bir kurumda yöneticiyim 35 yaşındayım hiç evlenmedim evlenmeyi de düşünmüyorum. 150 personel var 10 tanesi kadın hiçbir erkekte sorun yok, olsa da sorunu olan erkeklerin sorunu bir şekilde çözülüyor. 10 tane kadın ise hepsi ayrı bir sorun, birbirlerinin geliş gidiş saatlerini takip ediyorlar o derece, bebeği olanı süt izni için erken gönderdiğim zamanlar oluyor, neden süt iznine erken gidiyor onun dedikodusunu yapıyorlar. ruh hastalıklarından ziyade cinsiyetlerinden kaynaklı teknik bir sorun olduğunu düşünüyorum, çünkü sorunları bitmiyor.
Sık geçen başlıklar
türk kızlarının %90'ının ruh hastası olması 4
ekşi'de görbundan dolayı ben hiçbir t.c kızına yanlış anlar aha bana sarkıyor bana yazıyor anlamı çıkarmamak için selam bile vermiyorum muhattap bile olmuyorum.
erkek ırkının bu kadar aşağılandığı ,hor görüldüğü ve görmezden gelindiği başka bir toplum varmıdır hiç bilmiyorum. hele birde turizm sektöründen çalıştığım zamanlar manken gibi slav kadınların erkeklerine verdiği değeri görünce hepten bunun idrakına vardım.
hep erkekler olarak kadındır deyip ihtiyacımız gereği çaba gösteriyoruz emek sarfediyoruz ama karşı taraftan erkektir biraz ben adım atayım aman onu kaybetmeyim ilgisini göremiyoruz.
bırak bu aşk meşk meselerini sırf insan ilişkilerinde bile bunlara insanlık gereği iyilik yaptığında “ zaten mecbursun yapmaya ne teşekkürü” tepkisini hissediyorum.
ha geçmişte yaşadık bu tür boktan olaylar en azından bir kaç dakika hatırlar geçerim.
ama düşündümde bunlardan biriyle evlenip hayatımın geri kalanını pişmanlık ve nafaka arasında gidip gelip keşke tanımasaydım demekle geçirebilirdim.
erkek ırkının bu kadar aşağılandığı ,hor görüldüğü ve görmezden gelindiği başka bir toplum varmıdır hiç bilmiyorum. hele birde turizm sektöründen çalıştığım zamanlar manken gibi slav kadınların erkeklerine verdiği değeri görünce hepten bunun idrakına vardım.
hep erkekler olarak kadındır deyip ihtiyacımız gereği çaba gösteriyoruz emek sarfediyoruz ama karşı taraftan erkektir biraz ben adım atayım aman onu kaybetmeyim ilgisini göremiyoruz.
bırak bu aşk meşk meselerini sırf insan ilişkilerinde bile bunlara insanlık gereği iyilik yaptığında “ zaten mecbursun yapmaya ne teşekkürü” tepkisini hissediyorum.
ha geçmişte yaşadık bu tür boktan olaylar en azından bir kaç dakika hatırlar geçerim.
ama düşündümde bunlardan biriyle evlenip hayatımın geri kalanını pişmanlık ve nafaka arasında gidip gelip keşke tanımasaydım demekle geçirebilirdim.
iyi valla, dating aplikasyonlarındaki öznel deneyimlerimiz istatistiki veri olarak kabul ediliyorsa; ben de rahatlıkla türk erkeklerinin %100'ünün sapık olduğunu söyleyebilirim.
sabahtan akşama sözlükte kadın düşmanlığı yapan sözlük yazarlarını koy afganistan'a, taliban'ın arasında hiç sırıtmazlar. her iki kesim de kadını sosyal yaşamdan izole etmek için tacizi ve zorbalığı kullanıyor.
yemezler koçum, sen giderken biz dönüyorduk.
sizin değersiz varlığınıza, şu vasıfsızlığınıza aklı başında hiçbir kadın sümüğünü silmez, ondandır böyle sinirden kendinizi sikecek noktaya gelmeniz.
maymunu tokatlarken sol elle mizojinist entriler girmeye devam :)
sabahtan akşama sözlükte kadın düşmanlığı yapan sözlük yazarlarını koy afganistan'a, taliban'ın arasında hiç sırıtmazlar. her iki kesim de kadını sosyal yaşamdan izole etmek için tacizi ve zorbalığı kullanıyor.
yemezler koçum, sen giderken biz dönüyorduk.
sizin değersiz varlığınıza, şu vasıfsızlığınıza aklı başında hiçbir kadın sümüğünü silmez, ondandır böyle sinirden kendinizi sikecek noktaya gelmeniz.
maymunu tokatlarken sol elle mizojinist entriler girmeye devam :)
hayatınızda bir kez olsun yabancı bir kadın tanıdıysanız, bir daha trip makineleri ile uğraşmak istemiyorsunuz.