insanlar dolarlarını satıyor algısı yaratıp, daha kimsenin anlamadığı götü boklu bir mevduat faizini harika bir olaymış gibi gösterip, ellerinde ne kadar swap parası ve kamu bankası rezervi varsa sattırıp ülkenin dinamikleriyle oynarken, suni şekilde yaratmaya çalıştıkları dolar değeri 8 gün sürdü.
insanlar sizin ne mal olduğunuzu bilmiyor mu? adı seydullah beytullah ramazan abdülrezzak olan adamlar geçmiş ülkeyi yönetiyor. kabinede bir tane okumuş, aydın, entelektüel, ne yazık ki sizin tabirinizle beyaz türk yok. bakan pişmiş kelle gibi programlarda sırıtıp gözlerime bakın diyor lmao. ben 26 yaşımda şu dalkavuklardan daha iyi becerirdim bu işi o derece.
insanlar salak değil, ne yapmaya çalıştığınızı da biliyorlar. suni düşürdüğünüz değer birçok kişinin gözünde alım fırsatı. küçük balık büyük balina kurumsal fark etmeden millet topluyor 11 12'den deli gibi. üstelik tüm bunlar dünya tatildeyken oluyor.
bir de borsalar kapanınca akşam 7'de halkımız bir lira makasla döviz bozdu tl'ye geçti diye göz göre göre yalanlar atıyorlar. davarlar sizi.
1 ayda 18'e çıkan türk lirasıyla ilgili tüm söylemlere bilerek yapıyoruz, yeni model, nas, çin diyerek laf eden herkesi vatan haini ilan eden, sonra 12'ye düştü diye sevinip halay kuran insanlara bunlar müstehak. ondan gram üzülmüyorum atın daha fazla kibrit amına koyım.
15 lira olsun da yeni yıla girerken bir kadeh de dolar için kaldırayım dediğim kur. ayrıca siyasal islam'a kafam girsin.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
kuruyemiş'te yeme yazarak günümü şenlendirmişlerdir. türkçe bilmiyorsanız direkt arapça yazın. onu da bildiğiniz şüpheli gerçi.
suriyelilere aşık bir belediye başkanına sahip olan esenler belediyesi bu konunun cilt cilt kitabını yazar.
suçtur. resmi bir iş gününde bir resmi kurumun kapısına kafasına göre kimse kilit vuramaz.
görevi ihmal ve kötüye kullanmadır.
görevi ihmal ve kötüye kullanmadır.
oecd'nin 2019 yılında yayınladığı şu raporun 165.sayfasındaki tabloya göre temel yeteneklerden (basic skills) mahrum insanlar türkiye nüfusunun %39'unu oluşturuyor; bu oran bağnaz denilen polonya'da %15, halkı aptal denilen abd'de %14, bizi kıskanan almanya'da %11, japonya'da ise %4.
değerlendirilen temel yetenekler;
- okuma/yazma/anlama/konuşma yeteneği (literacy),
- aritmetik (numeracy),
- problem çözme (problem solving).
yine aynı rapora göre ise well-rounded denilen temeli sağlam, eğitimli ve yüksek yetenekli nüfusun türkiye'deki oranı ise sadece %3... bu oran polonya'da %19, abd'de %26, almanya'da %31, japonya'da ise %37.
kısacası hem yeteneksiz hem de ahlaksız bir toplumdan ilerlemesini beklemek hayalcilik olur.
değerlendirilen temel yetenekler;
- okuma/yazma/anlama/konuşma yeteneği (literacy),
- aritmetik (numeracy),
- problem çözme (problem solving).
yine aynı rapora göre ise well-rounded denilen temeli sağlam, eğitimli ve yüksek yetenekli nüfusun türkiye'deki oranı ise sadece %3... bu oran polonya'da %19, abd'de %26, almanya'da %31, japonya'da ise %37.
kısacası hem yeteneksiz hem de ahlaksız bir toplumdan ilerlemesini beklemek hayalcilik olur.
at kafalılar aynı yalanları birbirlerine söyleye söyleye artık hepsi aynı şeylere inanıyorlar.
alabiliyorsanız alın.
imamoğlu'nu popülerleştirmeye devam ,
aferin.
edit, " anayasa mahkemesi kapatılmalı" diyen adam şimdi "türkiye hukuk devletidir" demiş.
imamoğlu'nu popülerleştirmeye devam ,
aferin.
edit, " anayasa mahkemesi kapatılmalı" diyen adam şimdi "türkiye hukuk devletidir" demiş.
bugun ulkenin para birimi %7 deger kaybetmis. hazine ve maliye bakani mutluluktan havalara ucuyor.
tl'nin diger para birimlerine karsi son 3 aydaki kaybi %42.
tcmb rezervleri eksi, sifir bile degil.
kur dalgalanmasindan dolayi ticaret cok yavas ve kontrollu surdurulebiliyor.
bazi temel ihtiyaclarda %100'un uzerinde artislar var. halkin alim gucu inanilmaz dustu.
neden bu kadar mutlu, neden bu kadar huzurlu?
tl'nin diger para birimlerine karsi son 3 aydaki kaybi %42.
tcmb rezervleri eksi, sifir bile degil.
kur dalgalanmasindan dolayi ticaret cok yavas ve kontrollu surdurulebiliyor.
bazi temel ihtiyaclarda %100'un uzerinde artislar var. halkin alim gucu inanilmaz dustu.
neden bu kadar mutlu, neden bu kadar huzurlu?
istediğiniz kadar ağlayın, kesinlikle dindir.
bu kadınlar niye kendilerini alakadar etmeyen kavgadalarda bile, popolarına 60 cm'lik bir penis girmiş gibi ve tıpkı trex gibi bağırıyorlar, acayip sinir bozucu ya.
çok acayip bir tür bu kadınlar çok.
çok acayip bir tür bu kadınlar çok.
ameliyat olmak isteyen kuzenimin başına gelmiş rezalet gibi rezalet. hem kamu farkındalığı yaratmak, hemde diğer insanların da mağdur olmasının önüne geçmek için burada kuzenimin başına gelenleri paylaşmak istedim. kuzenim'in ağzından dinleyin dostlar:
hasan emre koçak'a muayeneye gittim. 300 tl muayene ücreti ödeyerek ameliyat hakkında çok da uzun sayılmayacak bir ön görüşme yaptık ve ameliyat olmaya karar verdim, ameliyat tarihi belirledik. ameliyattan 1 buçuk ay kadar öncesinde benden dr emrenin şahsi hesabına 2500 tl kapora ödemem istendi. fatura istediğimde de gönderemeyeceklerini ilettiler. döviz bozdurarak ödemeyi yaptım. buraya kadar her şey normal seyrinde gibiyken ameliyatıma 10 gün kala sürecin nasıl ilerleyeceği hakkında biraz daha bilgi almak istediğimi, biraz gergin olduğumu içeren bir mesaj attım. ve gelen mesaj o kadar komik ve profesyonellikten uzaktı ki; "biz de tam size yazacaktık, ülkenin ekonomik nedenlerinden dolayı ameliyatınızı iptal etme kararı aldık". resmen şoka uğramıştım. ameliyatıma 10 gün kalmış, iş iznimi, psikolojimi, maddi durumumu her şeyi bu ameliyata göre ayarlamışken, lakayt bir tavırla biz de size yazacaktık gibi izahı olmayan bir mesajla ameliyatımı iptal ettiler. asla aramalarıma cevap vermediler. bu çirkinliğe karşılık olarak kapora ödemesi 2500 tl ve muayene ücreti olan 300 lirayı dolar kurunu bahane ederek iptal ettikleri için zararımı kura göre hesaplayıp ödemelerini istedim. ''biz sizden tl aldık neden size dolar ödeyelim?'' gibi bir cevap aldım. bu süreç içerisinde ameliyat olabileceğim bir çok doktor ameliyat ücretini ödeyebileceğim limitin üstüne çıkardı. dolayısıyla beni oyalayıp başka bir doktora ameliyat olma hakkımı da elimden almış oldular. prestiji yerine yabancılardan ne kadar döviz götürürümün derdine düşmüş, utanmadan diyorki ''ben birleşik arap emirliklerinden x şahısını 65 bin tlye ameliyat etmek varken seni 20 bin tl'ye neden ameliyat edeyim'' diyor.
dikkat edelim arkadaşlar..
hasan emre koçak'a muayeneye gittim. 300 tl muayene ücreti ödeyerek ameliyat hakkında çok da uzun sayılmayacak bir ön görüşme yaptık ve ameliyat olmaya karar verdim, ameliyat tarihi belirledik. ameliyattan 1 buçuk ay kadar öncesinde benden dr emrenin şahsi hesabına 2500 tl kapora ödemem istendi. fatura istediğimde de gönderemeyeceklerini ilettiler. döviz bozdurarak ödemeyi yaptım. buraya kadar her şey normal seyrinde gibiyken ameliyatıma 10 gün kala sürecin nasıl ilerleyeceği hakkında biraz daha bilgi almak istediğimi, biraz gergin olduğumu içeren bir mesaj attım. ve gelen mesaj o kadar komik ve profesyonellikten uzaktı ki; "biz de tam size yazacaktık, ülkenin ekonomik nedenlerinden dolayı ameliyatınızı iptal etme kararı aldık". resmen şoka uğramıştım. ameliyatıma 10 gün kalmış, iş iznimi, psikolojimi, maddi durumumu her şeyi bu ameliyata göre ayarlamışken, lakayt bir tavırla biz de size yazacaktık gibi izahı olmayan bir mesajla ameliyatımı iptal ettiler. asla aramalarıma cevap vermediler. bu çirkinliğe karşılık olarak kapora ödemesi 2500 tl ve muayene ücreti olan 300 lirayı dolar kurunu bahane ederek iptal ettikleri için zararımı kura göre hesaplayıp ödemelerini istedim. ''biz sizden tl aldık neden size dolar ödeyelim?'' gibi bir cevap aldım. bu süreç içerisinde ameliyat olabileceğim bir çok doktor ameliyat ücretini ödeyebileceğim limitin üstüne çıkardı. dolayısıyla beni oyalayıp başka bir doktora ameliyat olma hakkımı da elimden almış oldular. prestiji yerine yabancılardan ne kadar döviz götürürümün derdine düşmüş, utanmadan diyorki ''ben birleşik arap emirliklerinden x şahısını 65 bin tlye ameliyat etmek varken seni 20 bin tl'ye neden ameliyat edeyim'' diyor.
dikkat edelim arkadaşlar..
(bkz: sen ne konuşuyorsun lan değişik)
noldu lan aq ekşicileri yazmış bir de. sanki elon musk dünya sağlık örgütü başkanıymış da covidin yalan olduğunu itiraf etmiş gibi ne bu havalar aq. malmısınız nesiniz anlamıyorum ki.
noldu lan aq ekşicileri yazmış bir de. sanki elon musk dünya sağlık örgütü başkanıymış da covidin yalan olduğunu itiraf etmiş gibi ne bu havalar aq. malmısınız nesiniz anlamıyorum ki.
sana zulüm edenler yüzünden, alakası olmayan bana ve diğerlerine zülmettiniz.
ben de sizi affetmeyeceğim, hakkımı da helal etmeyeceğim.
madem imanlısın, sen düşün...
“ak parti’nin bu noktada olmasından dolayı mahcubuz fakat zamanında bize zulüm edenlerden af dilemeyeceğiz”
ben de sizi affetmeyeceğim, hakkımı da helal etmeyeceğim.
madem imanlısın, sen düşün...
“ak parti’nin bu noktada olmasından dolayı mahcubuz fakat zamanında bize zulüm edenlerden af dilemeyeceğiz”
beyler bu belge sahte falansa sizi kanırta kanırta s.kerler haberiniz olsun.
edit; oha belge gerçek!? ulan güya din kisvesi altında milletin alkolüne, sevişmesine laf eden adamlar allah’a savaş açar gibi faize caiz demiş..
edit; oha belge gerçek!? ulan güya din kisvesi altında milletin alkolüne, sevişmesine laf eden adamlar allah’a savaş açar gibi faize caiz demiş..
erik, votka, inat *.
filmde jennifer lawrence'ın kızıl saçlı olmasının bir sebebi var. burada magazinsel yönüyle ele alınmış ama kate* , göklere bakan, yıldızları izleyen, tüm insanlığı yok edecek gök cismini keşfeden kadın. yani, cadı. tıpkı hypatia ve maria margaretha kirch'in bir zamanlar cadı sanıldığı gibi. bu yüzden kimse kate'e inanmıyor çünkü marjinal bir kadın, toplumun olumladığı bir kadın değil. bu yüzden kate'in kızıl saçının modaya ya da magazine yedirilemeyecek kadar önemli bir sembolizmi var.
baba figürü, korunma ihtiyacı falan hikaye. net gerizekalılıktan ötürüdür. baba figürü eksik, zayıf ve korunma ihtiyacı hisseden kızlar tanıdım. hiçbiri aman belalı bir erkek bulayım da beni korusun düşüncesinde değildi. ıstedikleri kendilerini koruyabilecek güçlü bir erkek. gerizekalı olmadıkları için belalı erkeğin onlara zarar verebileceğini göz önünde bulunduruyorlar ve onlardan uzak duruyorlar.
yazar öyle insanlar değiliz falan diyerek işten çıkarılmasına sıcak bakmadığını söylemiş ama bu doğru bir tavır değil.
bu eleman işten çıkarılmalıdır. eylemlerimizin sonuçları olduğunu gördüğümüz sürece terbiye oluruz insanlar olarak. maalesef toplumsal tekamül böyle sağlanıyor.
yoksa bu olay geçer başka birine yine aynısını yapar.
geçmiş olsun diyorum.
bu eleman işten çıkarılmalıdır. eylemlerimizin sonuçları olduğunu gördüğümüz sürece terbiye oluruz insanlar olarak. maalesef toplumsal tekamül böyle sağlanıyor.
yoksa bu olay geçer başka birine yine aynısını yapar.
geçmiş olsun diyorum.
amerikalı turisti bıçaklayan ferhat k.’nın açıktan hırsızlık, yağma, mukavemet ve oto hırsızlığından kaydı olduğu öğrenildi.
bu adamın bu suçlara rağmen serbest kalmasının zeminini hazırlayan, kanununu koyan veya düzeltmeyen, kararını veren herkesin kendisi, eşi, çocuğu bunların mağduru olur inşallah ne diyeyim. allah belanızı versin.
bu adamın bu suçlara rağmen serbest kalmasının zeminini hazırlayan, kanununu koyan veya düzeltmeyen, kararını veren herkesin kendisi, eşi, çocuğu bunların mağduru olur inşallah ne diyeyim. allah belanızı versin.
angelina jolie klasik anlamda daha güzel.
ama ilişki içindeyken jennifer lawrence "bebeğim pizza söyledim netflix'te film izleriz sonra da xbox'ta takılırız" diyecek gibiyken angelina "akşam davet var şu takımını giy sonra da yirmi sekizinci afrikalı çocuğu evlat edineceğiz" der gibi.
angelina biraz yorabilir insanı.
ama ilişki içindeyken jennifer lawrence "bebeğim pizza söyledim netflix'te film izleriz sonra da xbox'ta takılırız" diyecek gibiyken angelina "akşam davet var şu takımını giy sonra da yirmi sekizinci afrikalı çocuğu evlat edineceğiz" der gibi.
angelina biraz yorabilir insanı.
her doktora yapan dr unvanı alır. bu tüm dünyada böyle.
tıp hekimleri beğenmiyorlarsa kendilerine baska bir unvan uydursunlar.
ayrica uzmanlık yapmamış bir hekim md. ünvanı kullanmaz.
edit:
md medicinae doctor kisaltmasiymis dolayisiyla tip fakultesi mezunu herkes kullanabilir. benim aklımda medical doctorate olarak kalmış.
uzmanlık icin doktora (uzmanlik) icin md-phd kullanılıyormuş.
ayrica her egitim degerlidir. ve alınan unvanları eleştirmek yerine saygi duymayı ogrenmek gerekir. bugun hem uzman doktor hem de bilim doktoru unvanı almak icin ortaöğretimde sonra en az 10 yil daha okumak gerekiyor.
tıp hekimleri beğenmiyorlarsa kendilerine baska bir unvan uydursunlar.
ayrica uzmanlık yapmamış bir hekim md. ünvanı kullanmaz.
edit:
md medicinae doctor kisaltmasiymis dolayisiyla tip fakultesi mezunu herkes kullanabilir. benim aklımda medical doctorate olarak kalmış.
uzmanlık icin doktora (uzmanlik) icin md-phd kullanılıyormuş.
ayrica her egitim degerlidir. ve alınan unvanları eleştirmek yerine saygi duymayı ogrenmek gerekir. bugun hem uzman doktor hem de bilim doktoru unvanı almak icin ortaöğretimde sonra en az 10 yil daha okumak gerekiyor.
aynen elenelim gitsin. amacı kupalar kazanmak olan bir kulüp olarak önemsemeyelim maçı. lig de gitti zaten. 0 kupayla bitirelim sezonu.
ya cidden anlamıyorum bu zihniyeti. bjk, fb ve gs kupalar kazanmak icin varlar. maddi olarak zarar olsa bile kupa kazanmak gerekir. çünkü kupalar kazanarak güçlü olursun. ne olursa olsun ligden sonra en değerli kupa. biz de büyük takımsak önemsemek zorundayız.
süper kupayı kazansak, bir de türkiye kupasinı alsak ve sezonu 2 kupayla kapatsak sezonu başarılı sayabiliriz.
benim başarı kıstasım kazanılan kupalardır. maddiyat degil. burası ticarethane değil, spor kulübü. her kupayı önemsemek zorundayız.
ya cidden anlamıyorum bu zihniyeti. bjk, fb ve gs kupalar kazanmak icin varlar. maddi olarak zarar olsa bile kupa kazanmak gerekir. çünkü kupalar kazanarak güçlü olursun. ne olursa olsun ligden sonra en değerli kupa. biz de büyük takımsak önemsemek zorundayız.
süper kupayı kazansak, bir de türkiye kupasinı alsak ve sezonu 2 kupayla kapatsak sezonu başarılı sayabiliriz.
benim başarı kıstasım kazanılan kupalardır. maddiyat degil. burası ticarethane değil, spor kulübü. her kupayı önemsemek zorundayız.
enfes olmus reklam. birebir türkiye'nin seçmen zihniyetini yansitmislar. senin, benim evimde geçen diyalog bu.
kusursuz.
- ama kızım bulutlar
+ dış mihraklar diyorsun yani.
https://youtu.be/9pjfyfb3tlo
edit: "2002'den beri seçimler öyle yada böyle kazanmış bir partiyi" demis biri. sen de iyi biliyorsun ki ben simdi burada o "oyle ya da böyle" nasil 19 senedir "seçim kazandığını" bir açarsam mabadın tutuşur, söndürecek hortum bulamazsın, icat edilmemistir. tamam mı?
örnek: istanbul doğumluyum, niğde'de bir seçim iptal ediliyor, o secim tekrar edilecek ve pat oradan aday oluyorum. tekrar edilen bir secime, ben daha önce katilmadigim hatta doğduğum yer bile olmamasına ragmen ilk kez katilip milletvekili oluyorum mesela? nasıl? şahhhhaaane di mi? öyle ya da böyle...
2015'i anlatayım mı? anlatmayayim. anlatmayayim.
atı alan üsküdar'ı geçti, 400 vekil verin bu iş huzur içinde çözülsün falan da var elimizde. daha açayım mı? ister misin?
kusursuz.
- ama kızım bulutlar
+ dış mihraklar diyorsun yani.
https://youtu.be/9pjfyfb3tlo
edit: "2002'den beri seçimler öyle yada böyle kazanmış bir partiyi" demis biri. sen de iyi biliyorsun ki ben simdi burada o "oyle ya da böyle" nasil 19 senedir "seçim kazandığını" bir açarsam mabadın tutuşur, söndürecek hortum bulamazsın, icat edilmemistir. tamam mı?
örnek: istanbul doğumluyum, niğde'de bir seçim iptal ediliyor, o secim tekrar edilecek ve pat oradan aday oluyorum. tekrar edilen bir secime, ben daha önce katilmadigim hatta doğduğum yer bile olmamasına ragmen ilk kez katilip milletvekili oluyorum mesela? nasıl? şahhhhaaane di mi? öyle ya da böyle...
2015'i anlatayım mı? anlatmayayim. anlatmayayim.
atı alan üsküdar'ı geçti, 400 vekil verin bu iş huzur içinde çözülsün falan da var elimizde. daha açayım mı? ister misin?
bu reklamdan iğrenmemek elde değil, koymuşlar bir badem bıyıklıyı, rap yapar gibi il saydırıyorlar.
reklam politikası yerlerde olan şirkettir.
reklam politikası yerlerde olan şirkettir.
şu miguel crespo ayarında birkaç oyuncu daha olsaydı takımda, eski fenerbahçe ruhundan daha kuvvetlisini görürdük.
https://youtu.be/rnbmg8s9cn0
dakika 120,
rakip 2. lig takım.
basit bir maçta 2-0 öndesin.
sahada adım atmadık yer bırakmamışsın.
hala yorulmadan özverili bir şekilde saygıyla işini yapmaya devam ediyorsun.
bambaşkasın crespo!
https://youtu.be/rnbmg8s9cn0
dakika 120,
rakip 2. lig takım.
basit bir maçta 2-0 öndesin.
sahada adım atmadık yer bırakmamışsın.
hala yorulmadan özverili bir şekilde saygıyla işini yapmaya devam ediyorsun.
bambaşkasın crespo!
"dolandırıcı tipli" nasıl oluyo deseler örnek gösteririm, öyle bir sıfata sahip.
bu tipe güvenip iş yapanın vay haline.
bu tipe güvenip iş yapanın vay haline.
dolar düşünce götüm götüm ötv payına aktarılan fark, dolar tekrar artınca pompaya yansıyacak. daha dün "fiyatların düşmesi lazım" diyen nebati'nin gözüne sokulması gereken zamdır.
ya amk sgk yı allah batırmıyor ama doları batırıyor. tokat manyağı yapacaksın bunları. allahını kitabını ile başlayan bir analiz cümlesi vardır adana'da tam bunlar için.
izmir emniyeti türkçe bilmeyen biri nasıl vatandaş yapılmış onu bir araştırsın.
kendileri arap ülkesinin emniyet müdürlüğü mü arkadaş? şaka mısınız siz.
kendileri arap ülkesinin emniyet müdürlüğü mü arkadaş? şaka mısınız siz.
27 yıldır gerçekleşen eylem
bizim asgari 4.250 birim. koymuşuz almanlara.
su an adını saklı tuttugum dört kisi var. dördü de viyana teknik üniversitesi mimarlik fakültesi mezunu. mezuniyetleri saibeli (türban altından kulaklikla sınava girerlerdi ve aranmak istediklerinde cazgirlik yapar, hocaları ırkcılıkla ve islamofobik olmakla suclarlardı).
türkiye'de, türk vakfi gibi kurumlarla iliskiler kurdular ve her biri türkiye'deki bazi üniversitelere ögretim görevlisi olarak atandi. babamin kuzeni, atama isleriyle alakali en üst kademedeki kisi ve bu kisilerin dosyalarini onun önüne dahi koymadan atamalarini yapmislar. yani, bu sülükler yurda döndüklerinde isleri onlar icin hazirlanmisti. kansiz köpekler gibi akp'yi savunurlar, bu sebepten.
yurtdısında okurken de fetullah gülen ile baglantılı olan yurtlarda kalırlardı. hoca efendilerinden bir pandik koparsalar oracıkta ruhlarını teslim ederlerdi sevincten, böyle tiplerdi. bir yurt odasının en az 250-300 euro oldugu dönemde, kahvaltı ve aksam yemegi de verilen bu tarikat yurtlarına 110-120 euro gibi komik bir para öderlerdi. o aradaki farkın kimlerin cebinden cıktıgını zaten biliyorsunuz. yeri gelmisken diyeyim, haram olsun. yaz aylarında balkan ülkelerine gidip misyonerlik yapar; makedonya, bosna, hatta bulgaristan ve yunanistan gibi ülkelerde müslüman olan ahaliyi dini tarikat catısı altında toplamaya calısırlardı. bunları da her zaman "turistik gezi" olarak lanse ederlerdi gittikleri ülkelerdeki yetkililere. 17 aralık sürecinden sonra her biri gercek bir köpeklik sergileyerek kendilerine parayı gönderecek güclü tarafa yüz cevirdi ve feto$ hocalarına sırt döndüler. feto$a sırt cevirmeyen tek tük kisiyi de attılar yurttan zaten.
bahsettigim bu ögrenci yurtlarının linkini de bırakayım da inanmakta zorlananlar kendileri baksınlar.
bunları dernek olarak tanıyan, yani maddi tesvik saglayan ve dahi en basında bu misyoner haramzadelerin varlık göstermelerine müsaade eden liberal yavsak avusturya hükümetlerinin de umarım bir gün defterleri dürülür.
su an ne yapsam, nereye sikayette bulunsam sonucsuz kalacagini biliyorum ama zamani geldiginde herkes big bosslarin pesinde kosarken ben bu kücük solucanlarin pesine düsecegim. bunları gözümün önünden hala ayırmamam bundan.
egitim alaninda yasanan bu liyakatsizlik kadar canimi sikan bir sey yok. kemal kilicdaroglu'nun twitter'daki postu altinda gülebilen her embesil bilin ki hak yemistir. ya kendisi ya cocugu ya yegeni... hakki gasp edilen birinin böyle haberler karsisinda agzi kulaklarina varamaz, zira haksizliga ugramis olmanin verdigi dert insanin yüregine cöreklenir, bir daha hic cikmamacasina.
bu sülükleri temizlemezseniz, mitoz bölünme hizlarina bakarak da anlarsiniz ki sizlere yetistirdikleri sayisiz ahlaksiz sülük olarak geri dönerler. bu isin büyügü kücügü, erk sahibi köylüsü yok. en büyük temizlik toplum tabaninda olmak zorunda. yoksa su videolari daha cok izlersiniz.
türkiye'de, türk vakfi gibi kurumlarla iliskiler kurdular ve her biri türkiye'deki bazi üniversitelere ögretim görevlisi olarak atandi. babamin kuzeni, atama isleriyle alakali en üst kademedeki kisi ve bu kisilerin dosyalarini onun önüne dahi koymadan atamalarini yapmislar. yani, bu sülükler yurda döndüklerinde isleri onlar icin hazirlanmisti. kansiz köpekler gibi akp'yi savunurlar, bu sebepten.
yurtdısında okurken de fetullah gülen ile baglantılı olan yurtlarda kalırlardı. hoca efendilerinden bir pandik koparsalar oracıkta ruhlarını teslim ederlerdi sevincten, böyle tiplerdi. bir yurt odasının en az 250-300 euro oldugu dönemde, kahvaltı ve aksam yemegi de verilen bu tarikat yurtlarına 110-120 euro gibi komik bir para öderlerdi. o aradaki farkın kimlerin cebinden cıktıgını zaten biliyorsunuz. yeri gelmisken diyeyim, haram olsun. yaz aylarında balkan ülkelerine gidip misyonerlik yapar; makedonya, bosna, hatta bulgaristan ve yunanistan gibi ülkelerde müslüman olan ahaliyi dini tarikat catısı altında toplamaya calısırlardı. bunları da her zaman "turistik gezi" olarak lanse ederlerdi gittikleri ülkelerdeki yetkililere. 17 aralık sürecinden sonra her biri gercek bir köpeklik sergileyerek kendilerine parayı gönderecek güclü tarafa yüz cevirdi ve feto$ hocalarına sırt döndüler. feto$a sırt cevirmeyen tek tük kisiyi de attılar yurttan zaten.
bahsettigim bu ögrenci yurtlarının linkini de bırakayım da inanmakta zorlananlar kendileri baksınlar.
bunları dernek olarak tanıyan, yani maddi tesvik saglayan ve dahi en basında bu misyoner haramzadelerin varlık göstermelerine müsaade eden liberal yavsak avusturya hükümetlerinin de umarım bir gün defterleri dürülür.
su an ne yapsam, nereye sikayette bulunsam sonucsuz kalacagini biliyorum ama zamani geldiginde herkes big bosslarin pesinde kosarken ben bu kücük solucanlarin pesine düsecegim. bunları gözümün önünden hala ayırmamam bundan.
egitim alaninda yasanan bu liyakatsizlik kadar canimi sikan bir sey yok. kemal kilicdaroglu'nun twitter'daki postu altinda gülebilen her embesil bilin ki hak yemistir. ya kendisi ya cocugu ya yegeni... hakki gasp edilen birinin böyle haberler karsisinda agzi kulaklarina varamaz, zira haksizliga ugramis olmanin verdigi dert insanin yüregine cöreklenir, bir daha hic cikmamacasina.
bu sülükleri temizlemezseniz, mitoz bölünme hizlarina bakarak da anlarsiniz ki sizlere yetistirdikleri sayisiz ahlaksiz sülük olarak geri dönerler. bu isin büyügü kücügü, erk sahibi köylüsü yok. en büyük temizlik toplum tabaninda olmak zorunda. yoksa su videolari daha cok izlersiniz.
akp'li vekil süreyya sadi bilgiç'in kızıyla evlenmeden önce, saray'a giderek recep tayyip erdoğan'dan "hayır duası" alan martı scooter'ın ceso'u oğuz alper öktem, bu ziyareti nedeniyle pişman olmuş.
şöyle ki, adam birgün'deki haberi kaldırtmaya çalışmış. hatta martı adına çalıştığını söyleyerek gazeteye ulaşan bir hukuk firması avukatları, gazeteden "haber maber kaldırmayız" cevabı alınca, bu kez de bir ali cengiz oyunu yapıp mahkemeden usulsüz bir karar çıkartmışlar.
kaldırılmak istenen haber de bu.
bu arada martı'nın ceo'suyla akp'li vekilin kızının nikah şahitleri arasında süleyman soylu'nun olduğunu da belirteyim.
ulan adamlardaki utanmazlığa bak ya. hem iktidarın nimetlerinden faydalanmak için ellerinden geleni yapıyorlar hem de bunlar duyulmasın diye basın özgürlüğünü ve halkın haber alma hakkını engellemeye çalışıyorlar.
bunlardan tonla para alan sözde hukuk firmaları da mahkemeden usulsuz kararlar aldırıp haberleri engellemek için ahlak dışı yollara başvuruyor.
ama rezil oldunuz. okunmasın diye götünüzü yırttığınız haber, şimdi daha büyük bir sansasyona yol açtı. bu da size ders olsun. olmayan aklınızla insanları kandırmaya çalışma çabanızın sonucuyla yüzleşin şimdi.
şöyle ki, adam birgün'deki haberi kaldırtmaya çalışmış. hatta martı adına çalıştığını söyleyerek gazeteye ulaşan bir hukuk firması avukatları, gazeteden "haber maber kaldırmayız" cevabı alınca, bu kez de bir ali cengiz oyunu yapıp mahkemeden usulsüz bir karar çıkartmışlar.
kaldırılmak istenen haber de bu.
bu arada martı'nın ceo'suyla akp'li vekilin kızının nikah şahitleri arasında süleyman soylu'nun olduğunu da belirteyim.
ulan adamlardaki utanmazlığa bak ya. hem iktidarın nimetlerinden faydalanmak için ellerinden geleni yapıyorlar hem de bunlar duyulmasın diye basın özgürlüğünü ve halkın haber alma hakkını engellemeye çalışıyorlar.
bunlardan tonla para alan sözde hukuk firmaları da mahkemeden usulsuz kararlar aldırıp haberleri engellemek için ahlak dışı yollara başvuruyor.
ama rezil oldunuz. okunmasın diye götünüzü yırttığınız haber, şimdi daha büyük bir sansasyona yol açtı. bu da size ders olsun. olmayan aklınızla insanları kandırmaya çalışma çabanızın sonucuyla yüzleşin şimdi.
"düşüyor mu böyle" cümlesinin gerçekte vuku bulması.
her partinin en etkili yerlerinde kürtler var. her köşebaşını tutmuşlar. doğuda zaten türk diye bir şeyin varlığını bile istemiyorlar. daha mağdurum da mağdurum masalını yedirmeye çalışmayın insanlara. istediğiniz her şeyi alıyorsunuz zaten.
boğazına kadar alması sayesindedir.
izledim ve artık kapıları açamıyorum, teşekkürler ettiğim video , ayak kısmı çokomelli arkadaşlar.
ünlülerden söyleyebiliyoruz ancak... kadir inanır, tarık akan, aytaç arman, kartal tibet, ediz hun, izzet günay gibi pek çok yakışıklı oyuncu olsa da en yakışıklısı cüneyt arkın...
nasıl oldu bilmiyorum ama eş zamanlı şekilde ülkenin zihnimdeki imajı da değişmiş oldu benim için . sanırsın avrupa birliği ile son fasıl üzerinde müzakere ediyor yiğidim. öylesine filinta, öylesine demokrat.
39681 insanlar için bir rakam sadece.
fakat onlardan bir tanesi benim babam ve yoğun bakımda.
allah tüm dertlilere şifa versin.
fakat onlardan bir tanesi benim babam ve yoğun bakımda.
allah tüm dertlilere şifa versin.
iki tane it istedikleri gibi teror estirebilsin diye insanların seyahat hurriyetinden mahrum kalmasını isteyen kisidir. yoruma bile değmez, geciniz.
me: abi ben türkiye'den geldim yıpranma payı istiyorum.
allah: alın şu salağı buradan.
bence benim talebim oldukça makul, ulan şimdi norveç'teki müslümanla biz bir miyiz mk?
allah: alın şu salağı buradan.
bence benim talebim oldukça makul, ulan şimdi norveç'teki müslümanla biz bir miyiz mk?
bir insanla kırk yıl aynı yastığa baş koysanız belki hala tanımamış olacaksınız.. insan tanımak zordur. tanıdığımızı zanneder çıkarımlarda bulunuruz belki on dakikada belki iki haftada belki yirmi yılda. ama asla tam anlamıyla tanıyamayız..
fuxx nickli yazarın tam böyle bir şey olduğunu düşünüyorum.
hesabı başka birisi ödeyecekse, menüden mümkün olan en ucuz yemeği seçersin. al sana pek de bilinmeyen, sağda solda yazılmayan bir görgü kuralı.
valla sıkıyorsa yasaklasınlar ya da %50 vergi getirsinler elde olan paramla çeker giderim yurt dışına, vergimi de o ülkelere veririm paşalar gibi. bunlar bizim kazanç sağlamamızı istemiyorlar, bizi köle yapıp kendileri sefa sürmek istiyor, yok öyle dünya.
gönderirken ve çekerken %5 demek sermayenin %10'unu almak demek. dikkat edin, kazancın değil sermayenin.
devlet sermayeden değil, kazançtan vergi alır. böyle bir uygulamaya ihtimal dahi vermiyorum.
devlet sermayeden değil, kazançtan vergi alır. böyle bir uygulamaya ihtimal dahi vermiyorum.