanlığı yapan sözlük yazarlarını koy afganistan'a, taliban'ın arasında hiç sırıtmazlar. her iki kesim de kadını sosyal yaşamdan izole etmek için tacizi ve zorbalığı kullanıyor.
yemezler koçum, sen giderken biz dönüyorduk.
sizin değersiz varlığınıza, şu vasıfsızlığınıza aklı başında hiçbir kadın sümüğünü silmez, ondandır böyle sinirden kendinizi sikecek noktaya gelmeniz.
maymunu tokatlarken sol elle mizojinist entriler girmeye devam :)
yine sıralamayı karıştıran bir onun bunun çocuğunun işlediği cinayet...
amk cahili, önce kendi kafana sıkacaksın, sonra başkasına...
amk cahili, önce kendi kafana sıkacaksın, sonra başkasına...
doğma büyüme gaziantepliyim, baklavayı ağzıma daha hiç ters atıp da yemedim. bu da diğerleri gibi bir popüler kültür öğesi. ağzına ters atıp yiyince tadı bir anda daha da lezzetli olmuyor arkadaşlar.
tarih öğretilmeyen ve eksikliğini hissetmeyen bir millete zorla alt tarafı 2. dünya savaşını bitiren önemsiz bir adamı izlettirirsen tek tartışma konusu imdb puanı olur.
ey nolan sen kimsin ya. sen benim milletime kültür mü fırlatıyorsun kibirli herif. adamsan çay at satranç at.
ey nolan sen kimsin ya. sen benim milletime kültür mü fırlatıyorsun kibirli herif. adamsan çay at satranç at.