Sık geçen başlıklar

5 mart 2022 akaryakıt zammı 2

ekşi'de gör
brent petrol diye sayıklayanlar var hala.
brent petrol arttı diye, yunanistan 'da akaryakıt 1 yılda %134 mü arttı?

brent petrol ilk defa 100 doların üzerine çıkmıyor hafiza kaybı yaşayan arkadaş.

daha dün çin modeli, nas deyip, dunya'da faizler artarken, iktisat kurallarını hiçe sayıp, gunah deyip faiz düşürüp, hemen ardından doların patlamasını seyrettik hep beraber.

topluca fakirleştik. dolar 14 lira değil, iktisat kurallarıyla inatlaşma olmasıydı dolar şu anda 9 liraydı. ve biz akaryakıtı 12-13 bandında alıyor olacaktık.

brent petrolün artmasıyla yakıtın yuzde 134 arttığını sanan varsa, bu gerizekalılıkla artık bu sitede yazmasın. kendisine eziyet ediyor nitekim.
dolar 18 liradan 13 liraya düştü diye halay çeken orman çocukları neredesiniz?
şu vaziyette bile muhalefet kimi aday göstersin diye tartışıp, protesto edebilecek ibişler var. gerçekten bize müstahak bu olanlar.