Sık geçen başlıklar

elbette madenler zeytinden daha kıymetlidir 1

ekşi'de gör
nedense aklıma allahın zeytin üzerine yemini geldi. hiç altına ya da başka madene yemin yok bildiğim kadarı ile. allahtan daha iyi mi bileceksin yahu. ohh içimde kalmadı..

rahman rahim olan allah’ın adıyla :)
1. incir ve zeytine and olsun,
2. sina dağına,
3. ve şu emin beldeye,
4. doğrusu, biz insanı en güzel biçimde yarattık.
5. sonra aşağıların aşağısına çevirdik.
6. ancak iman edip salih amellerde bulunanlar başka; onlar için kesintisi olmayan bir ecir vardır.
7. öyleyse bundan sonra, hangi şey sana dini yalanlatabilir?
8. allah hükmedenlerin hakimi değil midir?

bu da zeytin ile ilgili peygamberimin sözü :)
"zeytinyağını, ekmeğe katık ediniz ve bu yağı kullanınız. çünkü bu yağ, mübarek bir ağaçtan alınmadır.”

zorunlu edit : başlık sahibi konuşmanın tam metnini başlığa almamış. sadece başlığa bakarsak adamı linç edebiliriz. orada "elbette olağan şartlarda madenler zeytin den daha kıymetlidir" deniliyor. sen,o olağan şartları atarsan hangi görüşten olursa olsun adama iftira atmış oluruz. ama bu demek değilki madenciliğe zeytin arazileri feda edilir. asla.

ufak bir hatırlatma..