Sık geçen başlıklar

edepiliedepsiz 10

ekşi profili
oxt direnci kıramadı.

0.83 direnci çok tatlı ve dolgun.

fiyat destek bölgesini veya direnç bölgesini ne kadar test ederse destek ve direnç noktaları o kadar güçlenir.

kötü senaryo:
buradan 0.80'e gidecektir. buradaki desteğin gücü yetmezse 0.77 bizi bekliyor olacak. 0.72'de ise alıcı bölge var ki burada köpek balıkları bizi bekliyor olacak ve bammm yukarı!
bu arada o kupeklerden biri de benim. 0.69'dan girdim. kaçar mı, kaçmaz elbet!

iyi senaryo:
0.80'de toparlanıp 0.84 ardından 0.93 ve 1 dolarressssss... yakın zamanda değil artık beklediğim olaydır. çok sağlam bir senaryosu var ve yoluna bakıyor. böyle test etmesi de açıkçası hoşuma gidiyor.

not: yükselen trend içerisinde olduğunu majöre bakınca görebiliyoruz.

ytd.

bundan sonra böyle detaylı mı yazsam? kim nereden gireceğini daha iyi kavrar en azından...