evde refakatçiye ihtiyaç duyacak yaştaki adamlar ülke siyasetine yön veriyor.
Sık geçen başlıklar
gunisiginda asili duran toz zerresi 10
ekşi profilihahahahahahaaaasiktirsinler.
acaba neden ayasofya'da mescide gidip namaz kılmamışlar allah'ım nasip et diyeceklerine. öncesinde de ibadet kısmında namaz kılınıyordu.
sanırım kapıyı kemiremedikleri için nasip bekliyorlardı.
acaba neden ayasofya'da mescide gidip namaz kılmamışlar allah'ım nasip et diyeceklerine. öncesinde de ibadet kısmında namaz kılınıyordu.
sanırım kapıyı kemiremedikleri için nasip bekliyorlardı.
dolar 18 liradan 13 liraya düştü diye halay çeken orman çocukları neredesiniz?
şu vaziyette bile muhalefet kimi aday göstersin diye tartışıp, protesto edebilecek ibişler var. gerçekten bize müstahak bu olanlar.
şu vaziyette bile muhalefet kimi aday göstersin diye tartışıp, protesto edebilecek ibişler var. gerçekten bize müstahak bu olanlar.
bu malum partinin en tiksindirici özelliği de bu surizim var, müjdem var açıklamaları.
koskoca devlet erkanları şaklabanlık peşinde.
koskoca devlet erkanları şaklabanlık peşinde.
bu açıklamalara muhalifler bile böyle gaza geliyorsa cehape güzel bir strateji izliyor. keriz gibi silkeleniyorsunuz. şimdiden adayımız bu desin de lağım farelerini o adayın üstüne salsınlar dimi, illa bunu istiyorsunuz!
saat 22’de yeme içme yerleri sinemalar ve berberleri kapatarak korona virüse demir yumruğunu vurdu reis.
yaa sokacam emeğe saygınıza şimdi. sanki bana netflix bütçesi ile dizi çekiyorlar. ulan içeriği üreten bizleriz, sanki tüm entryleri tek tek kendileri üretiyor gibi tavırlara bürünmeyin.
sözcü gazetesinden hallice olmuş, kaldı ki onda içeriği adamların kendisi üretiyor.
heralde masrafları var bu adamların, tabii taş yemesinler de zaten hali hazırda kendi aldıkları reklam gelirleri var. bu abartı olmuş. haa madem böyle bokunu çıkardınız, o zaman reklam gelirlerinin bir kısmını kaliteli içerik üreten yazarlara pay edin youtuber mantığı gibi.
bu arada bu üyelik sistemlerinin de boku çıktı artık. bu yayını izlemek için katıla basın. reklamsız için şunu yapın. yok netflixi, yok amazon prime. 3 lira 5 lira derken bir tarafımıza fena kaçıyor.
sözcü gazetesinden hallice olmuş, kaldı ki onda içeriği adamların kendisi üretiyor.
heralde masrafları var bu adamların, tabii taş yemesinler de zaten hali hazırda kendi aldıkları reklam gelirleri var. bu abartı olmuş. haa madem böyle bokunu çıkardınız, o zaman reklam gelirlerinin bir kısmını kaliteli içerik üreten yazarlara pay edin youtuber mantığı gibi.
bu arada bu üyelik sistemlerinin de boku çıktı artık. bu yayını izlemek için katıla basın. reklamsız için şunu yapın. yok netflixi, yok amazon prime. 3 lira 5 lira derken bir tarafımıza fena kaçıyor.
uygulama ekşisözlük yönetiminin görünen yüzüdür. bir yazılımcı olarak söyleyebilirim ki tek kişi ile yazılan bir uygulamadan öte değildir. kesinlikle bir devops ekibi ile çıkarılan bir yazılım projesi değildir.
yani kısaca bu rezil yönetim türkiyenin en çok hit alan sitesinden kazandıkları paraları sadece cukkalıyor.
rezalet ötesi bir uygulama yazık ekşi sözlüğü yaratan yazarlara verdiğiniz değere hiç utanmanız yok.
edit:uygulamayı en son 2 sene önce günceleyecek kadar umursamıyorsunuz, gelmiş eksiklerin farkındayız diyorsunuz. illa yazarlar olarak sesimizi çıkarmamız lazım bir şeyleri iyi yapmanız için.
yani kısaca bu rezil yönetim türkiyenin en çok hit alan sitesinden kazandıkları paraları sadece cukkalıyor.
rezalet ötesi bir uygulama yazık ekşi sözlüğü yaratan yazarlara verdiğiniz değere hiç utanmanız yok.
edit:uygulamayı en son 2 sene önce günceleyecek kadar umursamıyorsunuz, gelmiş eksiklerin farkındayız diyorsunuz. illa yazarlar olarak sesimizi çıkarmamız lazım bir şeyleri iyi yapmanız için.
(bkz: kıvrak)
her iki tarafı da eleştirdiğini iddia eder ama muhalefet tarafını aşağılayıcı ve dalga geçerek eleştirirken iktidar tarafını şaka yapar gibi yani böyle şeyler yanlış şeyler eminim erdoğan'ın bunlardan haberi yoktur şeklinde eleştirir.
bunları dile getirdiğin zaman da evet baronlar var deyip gevrek kahkasını atıp kıvırır.
her iki tarafı da eleştirdiğini iddia eder ama muhalefet tarafını aşağılayıcı ve dalga geçerek eleştirirken iktidar tarafını şaka yapar gibi yani böyle şeyler yanlış şeyler eminim erdoğan'ın bunlardan haberi yoktur şeklinde eleştirir.
bunları dile getirdiğin zaman da evet baronlar var deyip gevrek kahkasını atıp kıvırır.
başlığı açıyorsun, bari takibini yap; ne oldu, açıklama oldu mu, başladı mı? ertelendi mi? ne dediler? yorumlara bakıyorsun herkes cem yılmaz'ın yan charı gibi komiklikler şakalar. sayfalarca entryden kayda değer hiçbir şey yok.
edito:abd savunma bakanı vekili "teslimatı izliyoruz, f-35'lerle ilgili duruşumuz değişmedi. türk mevkidaşım hulusi akar'la görüşeceğim"
bu şekilde açıklama var. pentogon'un ayrıca bir açıklama yapacağını zannetmiyorum.
edit:imla.
edito:abd savunma bakanı vekili "teslimatı izliyoruz, f-35'lerle ilgili duruşumuz değişmedi. türk mevkidaşım hulusi akar'la görüşeceğim"
bu şekilde açıklama var. pentogon'un ayrıca bir açıklama yapacağını zannetmiyorum.
edit:imla.