Sık geçen başlıklar

80 kiloyu taşımak için 1.5 tonu hareket ettirmek 1

ekşi'de gör
her gün milyonların yaptığı hede. halbuki 100 kiloluk bir araç (motor) e bike tarzı çoğu ihtiyarcımızı karşılıyor. ama genede insanlık olarak götlerimiz çok rahata alıştığı için en az 1500 kilo olan arabalarımız olmadan bi yere gitmiyoruz.

sonra küresel ısınma niye var.

edit: niye sadece türkler için konuştuğumu düşünenler olmuş anlamadım. neyse ben kendimi de eleştiriyorum zaten. ekmek almaya gitmek için 5 dk lık yolu arabayla gidip üstüne klima açan adamım olm ben. sadece olanı söyledim o kadar.