Sık geçen başlıklar

ukrayna'nın girişte türklere eziyet etmesi 1

ekşi'de gör
bu konuyu az çok herkes bilir, daha düne kadar, ukrayna, ülkeye girişte, türk vatandaşlarına öyle zorluklar çıkarıyordu ki, elçilik görevlileri artık bu eziyetlerden yılmıştı, telefonlara yetişemiyorlardı.
en son ukrayna'ya gittiğimde sınırda “sigortanız sahte gibi duruyor, incelemeye alacağız” deyip, 4 saat beklettiler, en son 150 dolar verdim de geçtim.

kiev sokaklarında “türk turist istemiyoruz” diye pankart açıp gezen yüzlerce insan biliyorum.
bakmayın savaş zamanı biraz akıllandılar, yoksa bizi sevdikleri falan yok, alayı dümen yani.

şu linki vereyim aklıma gelmişken. turkcell ekibini 17 saat tutan adamlar, normal vatandaşa ne yapmaz.