Sık geçen başlıklar

doktorların hastaları sevmemesi 1

ekşi'de gör
evet var bu durum, doktorlar sevmiyor bizi. ama diğer devlet kurumlarında öyle mi, mesela nüfus müdürlüğüne gittiğimde memurlar bana sarılıyor, milli eğitimde kapıda karşılıyorlar, karayollarında bana arabalarıyla şehir turu attırıyorlar.