(bkz: tell me who i am) belgeselini izlediğimde ilk o zaman farketmiştim pedofil kadın veya erkeğin evlenip kendilerine yeni kurbanlar yaratabileceklerini. keza ensestler de..ancak insanlar öldükleri zaman bunları farkediyoruz yoksa kapalı kapılar ardında kendileri üreyerek, pis zihniyetlerini kimselere göstermeden yaşayabiliyorlar.
insanın iyiliğinin de kötülüğünün de sınırı yok maalesef.
küçük çocuk yaşasaydı işkencesi bir türlü bitmeyecekti. çok üzücü bir olay ve aynı zamanda korkunç.
Sık geçen başlıklar
dik dur ve gulumse 7
ekşi profili15 milyon tl. iş hayatını bırakırım.
zamanında bir arkadaşım, ölen babasının kitaplığından bana bir kitap hediye edip içine de güzel bir not yazmıştı. yollarımız ayrılsa da hala saklıyorum o kitabı ve içindeki notu okudukça mutlu oluyorum.
ben bunu sadece bir kişi için yaptım, güzel bir hayali karaladım tek cümleyle.. umarım onun için de bu değerli olur ve zaman zaman bunu hatırlayıp gülümseyebilir.
ben bunu sadece bir kişi için yaptım, güzel bir hayali karaladım tek cümleyle.. umarım onun için de bu değerli olur ve zaman zaman bunu hatırlayıp gülümseyebilir.
duyguları yoğun hissetmek.
mutlu olunca aşırı bir mutluluk oluyor içimde, o kısım çok güzel oluyor. ama üzülünce dibin dibini hissediyorum.
mutlu olunca aşırı bir mutluluk oluyor içimde, o kısım çok güzel oluyor. ama üzülünce dibin dibini hissediyorum.
bir gün annemle ablam telefonda konuşuyordu. ablam anneme güle güle dedi ama telefonu kapatmadı. bekledi bir süre..neden bekliyorsun ki dedim, ablam da "annem her seferinde telefonu kapatmadan önce 'aşklarım benim' diyor. onun onu demesini dinliyorum." demişti.
onu dediği günden beri ben de annemle konuştuğumda telefon kapanmadan önce bir süre dinliyorum. onun 'aşkım benim' ya da 'güzellerim' demesini. şimdi yine dinledim ve yazmak istedim bunu. sen kapattım sanıyorsun ama biz seni hep dinliyoruz :)
iyi ki varsın annecim! senden başka kim sever ki böyle...
onu dediği günden beri ben de annemle konuştuğumda telefon kapanmadan önce bir süre dinliyorum. onun 'aşkım benim' ya da 'güzellerim' demesini. şimdi yine dinledim ve yazmak istedim bunu. sen kapattım sanıyorsun ama biz seni hep dinliyoruz :)
iyi ki varsın annecim! senden başka kim sever ki böyle...
(bkz: peluş)
hele bir de simsiyah ve yemyeşil gözleri olursa.
2011'de kaybettik seni ve özlüyorum bitaneciğimi.
hele bir de simsiyah ve yemyeşil gözleri olursa.
2011'de kaybettik seni ve özlüyorum bitaneciğimi.