her gün milyonların yaptığı hede. halbuki 100 kiloluk bir araç (motor) e bike tarzı çoğu ihtiyarcımızı karşılıyor. ama genede insanlık olarak götlerimiz çok rahata alıştığı için en az 1500 kilo olan arabalarımız olmadan bi yere gitmiyoruz.
sonra küresel ısınma niye var.
edit: niye sadece türkler için konuştuğumu düşünenler olmuş anlamadım. neyse ben kendimi de eleştiriyorum zaten. ekmek almaya gitmek için 5 dk lık yolu arabayla gidip üstüne klima açan adamım olm ben. sadece olanı söyledim o kadar.
05.03.2022 · 20. sıra
guxex
04.03.2022 10:58 ~ 14:02