Sık geçen başlıklar

bir laptopu 7 yıl kullanabilen insan 3

ekşi'de gör
üzerinde lisanslı windows vista yüklü 14 yıllık laptopuma bakarsak gayet normal bir insandır.

vista da makina da hala sorunsuz çalışıyor.

çok güvenli değil evet ama nette surf yapmaya yeterli.
geçen baktım benim laptop can çekişiyor artık değiştirmenin vakti geldi dedim kendi kendime ardından fiyatlara bi bakınca bende laptop değiştirecek göt olmadığını anladım
adamlar 20 bin liralık macbooklarla, 7 bin liralık ucuz bilgisayarları karşılaştırıyor ve macbook 10 yıl gidiyor diyor. essah mı?