bence havaalanlarının dış hatlar terminallerinde ekipler kurulsun yurtdışına çıkmak isteyen vatandaşlarımızı yatırıp siksinler.
ne öyle çalışıp alınlarının teriyle kazandıkları parayla yırtdışı fln? hatta bence her ay otel vergisi kesilsin bizden otel sahiplerine aktarılsın.
02.08.2023 · 7. sıra
walygar
01.08.2023 00:01 ~ 07:36