Sık geçen başlıklar

spes bona 2

ekşi profili
an itibariyle 3000 tl’yi geçti. eğer kullanmak mecburiyetinde olmasam otoparka koyup çürümeye bırakacağım ama allah kahretsin ki mecburum. araba kullanmaya aşık olan beni arabadan da, seyahatten de, iki km yol gitmekten de nefret ettirdiniz. ne zevkimiz, ne tadımız, ne tuzumuz kaldı. oradan buradan kısmaktan hayat enerjimiz bitti. sebebi neyse, sebep olanların boğazından bir damla su geçmesin.