brent petrol diye sayıklayanlar var hala.
brent petrol arttı diye, yunanistan 'da akaryakıt 1 yılda %134 mü arttı?
brent petrol ilk defa 100 doların üzerine çıkmıyor hafiza kaybı yaşayan arkadaş.
daha dün çin modeli, nas deyip, dunya'da faizler artarken, iktisat kurallarını hiçe sayıp, gunah deyip faiz düşürüp, hemen ardından doların patlamasını seyrettik hep beraber.
topluca fakirleştik. dolar 14 lira değil, iktisat kurallarıyla inatlaşma olmasıydı dolar şu anda 9 liraydı. ve biz akaryakıtı 12-13 bandında alıyor olacaktık.
brent petrolün artmasıyla yakıtın yuzde 134 arttığını sanan varsa, bu gerizekalılıkla artık bu sitede yazmasın. kendisine eziyet ediyor nitekim.
06.03.2022 · 44. sıra
dutchmaster
05.03.2022 06:31