oğlum sizin olayınız ne lan? deli gibi günün her saati neden rusya güzellemesi yapıp, ukrayna'yı kötülüyorsunuz?
2022'de hala suçsuz insanlar silahlarla ve tanklarla öldürülüyor, sözlükteki rus yalakları da bunun neden "yapılması gerektiğini" anlatmaya çalışıyor.
para alıyor olmalılar; yoksa putin gibi rahatsız bir diktatörü, bir insan neden savunur aklım almıyor.
edit: mesaj kutuma değişik değişik insanlar toplanmaya başladı. başlık sahibinin entry geçmişine bakarsanız, ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız amk salakları. düzgün yazan insanları tenzih ediyorum.
05.03.2022 · 22. sıra
fremer
04.03.2022 15:56 ~ 17:15