iki gün hareket etmedi diye hemen götünüz kalktı. görürsün 1-2 haftaya neler oluyor.
Sık geçen başlıklar
rainy friday 14
ekşi profili(bkz: ekşi sözlük bal porsuğu sevenler derneği)
edit: makara olsun diye bir bakınız verdim, neredeyse ciddi ciddi dernek kuruyor adamlar.hahahahah
ne kadar manyak varsa sözlükte toplanmış kuran çarpsın.
edit: makara olsun diye bir bakınız verdim, neredeyse ciddi ciddi dernek kuruyor adamlar.hahahahah
ne kadar manyak varsa sözlükte toplanmış kuran çarpsın.
çünkü ben gerizekalıyım diye devam edecek bir cümledir.
şimdi birileri hemen gelip "coğrafyaları çok zorlu efendim, hayatta kalmaları için bik bik bik" diye konuşacak ama bunları bodrum'a koyuyorsun yine saldırgan, bunlar istanbul 'da sahilde villalarda oturuyor yine sinirli, bu işin sebebi ne acaba?
edit: (bkz: türklerin kibar insanı ezme huyu)
başlığı açılmış mesela, hiç bağırış çağırış yok. herkes güzel güzel düşüncelerini yazmış. kürtlerle ilgili bir başlık açıyorsun neredeyse vatan haini olacaksın. hemen geliyor kürt olmasa da kürtlere yalakalık yapmak isteyen ılıklar.
"kürt olmadığım halde ben bile sinirlendim"
yazıp aklı sıra kürtleri gaza getirmeye çalışan şerefsize bakıyorsun, türklerle ilgili açılan başlığa bir tane yorum bile yapmamış mesela.
edit2: şu aşağıda yazan milleti doldurmaya çalışan şerefsize söyleyin sesini kessin amk goygoycusu.
edit: (bkz: türklerin kibar insanı ezme huyu)
başlığı açılmış mesela, hiç bağırış çağırış yok. herkes güzel güzel düşüncelerini yazmış. kürtlerle ilgili bir başlık açıyorsun neredeyse vatan haini olacaksın. hemen geliyor kürt olmasa da kürtlere yalakalık yapmak isteyen ılıklar.
"kürt olmadığım halde ben bile sinirlendim"
yazıp aklı sıra kürtleri gaza getirmeye çalışan şerefsize bakıyorsun, türklerle ilgili açılan başlığa bir tane yorum bile yapmamış mesela.
edit2: şu aşağıda yazan milleti doldurmaya çalışan şerefsize söyleyin sesini kessin amk goygoycusu.
sade vatandaşın öyle dertleri yokmuş. hastaneyi hotel zannediyorlarmış. ulan ne saygı bıraktınız insanlarda ne sevgi. biraz yetkisi olan istediğini yapabilir felsefesini milletin kemiklerine kadar işlediniz.
isterse ordinaryüs prof. olsun herkes birbirine saygı göstermek zorunda. ben orada hastayım yatıyorum diye, oranın yetkili kişisi diye ses yapıp beni rahatsız etme hakkı yok.
yok prensesmiş falan, kendileri hor görülmeye alışmış diye herkes aynı olsun istiyorlar çomaryuslar.
isterse ordinaryüs prof. olsun herkes birbirine saygı göstermek zorunda. ben orada hastayım yatıyorum diye, oranın yetkili kişisi diye ses yapıp beni rahatsız etme hakkı yok.
yok prensesmiş falan, kendileri hor görülmeye alışmış diye herkes aynı olsun istiyorlar çomaryuslar.
evet ahlak bekçilerini piste alalım.
edit: ve piste çıkmaya başladılar.
ilk gelen bekçimiz ne diyor? pedofili kodlaması diyor.
yani bu koreografiyi hazırlayan öğretmen demiş ki; öyle bir kıyafet yapayım ki bütün pedofili arkadaşlara bir kıyağım olsun.
o tarihlerde mini etek moda be oğlum hiç düşünemiyor musun bunu?
o tarihlerde herkes diz üstü etek giyiyor. çocukların da giymesi normal yani, kimsenin bir şey kodladığı yok. ama siz cemaat yurtlarında arkadaşlarınızın götüne, hocanızın sikine kodlandığınız için herkesi kendiniz gibi zannediyorsunuz.
edit2: birileri de diyor ki, çok meraklıysan sen soy karını kızını. çıplaklıkla giyinme tarzını birbirinden ayırt edemeyen asalaklar gelmiş burada yorum yapıyor.
çünkü onlar için çarşaflı karılarını kızlarını hocalarına sunmak gayet normalken, diz üstü etek giyen bir kadın kesin orospudur.
tabi imkanı olsa diz üstü etek giyen kadınla evlenmek ister, onunla gezmek ister. yetiştirilme tarzı ve çevre baskısından bunu hiçbir zaman yapamayacağı için, kadını hemen yaftalar. aslında biz biliriz ki her türlü sapkınlık ve tuhaf ilişkiler sizlerde yaşanıyor.
cübbeli ahmet'in sohbetlerini açın isterseniz. daha başlar başlamaz “eşlerinizden yine şikayet var, anal sekse zorluyormuşsunuz, bunu yapmayın” diyor.
edit: ve piste çıkmaya başladılar.
ilk gelen bekçimiz ne diyor? pedofili kodlaması diyor.
yani bu koreografiyi hazırlayan öğretmen demiş ki; öyle bir kıyafet yapayım ki bütün pedofili arkadaşlara bir kıyağım olsun.
o tarihlerde mini etek moda be oğlum hiç düşünemiyor musun bunu?
o tarihlerde herkes diz üstü etek giyiyor. çocukların da giymesi normal yani, kimsenin bir şey kodladığı yok. ama siz cemaat yurtlarında arkadaşlarınızın götüne, hocanızın sikine kodlandığınız için herkesi kendiniz gibi zannediyorsunuz.
edit2: birileri de diyor ki, çok meraklıysan sen soy karını kızını. çıplaklıkla giyinme tarzını birbirinden ayırt edemeyen asalaklar gelmiş burada yorum yapıyor.
çünkü onlar için çarşaflı karılarını kızlarını hocalarına sunmak gayet normalken, diz üstü etek giyen bir kadın kesin orospudur.
tabi imkanı olsa diz üstü etek giyen kadınla evlenmek ister, onunla gezmek ister. yetiştirilme tarzı ve çevre baskısından bunu hiçbir zaman yapamayacağı için, kadını hemen yaftalar. aslında biz biliriz ki her türlü sapkınlık ve tuhaf ilişkiler sizlerde yaşanıyor.
cübbeli ahmet'in sohbetlerini açın isterseniz. daha başlar başlamaz “eşlerinizden yine şikayet var, anal sekse zorluyormuşsunuz, bunu yapmayın” diyor.
bu konuyu az çok herkes bilir, daha düne kadar, ukrayna, ülkeye girişte, türk vatandaşlarına öyle zorluklar çıkarıyordu ki, elçilik görevlileri artık bu eziyetlerden yılmıştı, telefonlara yetişemiyorlardı.
en son ukrayna'ya gittiğimde sınırda “sigortanız sahte gibi duruyor, incelemeye alacağız” deyip, 4 saat beklettiler, en son 150 dolar verdim de geçtim.
kiev sokaklarında “türk turist istemiyoruz” diye pankart açıp gezen yüzlerce insan biliyorum.
bakmayın savaş zamanı biraz akıllandılar, yoksa bizi sevdikleri falan yok, alayı dümen yani.
şu linki vereyim aklıma gelmişken. turkcell ekibini 17 saat tutan adamlar, normal vatandaşa ne yapmaz.
en son ukrayna'ya gittiğimde sınırda “sigortanız sahte gibi duruyor, incelemeye alacağız” deyip, 4 saat beklettiler, en son 150 dolar verdim de geçtim.
kiev sokaklarında “türk turist istemiyoruz” diye pankart açıp gezen yüzlerce insan biliyorum.
bakmayın savaş zamanı biraz akıllandılar, yoksa bizi sevdikleri falan yok, alayı dümen yani.
şu linki vereyim aklıma gelmişken. turkcell ekibini 17 saat tutan adamlar, normal vatandaşa ne yapmaz.
şimdi ulaştım kendisine, dönünce hemen istifa edecekmiş. çok selam söyledi. tam telefonu kapatırken “o başlığı açan benim yarraamı yesin” gibi bişey söyledi ama tam anlamadım. yurtdışı diye herhalde hat kesildi.
hem götünüz yemiyor, hem dansöz oynatmaya çalışıyorsunuz. arada sırada bari yılbaşında delikanlı olun amk.
yetmez ama içimizi rahatlatan bir tutuklama haberi geldi. artık bundan sonra gerekenin yapılacağını umut ediyoruz.
bu ülke bu kadar da boş değil emin olun…
--- spoiler ---
gaziantep başsavcılığının açıklaması şöyle: “29.11.2021 tarihinde ilimiz kahvelipınar mahallesi'nde meydana gelen bir aylık bebeğin darp edilmesi olayı ile ilgili olarak başlatılan soruşturma kapsamında gözaltına alınan şüpheli y.g. sevk edildiği nöbetçi sulh ceza hakimliğince tutuklanmıştır. mağdur çocuğun şu an yoğun bakım ünitesinde tedavisi devam etmekte olup, mağdur çocuğun annesinin ifade alım süreci adli görüşme odasında devam etmektedir. alınacak ifade ve elde edilen deliller gereğince mağdur çocuk için 5395 sayılı çocuk koruma kanunu ve annesi için de 6284 sayılı kanun uyarınca gereken tedbir kararları alınacaktır.”
--- spoiler ---
üst edit: bir yazar arkadaşımız “bu adama bir şey yapan olursa avukat masrafı benden” diye yazdığı için sözlükten uçurulmuş. moderasyon çok güzel çalışıyor tebrik ederiz. bütün gün atatürk'e küfür edenler, manevi değerlerimizle dalga geçenleri çaylak bile yapmazlar, böyle işlere gelince çok cevvaller maaşallah.
ayrıca o yazıyı kimler şikayet ettiyse onlar da ayrıca büyük şerefsizmiş. ulan o el kadar bebeği canice döven adamın tarafına geçip milleti şikayet ediyorsunuz ya hepiniz adisiniz.
gerçekse yapanın hemen öldürülmesi gereken olaydır.
evet öldürülmesi… ne yapıcaz bu şerefsize? benim verdiğim vergilerle, cezaevinde günde üç öğün yemek mi vericez?
hastalanınca ilacını benim işçimden kesilen vergiden mi vericez.
sokarım hümanizme yeter artık.
edit: yine yağmaya başladı mesaj kutusuna iyilik melekleri. edebiyat yapmayın, bu tip bir cani için fikrimde zerre değişim olamaz.
ülke hukuk devletiymiş, cezasını kanunlar verirmiş.
bunları biliyoruz zaten, öldürmesi gereken devlet zaten, ben mi öldüreyim? ona göre kanun düzenlemesi yapsınlar, yaşatmasınlar bu orospu çocuklarını.
bu ülke bu kadar da boş değil emin olun…
--- spoiler ---
gaziantep başsavcılığının açıklaması şöyle: “29.11.2021 tarihinde ilimiz kahvelipınar mahallesi'nde meydana gelen bir aylık bebeğin darp edilmesi olayı ile ilgili olarak başlatılan soruşturma kapsamında gözaltına alınan şüpheli y.g. sevk edildiği nöbetçi sulh ceza hakimliğince tutuklanmıştır. mağdur çocuğun şu an yoğun bakım ünitesinde tedavisi devam etmekte olup, mağdur çocuğun annesinin ifade alım süreci adli görüşme odasında devam etmektedir. alınacak ifade ve elde edilen deliller gereğince mağdur çocuk için 5395 sayılı çocuk koruma kanunu ve annesi için de 6284 sayılı kanun uyarınca gereken tedbir kararları alınacaktır.”
--- spoiler ---
üst edit: bir yazar arkadaşımız “bu adama bir şey yapan olursa avukat masrafı benden” diye yazdığı için sözlükten uçurulmuş. moderasyon çok güzel çalışıyor tebrik ederiz. bütün gün atatürk'e küfür edenler, manevi değerlerimizle dalga geçenleri çaylak bile yapmazlar, böyle işlere gelince çok cevvaller maaşallah.
ayrıca o yazıyı kimler şikayet ettiyse onlar da ayrıca büyük şerefsizmiş. ulan o el kadar bebeği canice döven adamın tarafına geçip milleti şikayet ediyorsunuz ya hepiniz adisiniz.
gerçekse yapanın hemen öldürülmesi gereken olaydır.
evet öldürülmesi… ne yapıcaz bu şerefsize? benim verdiğim vergilerle, cezaevinde günde üç öğün yemek mi vericez?
hastalanınca ilacını benim işçimden kesilen vergiden mi vericez.
sokarım hümanizme yeter artık.
edit: yine yağmaya başladı mesaj kutusuna iyilik melekleri. edebiyat yapmayın, bu tip bir cani için fikrimde zerre değişim olamaz.
ülke hukuk devletiymiş, cezasını kanunlar verirmiş.
bunları biliyoruz zaten, öldürmesi gereken devlet zaten, ben mi öldüreyim? ona göre kanun düzenlemesi yapsınlar, yaşatmasınlar bu orospu çocuklarını.
bu fenerbahçe düzelmez kardeşim, ömrümüzü yedi.
ecevit'e yapılan göndermelere, yukarıdan verilen cevaptır.
insanları eleştirirken kendini robocop zannetmeyeceksin aga hepimiz insanız.
insanları eleştirirken kendini robocop zannetmeyeceksin aga hepimiz insanız.
thodex'i kurucusuyla tosuncuk'u yakalayın da sonra sedat peker'i yakalarsınız.
lan siz 120 kilo bir danayı yakalayamadınız adam trilyonları aldı kaçtı, yanında 20 tane ölmeye hazır adamı olan sedat peker'i mi yakalayacaksınız.
hadi leenn bırakın şovu.
lan siz 120 kilo bir danayı yakalayamadınız adam trilyonları aldı kaçtı, yanında 20 tane ölmeye hazır adamı olan sedat peker'i mi yakalayacaksınız.
hadi leenn bırakın şovu.