metaverseden arsa alıp, içine nft sergisi açanlara ne oldu? bir ara dünyayı kurtarıyorlardı.
Sık geçen başlıklar
takim elbise ile yuzen adam 9
ekşi profilibakalım kamudan istifa ettikten sonra hangi yabancı menşeli gıda ve tohum firmasında göreve başlayacak.
ülkeye verdiği zararlar dolayısıyla asla affedilmeyecek bakan eskisi.
ülkeye verdiği zararlar dolayısıyla asla affedilmeyecek bakan eskisi.
önce bir kaynağı girelim.
başlık aslında "3 eylül 2017 laboratuvarda yeni bir yaşam formu üretilmesi" olacaktı. çünkü olay sadece bir canlı değil yepyeni bir "yaşam formu" üretilmesi.
"a, c, t ve g" dna'larına yeni bir çift nükleotid eklenmiş.
"0 kilometre" yeni bir dna sarmalına sahip yaşam formu üretilmiş. yani bugüne kadar olmayan bir canlı türü.
evrim ağacının yeni bir dalı, kopyalamadan çok daha farklı bir şey.
başlık aslında "3 eylül 2017 laboratuvarda yeni bir yaşam formu üretilmesi" olacaktı. çünkü olay sadece bir canlı değil yepyeni bir "yaşam formu" üretilmesi.
"a, c, t ve g" dna'larına yeni bir çift nükleotid eklenmiş.
"0 kilometre" yeni bir dna sarmalına sahip yaşam formu üretilmiş. yani bugüne kadar olmayan bir canlı türü.
evrim ağacının yeni bir dalı, kopyalamadan çok daha farklı bir şey.
wesleyin tüm kariyer istatistiği
harikalar yarattığı ve büyük takımlara gitmesine neden olan ajax kariyerinde
180 maç
58 gol
44 asist var.
galatasarayda ise rakamlar,
175 maç
45 gol
44 asist
ajaxta birlikte oynadığı kadroda ibrahimovic, van der vaart, heitinga, steven pienaar, klaas-jan huntelaar, de jonk gibi dünya futbol piyasasında isim yapmış futbolcular var.
galatasarayda ise drogba, podolskiden hariç, genelde josue, selçuk, cem karacan, bilal, umut bulut gibi takım arkadaşları vardı.
rakamları iki takımda da hemen hemen aynı. gerçekten son 2 sezondur kötü olan ve hedefsiz kalan takımda zoru başarmış wesley.
takımda kalmasını istemeyenlerin tek mazereti çok para alması olan kişidir. inanın wesley gitse o paralar yine birilerine komisyon olarak ödenir. (bkz: cavanda, tolga ciğerci, serdar aziz)
bırakın 1 sezon daha oynasın bu deli oğlan galatasarayda. çünkü bir daha bu kariyer ve klasa sahip birini alamaz mevcut yönetim.
hiç oynamıyor, götü göbeği salmış, çok naz yapıyor, çok para alıyor diyen tayfayı şu başlığa alalım (bkz: robin van persie).
harikalar yarattığı ve büyük takımlara gitmesine neden olan ajax kariyerinde
180 maç
58 gol
44 asist var.
galatasarayda ise rakamlar,
175 maç
45 gol
44 asist
ajaxta birlikte oynadığı kadroda ibrahimovic, van der vaart, heitinga, steven pienaar, klaas-jan huntelaar, de jonk gibi dünya futbol piyasasında isim yapmış futbolcular var.
galatasarayda ise drogba, podolskiden hariç, genelde josue, selçuk, cem karacan, bilal, umut bulut gibi takım arkadaşları vardı.
rakamları iki takımda da hemen hemen aynı. gerçekten son 2 sezondur kötü olan ve hedefsiz kalan takımda zoru başarmış wesley.
takımda kalmasını istemeyenlerin tek mazereti çok para alması olan kişidir. inanın wesley gitse o paralar yine birilerine komisyon olarak ödenir. (bkz: cavanda, tolga ciğerci, serdar aziz)
bırakın 1 sezon daha oynasın bu deli oğlan galatasarayda. çünkü bir daha bu kariyer ve klasa sahip birini alamaz mevcut yönetim.
hiç oynamıyor, götü göbeği salmış, çok naz yapıyor, çok para alıyor diyen tayfayı şu başlığa alalım (bkz: robin van persie).
tarih derslerinde bize ilke ve inkılaplar öğretilmeye çalışılırdı. o kadar sıkıcı geçerdi ki bütün sınıf uyuklardı. sürekli yapılan devrimlerden bahsedilir. sümerbank'ın kurulmasını, şeker fabrikalarını falan bir marifetmiş gibi anlatılırdı. o günlerde ne sıkıcı bir ders derdim.
ne zaman ki cumhuriyet öncesi o karanlık zihniyeti tanıdım, işte o zaman yapılanların ne kadar büyük bir devrim olduğunu anladım. bazı arkadaşlar osmanlıcılık oynamak istiyor hala, o zihniyet geri gelsin istiyor. ama nasıl bir zihniyet olduğunun farkında değiller.
cumhuriyet öncesi nasıl bir karanlık vardı biliyor musun?
(bkz: ertugrul faciasi)
(bkz: duyun i umumiye)
(bkz: balkan savaşları)
(bkz: sarıkamış)
neden çanakkale'de yüzbinlerce mehmetçik öldü biliyor musun? o çok muhteşem osmanlı'nın genelkurmay başkanı bir almandı. düşman kuvvetlerini yani ingilizleri zayıflatıp, kendi ülkesine yani almanya'ya nefes aldırmak için uzattı o savaşı.
o çok bayıldığın arapların fahreddin paşa ya medinede ne yaptığını bir öğren.
bir kerecik aç "nutuk"u oku.
osmanlı'daki %8 lik okur yazar oranının nedenini incele.
matbaa 400 yıl sonra geldi osmanlı'ya. şimdi bir hayal et bilgisayar keşfedildikten 400 yıl sonra gelseydi türkiye'ye ne derdiniz? nasıl bir ülke olurduk?
bunları bir oku, araştır, ezberini boz, sana öğretilen yalanları unut. objektif olarak bu zihniyeti gerçekten isteyip istemediğini düşün. o zaman atatürk'ün neden bu kadar sevildiğini daha iyi anlarsın.
ne zaman ki cumhuriyet öncesi o karanlık zihniyeti tanıdım, işte o zaman yapılanların ne kadar büyük bir devrim olduğunu anladım. bazı arkadaşlar osmanlıcılık oynamak istiyor hala, o zihniyet geri gelsin istiyor. ama nasıl bir zihniyet olduğunun farkında değiller.
cumhuriyet öncesi nasıl bir karanlık vardı biliyor musun?
(bkz: ertugrul faciasi)
(bkz: duyun i umumiye)
(bkz: balkan savaşları)
(bkz: sarıkamış)
neden çanakkale'de yüzbinlerce mehmetçik öldü biliyor musun? o çok muhteşem osmanlı'nın genelkurmay başkanı bir almandı. düşman kuvvetlerini yani ingilizleri zayıflatıp, kendi ülkesine yani almanya'ya nefes aldırmak için uzattı o savaşı.
o çok bayıldığın arapların fahreddin paşa ya medinede ne yaptığını bir öğren.
bir kerecik aç "nutuk"u oku.
osmanlı'daki %8 lik okur yazar oranının nedenini incele.
matbaa 400 yıl sonra geldi osmanlı'ya. şimdi bir hayal et bilgisayar keşfedildikten 400 yıl sonra gelseydi türkiye'ye ne derdiniz? nasıl bir ülke olurduk?
bunları bir oku, araştır, ezberini boz, sana öğretilen yalanları unut. objektif olarak bu zihniyeti gerçekten isteyip istemediğini düşün. o zaman atatürk'ün neden bu kadar sevildiğini daha iyi anlarsın.
bu arkadaş hakkında hiç bir bilgim yok.
bugün söylediği lafı da duymadım.
sadece linç var diye geldim.
kesinlikle haksız, bir daha asla onun sütünü içmiyorum ve kendisini boykot ediyorum.
böyle yapıyorduk değil mi gençler.
bugün söylediği lafı da duymadım.
sadece linç var diye geldim.
kesinlikle haksız, bir daha asla onun sütünü içmiyorum ve kendisini boykot ediyorum.
böyle yapıyorduk değil mi gençler.
nerelerinde geziyorsunuz bu internetin anlamıyorum ki arkadaş.
adamlar akademik çalışma, iletişim niyetine yapmışlar world wide webi. biz de portakal kabuğu görünümünde roman kalçası izliyoruz.
adamlar akademik çalışma, iletişim niyetine yapmışlar world wide webi. biz de portakal kabuğu görünümünde roman kalçası izliyoruz.
ama yasaklanınca bunları merdiven altı işletmeler de yaparlar bence. bandrolsüz insana hayır