Sık geçen başlıklar

canın çektiyse ucundan yalayabilirsin 2

ekşi'de gör
normalde şu üslubu zerre sevmem. ama orada genç çocuklara diklenilmiş ve bu adamda "ben çıkarmamıştım, bu çocuklara destek olsun diye tişörtü çıkardım" gibi bir cümle kuruyor. adam dişli olunca da karşıdakinin sesi çıkmıyor.
yani gençlere tavır alınmış, güçlü ve dişli olan tepki göstermiş. klasik yurdum insanı da güçlüyü, sesi çıkanı görünce sinmiş.
yalnız "ahlak bekçisi misin birader" lafına katılıyorum. sokakta el ele gezene, sevdiğine sarılana, kadınların kıyafetlerine vs de aynılar çünkü.
üstsüz erkek ne zaman anormal oldu lan? onu kaçırmışım.
ülke son sürat afganistana doğru gidiyor resmen.