Sık geçen başlıklar

4 mart 2022 ankara'daki trafik magandası 2

ekşi'de gör
ankaralıyım, bakın net söylüyorum. bu herifin ticari itibarına hiçbir şey olmaz. müşteri profili zaten kendisi gibi olanlardır.

tiksiniyorum ankara romantizminden. behzat ç'sine de ayrı sokarım.

olum kabalığı bir halt zannedip herkese posta koymayı gelenek haline getirmişler.

birgün birisi beni ya hastanelik edecek ya öldürecek. küçücük ilçede kimseye gıkını çıkaramıyorsun. herkes atar gider yapıyor.

yani şu yaşananları ben yaşasam kesin o arabadan çıkmıştım. artık dayak mı yerim kafama darbe alır ölür müyüm bilmiyorum ama kesin çıkardım. az kaldı başıma birgün bu olay gelecek. çomarland'de yaşamanın bedeli olacak.