Sık geçen başlıklar

mert müldür 2

ekşi'de gör
2 yıl önce alınmış olsaydı, tek kelime etmezdim mert müldür transferi için. 2 yıl önce alınabilecek en iyi yerli beki bırakın, avrupa'da en yüksek potansiyelli genç beklerden birisiydi belki de. geçen sezonu sakat geçirdi. sezon başı kampı yaptı bu yıl. bakalım neler olacak. henüz 24 yaşında. sakatlığı geçmişse ve 2 yıl önceki kafa yapısı değişmediyse müthiş bir transfer olabilir. dinamo gibi ve bir bekten beklenenenin çok üzerinde hücum aksiyonları olan bir oyuncu.

niye aldık bunu diyenler ve cengiz transferini elestirenlerle artık futbol konuşmamalıyız. osayi bile bundan iyi yazanlar var. evet geri zekalı arkadaşım, osayi kayseri'nin avşar türklerinden olduğu için yerli statüsünde oynayabiliyor. biz de buna rağmen mert'i aldık. orta sahaya ndombele, bissouma, dominguez'den aşağısına burun kıvıran adamlar mert'i almasak orada ismail yüksek'in veya mert hakan'ın oynayacağının farkında değil. yönetim anlamıyor, başkan istifa filan değil mi süper zeka ergen kardeşlerim. sabır sabır sabır.
bizim filozof antrenmanda ve kulüp maçlarında bir buna bakmış, bir umut meraş'a bakmış ve turnuvada iddiamız bitene kadar umutu seçmiş. ve bu adama yılda 30 milyon türk lirasindan fazla ödeniyor. başka sözüm yok hakim bey.