sene 2012 sanırım büyük bir rafinerinin inşaatında sanat yapıları yapıyoruz. hayır heykel değil bu sanat o sanat değil. iş güvenliğinden de hem italyanlar hem ingilizler sorumlu. italyanları salla çok dert değil ama ingilizler tam bir aristokrat sanki roket bilimi yapıyoruz da marsa uzaya aracı indireceğiz. neyse biz de uluslarlar arası standartlarda iş yapıyoruz diye kafamız rahat güya.
bir gün yüksek bir alanın önünde iş yapıyoruz, ingilizler de var malum. dedik ki buraya 2m yüksekliğinde bir korkuluk yapalım yoksa bu ingilizler herkes içim ayrı ayrı yaşam hattı çekmemizi ister birisi es kaza yaşam hattından 1sn çıksa iş durdururlar. hem de konforsuz falan dedik. neyse korkuluk yapıldı, mukavemet testleri yapıldı falan bir sorun yok. işe başladık hooop dakka 1 gol 1 işi durdurdular. ingiliz beyfendi diyor ki niye her işçi için ayrı yaşam hattı yapmamışız. işte dedik 2m yüksekliğinde korkuluk yaptık. adamlar aşağı düşemez dedik. lavuk diyorki adam korkuluğun üstünden düşermiş. iyi de dedim bu adamlar korkuluğa çıkacakları bir iş yapmıyor yani nası düşsün falan yok diyor üzerine çıkarsa düşer. lan dedim yani sir dedim aslında da dedim bu adam bunun üstüne çıkıp atlarsa bunun adı intihar olur yani yapacak bir şey yok dedim. evet yaptık yaşam hattı yaptık bir de amk.
iş güvenliği önemlidir. para harcamaktan çekinmemek lazım ama türkiye de herkes bilir ki sözleşme aşamasında afrikalı gibi çalışacakmışsın gibi ödeme yaparlar, şantiyeye girince de sanki ingiliz işçi çalıştırıyormuşsun gibi özen isterler. işin açıkçası parayı veren düdüğü çalar.
iş güvenliği nedeniyle çalışma yapamıyorsanız sözleşmedeki en uygun çıkış maddesini kullanmak en akıllıca yoldur. zararın neresinden dönerseniz kardır.
Sık geçen başlıklar
ggm 6
ekşi profilimuhtemelen doğrulama yanlılığı olayıdır.
benim de olurdu bazen böyle dallamalıklarım mesela kappasız italya milli takımı olurmuş demiştim. meğerse kappa milli takımı 3 yıl giydirmiş.
mesela bu dallamalıkların en yaygını korelasyona bakmaktır. vakalar artıyor demek ki aşıdan dersin hemen halbuki bir baksan belki yaşam tarzı değişti, belki o ülkede gıda kalitesi bozuldu vb daha bir sürü şey olabilir. yani 2 tanıdığım öldü, 3 kişi hastanede yattıyla bu iş olmaz.
hatta yurtdışında bir yerleşim yerine santral yapılıyor. herkes itirazlarda falan doğal olarak. sonra sağlık istatistiklerine bakıyorlar kalp krizi sayısında azalma var. lan nasıl biz bir şey mi yaptık diyor oradaki yetkili abimiz, çalışanlar yok valla yapmadık diyor. şimdi dallamanın biri bunu nedensellik olmadan kabul etse her mahalleye santral yapardı kalp krizine iyi geliyor diye. neyseki bilim böyle bir şey değil.
bu kafayla 15. ila 18. yüzyıllar arasında süpürgesiyle uçan bir sürü cadı olduğuna da inanman gerekir. zira mahkeme kayıtları ve itirafları var. günümüzde de yakalanmadıklarına göre ya daha iyi saklanıyorlar ya da artık şeytanla iş birliği yapmıyorlar.
benim de olurdu bazen böyle dallamalıklarım mesela kappasız italya milli takımı olurmuş demiştim. meğerse kappa milli takımı 3 yıl giydirmiş.
mesela bu dallamalıkların en yaygını korelasyona bakmaktır. vakalar artıyor demek ki aşıdan dersin hemen halbuki bir baksan belki yaşam tarzı değişti, belki o ülkede gıda kalitesi bozuldu vb daha bir sürü şey olabilir. yani 2 tanıdığım öldü, 3 kişi hastanede yattıyla bu iş olmaz.
hatta yurtdışında bir yerleşim yerine santral yapılıyor. herkes itirazlarda falan doğal olarak. sonra sağlık istatistiklerine bakıyorlar kalp krizi sayısında azalma var. lan nasıl biz bir şey mi yaptık diyor oradaki yetkili abimiz, çalışanlar yok valla yapmadık diyor. şimdi dallamanın biri bunu nedensellik olmadan kabul etse her mahalleye santral yapardı kalp krizine iyi geliyor diye. neyseki bilim böyle bir şey değil.
bu kafayla 15. ila 18. yüzyıllar arasında süpürgesiyle uçan bir sürü cadı olduğuna da inanman gerekir. zira mahkeme kayıtları ve itirafları var. günümüzde de yakalanmadıklarına göre ya daha iyi saklanıyorlar ya da artık şeytanla iş birliği yapmıyorlar.
zeyin dalı harekatı ile ilgili atılmış 20 ocak tarihli tweettir.
"şu kopan fırtına türk ordusudur yâ rabbi
senin uğrunda ölen ordu, budur yâ rabbi
tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın
galib et; çünkü bu son ordusudur islâm’ın
zeytin dalı harekatı'nda kahraman askerlerimize muvaffakiyetler diliyoruz"
https://t.co/kofkq6xeov
tarihi islamdan eski olan binlerce yıllık türk ordusunun kendisini islam'ın ordusu olarak görmesi hadisedir. askerliğimi jandarma olarak yaptım. kendimi hiç bir şekilde bir dine adayarak hizmette bulunmadım. bulunmam da.
"ordumuz, türk birliğinin, türk kudret ve kabiliyetinin, türk vatanseverliğinin çelikleşmiş bir ifadesidir."
edit: entry üzerinden hakaret veya küfür içeren mesajlar atmanız düşüncemi değiştirmiyor. ben tsk'yı türk milletinin ordusu olarak görüyorum.
askerlik yeminime de sadığım.
"şu kopan fırtına türk ordusudur yâ rabbi
senin uğrunda ölen ordu, budur yâ rabbi
tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın
galib et; çünkü bu son ordusudur islâm’ın
zeytin dalı harekatı'nda kahraman askerlerimize muvaffakiyetler diliyoruz"
https://t.co/kofkq6xeov
tarihi islamdan eski olan binlerce yıllık türk ordusunun kendisini islam'ın ordusu olarak görmesi hadisedir. askerliğimi jandarma olarak yaptım. kendimi hiç bir şekilde bir dine adayarak hizmette bulunmadım. bulunmam da.
"ordumuz, türk birliğinin, türk kudret ve kabiliyetinin, türk vatanseverliğinin çelikleşmiş bir ifadesidir."
edit: entry üzerinden hakaret veya küfür içeren mesajlar atmanız düşüncemi değiştirmiyor. ben tsk'yı türk milletinin ordusu olarak görüyorum.
askerlik yeminime de sadığım.
takvim gazetesinin hemen hemen her gün manşetten girdiği haberlerdir.
bir gün 200tl zam, bir gün ikramiye, başka bir gün %40 zam diye her gün başka bir haber. hem de ülkenin gündemi ne olursa olsun.
işte bakın o flood:
https://twitter.com/…rbit/status/912929812620218369
bir gün 200tl zam, bir gün ikramiye, başka bir gün %40 zam diye her gün başka bir haber. hem de ülkenin gündemi ne olursa olsun.
işte bakın o flood:
https://twitter.com/…rbit/status/912929812620218369
batlamyus 'un tanrının kendisi olduğunu gösteren mucizelerdir.
(bkz: iskenderiye kütüphanesi)
batlamyus almagest adlı eserinde güneş sistemini incelemiş ve tıka basa mucize dolu kitaptan 6-7 yüzyıl öncesinde bir çok bilgiyi öncesinden bize vermiştir.
(bkz: iskenderiye kütüphanesi)
batlamyus almagest adlı eserinde güneş sistemini incelemiş ve tıka basa mucize dolu kitaptan 6-7 yüzyıl öncesinde bir çok bilgiyi öncesinden bize vermiştir.
ford c-max'de de karşılaşılan durum. yani en azından iki yıl önce ben bunu çok kullanıyordum.
kullanma amacıma gelirsek, bazen birisi takip mesafesi denen naneyi hiçe sayardı. ben de önce bagajı açardım, gel içeri gel gibisinden. tabi egea'ya göre avantajı aynı zamanda tek tuşla seyir halindeyken bagajı da kapatabiliyordunuz.
kullanma amacıma gelirsek, bazen birisi takip mesafesi denen naneyi hiçe sayardı. ben de önce bagajı açardım, gel içeri gel gibisinden. tabi egea'ya göre avantajı aynı zamanda tek tuşla seyir halindeyken bagajı da kapatabiliyordunuz.