Sık geçen başlıklar

öğretmenlerin yazın çalışmadan 90 bin tl kazanması 2

ekşi'de gör
adamlar her gün çeşitli zamlarla vergilerle kendilerine gireni bırakmış da meslek gruplarının cebine girene odaklanıyor.
ulan ülke soyguncu, vurguncu, hortumcu dolu. milyon dolarlar cukkalanıyor. buna mı taktınız vizyonsuzlar. at gözlüklerinize sokayım sizin.
mesleğinin tanımı neyi gerektiriyorsa onu yaptığı için normal olan durum. öğretmenlerin de yıllık izni yok mesela. düşük zekalı yorumlarınızdan gına geldi, üç ay da değil. okullar kapandıktan sonra 15 gün ve açılmasına 15 gün kala yine okuldalar. birbirinizden ezberlediğiniz detaylarını bile bilmediğiniz ultra salakça fikirlerden gına geldi artık. aptal yuvası olmuş ekşi sözlük. herkes birbirine sallıyor ama ne zekâ var, ne bilgi.