muhtemelen doğrulama yanlılığı olayıdır.
benim de olurdu bazen böyle dallamalıklarım mesela kappasız italya milli takımı olurmuş demiştim. meğerse kappa milli takımı 3 yıl giydirmiş.
mesela bu dallamalıkların en yaygını korelasyona bakmaktır. vakalar artıyor demek ki aşıdan dersin hemen halbuki bir baksan belki yaşam tarzı değişti, belki o ülkede gıda kalitesi bozuldu vb daha bir sürü şey olabilir. yani 2 tanıdığım öldü, 3 kişi hastanede yattıyla bu iş olmaz.
hatta yurtdışında bir yerleşim yerine santral yapılıyor. herkes itirazlarda falan doğal olarak. sonra sağlık istatistiklerine bakıyorlar kalp krizi sayısında azalma var. lan nasıl biz bir şey mi yaptık diyor oradaki yetkili abimiz, çalışanlar yok valla yapmadık diyor. şimdi dallamanın biri bunu nedensellik olmadan kabul etse her mahalleye santral yapardı kalp krizine iyi geliyor diye. neyseki bilim böyle bir şey değil.
bu kafayla 15. ila 18. yüzyıllar arasında süpürgesiyle uçan bir sürü cadı olduğuna da inanman gerekir. zira mahkeme kayıtları ve itirafları var. günümüzde de yakalanmadıklarına göre ya daha iyi saklanıyorlar ya da artık şeytanla iş birliği yapmıyorlar.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
akıllarda tek bir soru: neden hazal kaya?
çocuk skeci mi çekiyorsunuz arkadaşım bu nasıl seçim? bu kadar para harcamışsınız yapıma ama konsantre olup izleyemedim. saçma sapan bir iş çıkmış ortaya.
çocuk skeci mi çekiyorsunuz arkadaşım bu nasıl seçim? bu kadar para harcamışsınız yapıma ama konsantre olup izleyemedim. saçma sapan bir iş çıkmış ortaya.
bu sevimli mavi gezegen bize her şeyi karşılıksız verip, sadece sevilmeyi beklerken, insanoğlu gezegeni toptan yakmaya and içmiş.
tanım: çok endişe verici ve ağır sonuçları olabilecek bir yangındır.
tanım: çok endişe verici ve ağır sonuçları olabilecek bir yangındır.
anket varmış. alayım bi dal.
eminim çokça yazılmıştır. dobby diyoruz bizim oğlana. hatta yabancılık çekmesin diye de evin odalarına harry potter evlerinden isim verdik. çalışma odası ravenclaw, banyoya myrtle's bath falan dedik.
arada yolunu kaybedince 'nerde bu tatar ramazan' dediğimiz de oluyor tabii. kültür şoku yaşadığı doğrudur.
eminim çokça yazılmıştır. dobby diyoruz bizim oğlana. hatta yabancılık çekmesin diye de evin odalarına harry potter evlerinden isim verdik. çalışma odası ravenclaw, banyoya myrtle's bath falan dedik.
arada yolunu kaybedince 'nerde bu tatar ramazan' dediğimiz de oluyor tabii. kültür şoku yaşadığı doğrudur.
akp politik değil sosyolojik bir olgudur. yıllarca ezildiğini düşünen eğitimsiz ve orta-düşük gelirli kalabalıkların sonunda kendileri gibi vasat altı bir yönetim kadrosuna ve anlayışa sahip bir partiye duydukları fanatikliktir. o yüzden olaya sadece kötü ekonomi, hukuksuzluk, eşitsizlik vs. kavramlarla yaklaşıp bu kitle neden hala uyanamadı diye bakmak yeterli değildir. sahip olduklarını düşündükleri ve bir kısmının da gerçekten yıllar içinde sahip olduğu o sosyal dominansın kaybolmasını istemiyorlar. bu yüzden evine ekmek götüremeyen binlerce insan yine de oyum akp'ye diyor. çünkü o topluluğun, o başarının , o aidiyet hissinin başka ellere geçmesini istemiyorlar.
dolar 18 liradan 13 liraya düştü diye halay çeken orman çocukları neredesiniz?
şu vaziyette bile muhalefet kimi aday göstersin diye tartışıp, protesto edebilecek ibişler var. gerçekten bize müstahak bu olanlar.
şu vaziyette bile muhalefet kimi aday göstersin diye tartışıp, protesto edebilecek ibişler var. gerçekten bize müstahak bu olanlar.
bu konuyu az çok herkes bilir, daha düne kadar, ukrayna, ülkeye girişte, türk vatandaşlarına öyle zorluklar çıkarıyordu ki, elçilik görevlileri artık bu eziyetlerden yılmıştı, telefonlara yetişemiyorlardı.
en son ukrayna'ya gittiğimde sınırda “sigortanız sahte gibi duruyor, incelemeye alacağız” deyip, 4 saat beklettiler, en son 150 dolar verdim de geçtim.
kiev sokaklarında “türk turist istemiyoruz” diye pankart açıp gezen yüzlerce insan biliyorum.
bakmayın savaş zamanı biraz akıllandılar, yoksa bizi sevdikleri falan yok, alayı dümen yani.
şu linki vereyim aklıma gelmişken. turkcell ekibini 17 saat tutan adamlar, normal vatandaşa ne yapmaz.
en son ukrayna'ya gittiğimde sınırda “sigortanız sahte gibi duruyor, incelemeye alacağız” deyip, 4 saat beklettiler, en son 150 dolar verdim de geçtim.
kiev sokaklarında “türk turist istemiyoruz” diye pankart açıp gezen yüzlerce insan biliyorum.
bakmayın savaş zamanı biraz akıllandılar, yoksa bizi sevdikleri falan yok, alayı dümen yani.
şu linki vereyim aklıma gelmişken. turkcell ekibini 17 saat tutan adamlar, normal vatandaşa ne yapmaz.
ortada dezenformasyon var. bunu dillendiren bir başlık açılmış. ama cevap verdiğini zanneden ve hakaret edenleri görüyoruz. #134495027 bir şeyi de körü körüne savunmayın yahu.
erkan baş'ı da adam sanıyorduk perinçek vol. 2 çıktı.
an itibariyle 3000 tl’yi geçti. eğer kullanmak mecburiyetinde olmasam otoparka koyup çürümeye bırakacağım ama allah kahretsin ki mecburum. araba kullanmaya aşık olan beni arabadan da, seyahatten de, iki km yol gitmekten de nefret ettirdiniz. ne zevkimiz, ne tadımız, ne tuzumuz kaldı. oradan buradan kısmaktan hayat enerjimiz bitti. sebebi neyse, sebep olanların boğazından bir damla su geçmesin.
orospunun çocuğu
çok dinlediğim biri değildi ama mahallemizden bir teyze gibi gelirdi severdim kendisini. allah rahmet eylesin.
o meşhur web sitesi de başı boş kaldı. gerçi 2004 yılından beri kimse dokunmuyordu ama olsun.
http://akrepnalan.com/
o meşhur web sitesi de başı boş kaldı. gerçi 2004 yılından beri kimse dokunmuyordu ama olsun.
http://akrepnalan.com/
türkiye cumhuriyeti tarihinin en kötü tarım ve orman bakanı olarak hiç unutulmayacaktır.
bize bir ülke saldırsa, saldıran ülke yerine bize yaptırım uygularlar. daha fazla bir şey yazmaya gerek yok sanırım.
bir sonraki seçimde mührü gavura vurur gibi akp'ye vurmak için bir başka neden.
ben artık kafayı kırdım arkadaşlar, ülkeyi kimin yöneteceği falan da umrumda değil. 2023 yılından sonra huzur, refah içinde yaşayan bir türkiye mi görmek istiyorsun yoksa sırf cebine 3 kuruş girdi diye canım ülkemin herşeyinin 20 yıl boyunca talan edilmesine göz yumanların sürüm sürüm süründüğü bir türkiye mi diye sorarsanız eğer; kesinlikle ikinciyi seçerim.
bu saatten sonra gelen huzurun da refahın da ta amk. giren girdi zaten ömrüm sikildi, varsın bir 5 sene daha sikilsin, en azından ciğerim soğur. allah belamı versin mührü basmazsam bak. unutmazsam fotoğraf çeker koyarım bu entrynin altına.
ben artık kafayı kırdım arkadaşlar, ülkeyi kimin yöneteceği falan da umrumda değil. 2023 yılından sonra huzur, refah içinde yaşayan bir türkiye mi görmek istiyorsun yoksa sırf cebine 3 kuruş girdi diye canım ülkemin herşeyinin 20 yıl boyunca talan edilmesine göz yumanların sürüm sürüm süründüğü bir türkiye mi diye sorarsanız eğer; kesinlikle ikinciyi seçerim.
bu saatten sonra gelen huzurun da refahın da ta amk. giren girdi zaten ömrüm sikildi, varsın bir 5 sene daha sikilsin, en azından ciğerim soğur. allah belamı versin mührü basmazsam bak. unutmazsam fotoğraf çeker koyarım bu entrynin altına.
bu başlıkta yazılmayan herhangi bir yer. bunlarla aynı yerde doğmamak en havalısı.
viskidir.
3 mart benzine 88 kuruş mazota 1,51 tl
4 mart benzine 53 kuruş mazota 1,33 tl
5 mart benzine 69 kuruş mazota 84 kuruş
zengin düğünü gibi 3 gün 3 gece zam ziyafeti
7 gün 7 gece üst üste olma ihtimali var mı ? dolar ve varil fiyatlarındaki her türlü yükseliş buna imkan tanıyor.aslında ehonomi çoh eyi ama dıj güjler hep bizimle uğraşıyor.indirimi ise yüce iktidarımız sağlıyor bu arada. tıpkı okul günlerindeki gibi
10 alırsan sınavdan 10 aldım
4-5 olunca hoca bana 4 verdi oluyor.
4 mart benzine 53 kuruş mazota 1,33 tl
5 mart benzine 69 kuruş mazota 84 kuruş
zengin düğünü gibi 3 gün 3 gece zam ziyafeti
7 gün 7 gece üst üste olma ihtimali var mı ? dolar ve varil fiyatlarındaki her türlü yükseliş buna imkan tanıyor.aslında ehonomi çoh eyi ama dıj güjler hep bizimle uğraşıyor.indirimi ise yüce iktidarımız sağlıyor bu arada. tıpkı okul günlerindeki gibi
10 alırsan sınavdan 10 aldım
4-5 olunca hoca bana 4 verdi oluyor.
her gün milyonların yaptığı hede. halbuki 100 kiloluk bir araç (motor) e bike tarzı çoğu ihtiyarcımızı karşılıyor. ama genede insanlık olarak götlerimiz çok rahata alıştığı için en az 1500 kilo olan arabalarımız olmadan bi yere gitmiyoruz.
sonra küresel ısınma niye var.
edit: niye sadece türkler için konuştuğumu düşünenler olmuş anlamadım. neyse ben kendimi de eleştiriyorum zaten. ekmek almaya gitmek için 5 dk lık yolu arabayla gidip üstüne klima açan adamım olm ben. sadece olanı söyledim o kadar.
sonra küresel ısınma niye var.
edit: niye sadece türkler için konuştuğumu düşünenler olmuş anlamadım. neyse ben kendimi de eleştiriyorum zaten. ekmek almaya gitmek için 5 dk lık yolu arabayla gidip üstüne klima açan adamım olm ben. sadece olanı söyledim o kadar.
amerika bir siyahiyi başkan yaptı.ukrayna bir yahudiyi başkan yaptı. bizim soysuzlar alevi diye okul müdürünü fişliyor. sizin ben zihniyetinizi sikeyim.
oğlum sizin olayınız ne lan? deli gibi günün her saati neden rusya güzellemesi yapıp, ukrayna'yı kötülüyorsunuz?
2022'de hala suçsuz insanlar silahlarla ve tanklarla öldürülüyor, sözlükteki rus yalakları da bunun neden "yapılması gerektiğini" anlatmaya çalışıyor.
para alıyor olmalılar; yoksa putin gibi rahatsız bir diktatörü, bir insan neden savunur aklım almıyor.
edit: mesaj kutuma değişik değişik insanlar toplanmaya başladı. başlık sahibinin entry geçmişine bakarsanız, ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız amk salakları. düzgün yazan insanları tenzih ediyorum.
2022'de hala suçsuz insanlar silahlarla ve tanklarla öldürülüyor, sözlükteki rus yalakları da bunun neden "yapılması gerektiğini" anlatmaya çalışıyor.
para alıyor olmalılar; yoksa putin gibi rahatsız bir diktatörü, bir insan neden savunur aklım almıyor.
edit: mesaj kutuma değişik değişik insanlar toplanmaya başladı. başlık sahibinin entry geçmişine bakarsanız, ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız amk salakları. düzgün yazan insanları tenzih ediyorum.
kiraydı, elektrikti, stopajdı, maaştı diye hiç söylenmeye gerek yok, mercimek çorbası 25 lira olamaz. bunu da artık savunmayın. kira ödüyor diye oldu olacak 100 lira yapsın, nasılsa hak veren çıkar.
"sevgilinin olması."
yani şöyle ki; şu an kız arkadaşınla dışarı çıkıp eğlenelim desen, ortalama bir mekana oturdun birkaç bira fındık fıstık 450 lira.
kalktın oradan hadi karnımızı doyuralım dedin. gittin yine ortalama bir mekanda bir şeyler yedin, en az 150 lira da ona koy etti 600 lira.
bak daha ulaşım gideri benzin ıvır zıvır yazmadım bile. bu yüzden gönül işlerini bıraktım, bim'den aldığım makarnayı yerken ahaber izliyorum.
yani şöyle ki; şu an kız arkadaşınla dışarı çıkıp eğlenelim desen, ortalama bir mekana oturdun birkaç bira fındık fıstık 450 lira.
kalktın oradan hadi karnımızı doyuralım dedin. gittin yine ortalama bir mekanda bir şeyler yedin, en az 150 lira da ona koy etti 600 lira.
bak daha ulaşım gideri benzin ıvır zıvır yazmadım bile. bu yüzden gönül işlerini bıraktım, bim'den aldığım makarnayı yerken ahaber izliyorum.
geliyor gelmekte olan. umarım rusya ile tarım ithalatında yaşanacak olan krizlerin ön habercisi değildir. yağ stoklarınızı yapın, yaz ayına yağ bulamayabiliriz. tarımda dışa bağımlı hale gelen ülkemiz, iki bambaşka ülkenin savaşında bile mağdur oluyor.
emeği geçenlerin, bizi tarımda dışa bağımlı hale getirenlerin allah belasını versin.
işçi traktör sürecek mazot para, gübre alacak para, nakliye olacak para. her şey ateş pahası!
emeği geçenlerin, bizi tarımda dışa bağımlı hale getirenlerin allah belasını versin.
işçi traktör sürecek mazot para, gübre alacak para, nakliye olacak para. her şey ateş pahası!
bein'in eksisozlukteki kadrolu itleri hep bir ağızdan aynı türküyü mırıldanmaya başlamış.
madem her teklifiniz yüksek neyin tedirginliği bu. zaten ihaleyi siz alacaksınız demektir. eğer teklif en yüksek teklif olmasına rağmen yeterli bulunmamışsa çekilirsin almazsın işi. sizden düşük teklif verene ihaleyi verirlerse o zaman bağır çağız kız hatta kulüplerin de desteğini al ama ucuza kapatamadım işi diye ağlanma.
doların 14 lira olduğu günümüzde 4 liraya dolaruı sabitleyip ödeme yapan çakal sürüsü değil misinzi siz.
madem her teklifiniz yüksek neyin tedirginliği bu. zaten ihaleyi siz alacaksınız demektir. eğer teklif en yüksek teklif olmasına rağmen yeterli bulunmamışsa çekilirsin almazsın işi. sizden düşük teklif verene ihaleyi verirlerse o zaman bağır çağız kız hatta kulüplerin de desteğini al ama ucuza kapatamadım işi diye ağlanma.
doların 14 lira olduğu günümüzde 4 liraya dolaruı sabitleyip ödeme yapan çakal sürüsü değil misinzi siz.
araç muaynesinin 30 dakika olduğu ülkede, aracı kullanacak kişiler için belirlenen süre.
protesto etmesek belki 118 milyon kar edecekti, çokta umrumda değil, maksat safımız belli olsun.
edit: hain klavye, safımız kelimesini saygımız yapmış.
edit: hain klavye, safımız kelimesini saygımız yapmış.
"aynı fabrikada üretiliyormuş."
idare etme sanatını çok iyi seviyede biliyor olmak
2. sezon 3. bölümde roma'da tuvaletlerin sınıfları eşitleyip eşitlemediği konusunda ilkkan ın sorusuna yardımcı doçent ablanın verdiği yanıt, 2. sezon 10. bölümde uygulamalı olarak anlatılmış.
çağımızın en büyük hastalığını bizlere bir kez daha hatırlatan savaş
(bkz: virtue signalling)
herkes en duyarlı, en iyi, en hümanist, en mükemmel yarışına girdi
geçen haftaya kadar ukrayna'yı haritada gösteremeyecek kişiler profiline ukrayna bayrağı koyuyor. twitter'da bi dolu böyle profil var, sözlükte de var bu primcilerden.
analiz bilgi sıfır. neden savaş çıktı, savaşa giden süreçte neler oldu, geçmişte neler yaşandı hiçbir bilgileri yok. böyle bir dertleri de yok. tek dertleri savaş üzerinden kendi primlerini yapmak like almak
normalde kendi ülkesi işgale uğrasa umursamayacak aşko tayfa burç tiviti rtleyen kızlar bile savaş hakkında caps paylaşımı yapıp ukrayna bayrağı koyuyor. çünkü like almanın en kolay yolu bu.
aynı şekilde de marke altında küfürleşen futbol dışında hiçbir meşgaleleri olmayan erkekler paso küfürlü yorumlar yapıyor çünkü bu şekilde duyarlı olduklarını gösterecekler. bak biz makaracıyız ama insanlığımız da ölmedi.
bir de neyin like aldığını anlayan ve buna oynayanlar var. mesela suriyeliler kaçarken bak ukraynalılar savaşıyor paylaşımları. atatürk paylaşımları. gelsin likelar
şey var bir de, abi yaşamadığımız ne kaldı tayfa? sizi straponla sikerim. ne yaşadınız ulan? dünyanın görüp görebileceği en yaşanabilir çağında yaşıyoruz. büyük çoğunluğu savaşlarla geçmiş insanlık tarihinde en müreffeh döneme denk gelmişsin "abi gele gele bu döneme mi denk geldik" diyorsun. hiçbir zorluk görmemiş, hayatta kalma mücadelesi vermemiş şımarıklığı bu da.
(bkz: virtue signalling)
herkes en duyarlı, en iyi, en hümanist, en mükemmel yarışına girdi
geçen haftaya kadar ukrayna'yı haritada gösteremeyecek kişiler profiline ukrayna bayrağı koyuyor. twitter'da bi dolu böyle profil var, sözlükte de var bu primcilerden.
analiz bilgi sıfır. neden savaş çıktı, savaşa giden süreçte neler oldu, geçmişte neler yaşandı hiçbir bilgileri yok. böyle bir dertleri de yok. tek dertleri savaş üzerinden kendi primlerini yapmak like almak
normalde kendi ülkesi işgale uğrasa umursamayacak aşko tayfa burç tiviti rtleyen kızlar bile savaş hakkında caps paylaşımı yapıp ukrayna bayrağı koyuyor. çünkü like almanın en kolay yolu bu.
aynı şekilde de marke altında küfürleşen futbol dışında hiçbir meşgaleleri olmayan erkekler paso küfürlü yorumlar yapıyor çünkü bu şekilde duyarlı olduklarını gösterecekler. bak biz makaracıyız ama insanlığımız da ölmedi.
bir de neyin like aldığını anlayan ve buna oynayanlar var. mesela suriyeliler kaçarken bak ukraynalılar savaşıyor paylaşımları. atatürk paylaşımları. gelsin likelar
şey var bir de, abi yaşamadığımız ne kaldı tayfa? sizi straponla sikerim. ne yaşadınız ulan? dünyanın görüp görebileceği en yaşanabilir çağında yaşıyoruz. büyük çoğunluğu savaşlarla geçmiş insanlık tarihinde en müreffeh döneme denk gelmişsin "abi gele gele bu döneme mi denk geldik" diyorsun. hiçbir zorluk görmemiş, hayatta kalma mücadelesi vermemiş şımarıklığı bu da.
oğlum şu zamanda tatbikat mı yapılır lan? nükleer yiyoruz sandım.
evet var bu durum, doktorlar sevmiyor bizi. ama diğer devlet kurumlarında öyle mi, mesela nüfus müdürlüğüne gittiğimde memurlar bana sarılıyor, milli eğitimde kapıda karşılıyorlar, karayollarında bana arabalarıyla şehir turu attırıyorlar.
buğday hasat edeceğiz dediler bize ama savaşta kullanıyorlar diye devam etmesi gereken açıklama.
(bkz: fantastik fakir tesellileri)
o isimdeki anaokulundan tam da beklenecek hareket.
büdüt : yeğenini kapının önüne koydular diye buraya yazan ılık götlü totoş ilk entry'yi silip kaçmış, senin kalıbına sıçayım ben götoş.
büdüt : yeğenini kapının önüne koydular diye buraya yazan ılık götlü totoş ilk entry'yi silip kaçmış, senin kalıbına sıçayım ben götoş.
nedense aklıma allahın zeytin üzerine yemini geldi. hiç altına ya da başka madene yemin yok bildiğim kadarı ile. allahtan daha iyi mi bileceksin yahu. ohh içimde kalmadı..
rahman rahim olan allah’ın adıyla :)
1. incir ve zeytine and olsun,
2. sina dağına,
3. ve şu emin beldeye,
4. doğrusu, biz insanı en güzel biçimde yarattık.
5. sonra aşağıların aşağısına çevirdik.
6. ancak iman edip salih amellerde bulunanlar başka; onlar için kesintisi olmayan bir ecir vardır.
7. öyleyse bundan sonra, hangi şey sana dini yalanlatabilir?
8. allah hükmedenlerin hakimi değil midir?
bu da zeytin ile ilgili peygamberimin sözü :)
"zeytinyağını, ekmeğe katık ediniz ve bu yağı kullanınız. çünkü bu yağ, mübarek bir ağaçtan alınmadır.”
zorunlu edit : başlık sahibi konuşmanın tam metnini başlığa almamış. sadece başlığa bakarsak adamı linç edebiliriz. orada "elbette olağan şartlarda madenler zeytin den daha kıymetlidir" deniliyor. sen,o olağan şartları atarsan hangi görüşten olursa olsun adama iftira atmış oluruz. ama bu demek değilki madenciliğe zeytin arazileri feda edilir. asla.
ufak bir hatırlatma..
rahman rahim olan allah’ın adıyla :)
1. incir ve zeytine and olsun,
2. sina dağına,
3. ve şu emin beldeye,
4. doğrusu, biz insanı en güzel biçimde yarattık.
5. sonra aşağıların aşağısına çevirdik.
6. ancak iman edip salih amellerde bulunanlar başka; onlar için kesintisi olmayan bir ecir vardır.
7. öyleyse bundan sonra, hangi şey sana dini yalanlatabilir?
8. allah hükmedenlerin hakimi değil midir?
bu da zeytin ile ilgili peygamberimin sözü :)
"zeytinyağını, ekmeğe katık ediniz ve bu yağı kullanınız. çünkü bu yağ, mübarek bir ağaçtan alınmadır.”
zorunlu edit : başlık sahibi konuşmanın tam metnini başlığa almamış. sadece başlığa bakarsak adamı linç edebiliriz. orada "elbette olağan şartlarda madenler zeytin den daha kıymetlidir" deniliyor. sen,o olağan şartları atarsan hangi görüşten olursa olsun adama iftira atmış oluruz. ama bu demek değilki madenciliğe zeytin arazileri feda edilir. asla.
ufak bir hatırlatma..
2020 de yedek yarışmacı olduğu ve elenmekten korktuğu için tatlı sempatik rolü yapan berkan'ın bu sene tırnaklarını çıkarıp gerçek yüzünü göstermesini izliyoruz
sorarlarsa rusya sivillere zarar vermiyor. kendi yolunda savaşa dahil olmayan insanlardan ne istediniz kansız herifler?
yok yok cidden tarih doğru.
soyle bir twit
https://twitter.com/…?t=jtftc-x69k_jx6ocx4xvfq&s=19
hic linke basamam diyenler için
--- spoiler ---
"3,5 milyon mülteciyi ağırlıyor, her türlü ihtiyaçlarını karşılıyoruz ve onların avrupa'ya gelmesinin bir anlamda önüne geçiyoruz. bunu yaparken terör örgütlerinin avrupa’ya yayılmasının da önüne geçiyoruz."
--- spoiler ---
yani güzel avrupamiza terör örgütleri gitmesin diye biz hepsini içimize aldik.
soyle bir twit
https://twitter.com/…?t=jtftc-x69k_jx6ocx4xvfq&s=19
hic linke basamam diyenler için
--- spoiler ---
"3,5 milyon mülteciyi ağırlıyor, her türlü ihtiyaçlarını karşılıyoruz ve onların avrupa'ya gelmesinin bir anlamda önüne geçiyoruz. bunu yaparken terör örgütlerinin avrupa’ya yayılmasının da önüne geçiyoruz."
--- spoiler ---
yani güzel avrupamiza terör örgütleri gitmesin diye biz hepsini içimize aldik.
bakalım kamudan istifa ettikten sonra hangi yabancı menşeli gıda ve tohum firmasında göreve başlayacak.
ülkeye verdiği zararlar dolayısıyla asla affedilmeyecek bakan eskisi.
ülkeye verdiği zararlar dolayısıyla asla affedilmeyecek bakan eskisi.
youtube, instagram, tiktok, twitter ve facebook her şeyi, tüm interneti yedi yuttu.
zafer partisi genel başkanı ümit özdağ'ın üzerine basa basa dilendirdiği ifade.
devamı şu şekilde:
"gazi mustafa kemal atatürk ile sorununuz yoksa, istiklal harbi ile sorununuz yoksa, türkiye cumhuriyeti'nin kuruluş esaslarıyla sorununuz yoksa, zafer partisi'ne hoşgeldiniz. eğer bunlarla sorununuz varsa, cehenneme kadar yolunuz var! sizin oyunuzu istemiyoruz, sizinle ancak mücadele ederiz"
kaynak
herkesiçinchp'ye en güzel cevap budur zannımca!
devamı şu şekilde:
"gazi mustafa kemal atatürk ile sorununuz yoksa, istiklal harbi ile sorununuz yoksa, türkiye cumhuriyeti'nin kuruluş esaslarıyla sorununuz yoksa, zafer partisi'ne hoşgeldiniz. eğer bunlarla sorununuz varsa, cehenneme kadar yolunuz var! sizin oyunuzu istemiyoruz, sizinle ancak mücadele ederiz"
kaynak
herkesiçinchp'ye en güzel cevap budur zannımca!
ortada oyle bir bilgi kirliligi ve mahalle baskisi varki, kimse bu ruslar manyak mi, niye ukrayna ya girip kendilerini bu kadar sikintiya soktu diye dusunemiyor bile, putin ı kinamadi diye orkestra sefleri kovuluyor, tv programinda rusya nin sebeblerini soyledi diye konusmaci programdan kovuluyor, kimse aksini konusamiyor, yazamiyor, butun dunya beyin yikamasi altindayiz su anda, solcular biraz daha kuskulu baktiklari icin olaya, ve tarihi olarak amerika-nato karsiti olduklari icin olayin iki tarafini da anlamaya calisiyor.
(bkz: götün aydın)
sebebinin dünya gazetesinde tane tane anlatıldığı zam olayı.
"ben o kadar okumam birader, özet geç" diyenler için; en iyi ihtimalle yağ fiyatları %100 zamlanacak. o da eğer türkiye rusya'dan yağ getirmeyi başarabilirse. getiremezse, 2 ay sonra bütün haberlerde margarin'in ne kadar faydalı olduğunu gösteren haberlere maruz kalacaksınız.
--- spoiler ---
tarım ve orman bakanlığı tarımsal ekonomiyi araştırma enstitüsü verilerine göre 2020-2021 sezonunda türkiye, dünya ayçiçeği ithalatının yüzde 32,4'ünü gerçekleştirdi. türkiye'den sonra ikinci sırada yüzde 27,8 ile avrupa birliği var.
dünya ayçiçeği üretiminde ukrayna yüzde 30,7 ile ilk sırada, rusya yüzde 27,2 ile ikinci sırada. üçüncü sırada yüzde 17,8 ile avrupa birliği yer alıyor.
türkiye, 2020-2021 sezonunda ayçiçeği ithalatının yüzde 50,6'sını rusya'dan, yüzde 14,6'sını ukrayna'dan, yüzde 11,5'ini bulgaristan'dan, yüzde 7,5'ini moldova'dan, yüzde 6,3'ünü romanya'dan gerçekleştirdi. 2021-2022 sezonunda rusya ve ukrayna'nın payı artarak yüzde 70'e ulaştığı tahmin ediliyor.
--- spoiler ---
oturup sormak lazım "ulan neden dünyada ihraç edilen ayçiçek yağının üçte birini biz ithal ediyoruz?" diye ama işte sorgulamakla bir yere varılmayacağı için, yaşayarak öğreniyoruz. olsun, yaşamak güzeldir. belki öğretici yanı da ortaya çıkar.
"ben o kadar okumam birader, özet geç" diyenler için; en iyi ihtimalle yağ fiyatları %100 zamlanacak. o da eğer türkiye rusya'dan yağ getirmeyi başarabilirse. getiremezse, 2 ay sonra bütün haberlerde margarin'in ne kadar faydalı olduğunu gösteren haberlere maruz kalacaksınız.
--- spoiler ---
tarım ve orman bakanlığı tarımsal ekonomiyi araştırma enstitüsü verilerine göre 2020-2021 sezonunda türkiye, dünya ayçiçeği ithalatının yüzde 32,4'ünü gerçekleştirdi. türkiye'den sonra ikinci sırada yüzde 27,8 ile avrupa birliği var.
dünya ayçiçeği üretiminde ukrayna yüzde 30,7 ile ilk sırada, rusya yüzde 27,2 ile ikinci sırada. üçüncü sırada yüzde 17,8 ile avrupa birliği yer alıyor.
türkiye, 2020-2021 sezonunda ayçiçeği ithalatının yüzde 50,6'sını rusya'dan, yüzde 14,6'sını ukrayna'dan, yüzde 11,5'ini bulgaristan'dan, yüzde 7,5'ini moldova'dan, yüzde 6,3'ünü romanya'dan gerçekleştirdi. 2021-2022 sezonunda rusya ve ukrayna'nın payı artarak yüzde 70'e ulaştığı tahmin ediliyor.
--- spoiler ---
oturup sormak lazım "ulan neden dünyada ihraç edilen ayçiçek yağının üçte birini biz ithal ediyoruz?" diye ama işte sorgulamakla bir yere varılmayacağı için, yaşayarak öğreniyoruz. olsun, yaşamak güzeldir. belki öğretici yanı da ortaya çıkar.
bakalım klarnet çalan batman videosu kadar keyif verebilecek mi...
akşamı bekliyorum.
akşamı bekliyorum.
"ya işte onlarında ingilizcesi zayıf" hehehehehe