Sık geçen başlıklar

kuntz 31 12

ekşi profili
kanında varsa evde kelepçeyle bağlasanız da yapacağından gayet boş ve sikko bir tespittir.

evet uzun süre aynı ortamda bulunmak, etkileşim halinde kalmak bu tip sonuçlar doğurabilir lakin dediğim gibi kadın kişisi düzgün bir karaktere sahipse zaten aklının ucundan bile geçmez ama kanında varsa evde bağlasan da bir şekilde aldatır.
ilk konuşan (hemşire olduğunu söyleyen yeşil ceketli kadın) katılımcının 1. dakikadan özetlediği yayın. gerisini izlemeseniz de olur.

--- spoiler ---

biz hatay olarak bugüne kadar hep kendi kendimize yettik. sadece 1 kere devlete ihtiyacımız oldu, onda da devlet yoktu...
--- spoiler ---

yüreğine sağlık kardeşim.
attığı bu tweet'ten dolayıdır.

--- spoiler ---

hepiniz ağlayarak özür dileyeceksiniz. o gün geldiğinde; affedeni, acıyanı, yargılamaktan vazgeçeni de unutmayacağız! yok öyle “torunlarla emeklilik, hepimiz kardeşiz, kavga istemiyoruz” falan. her şey yeni başlıyor. bu ülkeye, insanına yaptıklarınızın hesabını vereceksiniz!

--- spoiler ---

haksız mı? bence değil.

bu düşüncelerin doğru olmadığını iddia edecek herhangi bir polyanna solcu da varsa gitsin götünü ağaca sürtsün daha iyi.
kötü insandır ama net bir şekilde çok iyi kalecidir.

büyük ihtimalle türkiye'de en iyi derbi performansına sahip olan kalecidir de.

kendi takımım beşiktaş adına konuşayım bize karşı 28 maçta sadece 5 mağlubiyet almış. iç dış demeden ezmiş geçmiş. bir kaleci için unutulmayacak derecede mükemmel bir istatistik. muhtemelen gs karşısında da benzer bir istatistiği var. böyle bir derbi kariyeri kimseye kolay kolay nasip olmaz. valla ne kadar sevinse az.

(bkz: 7 mayıs 2017 beşiktaş fenerbahçe maçı)'nda takımı çok kötü bir futbol oynadı, son dakikalarda 9 kişi kaldığı bir maçta gol atarak puanı kaptı. sevinmesi gayet doğal bir durum. burada volkan'a bok atacağımıza önce kendi takımımıza bakmamız gerekiyor.

edit: volkan'a her maç ana bacı dalan bir beşiktaşlıyım ama bu durum gerçekçi olmayacağım anlamına gelmez. tebrikler yogi...