ex chp'li olarak hassiktir diyorum. diliniz çok uzadı sizin. siz kimsiniz de kendinizi halktan üstün görüp koyun muamelesi çekiyorsunuz?
biz aç kalacaksak siz de aç kalacaksınız, biz baskı göreceksek siz de göreceksiniz. koltuğunuzla beraber siktirip gideceksiniz.
edit: yerel seçimlerde de tip veya komünist partiye oy vereceğim. gönlüm tip'ten yana, konum izmir. buradan da tip'e çağrımdır izmir büyük şehir için adalet ablayı aday gösterin hepimizi şööyle bi adam etsin.
02.08.2023 · 1. sıra
ay dios mio
01.08.2023 00:00 ~ 00:14