bir sonraki seçimde mührü gavura vurur gibi akp'ye vurmak için bir başka neden.
ben artık kafayı kırdım arkadaşlar, ülkeyi kimin yöneteceği falan da umrumda değil. 2023 yılından sonra huzur, refah içinde yaşayan bir türkiye mi görmek istiyorsun yoksa sırf cebine 3 kuruş girdi diye canım ülkemin herşeyinin 20 yıl boyunca talan edilmesine göz yumanların sürüm sürüm süründüğü bir türkiye mi diye sorarsanız eğer; kesinlikle ikinciyi seçerim.
bu saatten sonra gelen huzurun da refahın da ta amk. giren girdi zaten ömrüm sikildi, varsın bir 5 sene daha sikilsin, en azından ciğerim soğur. allah belamı versin mührü basmazsam bak. unutmazsam fotoğraf çeker koyarım bu entrynin altına.
05.03.2022 · 16. sıra
zelsuk
04.03.2022 00:11 ~ 00:23