şu miguel crespo ayarında birkaç oyuncu daha olsaydı takımda, eski fenerbahçe ruhundan daha kuvvetlisini görürdük.
https://youtu.be/rnbmg8s9cn0
dakika 120,
rakip 2. lig takım.
basit bir maçta 2-0 öndesin.
sahada adım atmadık yer bırakmamışsın.
hala yorulmadan özverili bir şekilde saygıyla işini yapmaya devam ediyorsun.
bambaşkasın crespo!
Sık geçen başlıklar
edepiliedepsiz 10
ekşi profilioxt direnci kıramadı.
0.83 direnci çok tatlı ve dolgun.
fiyat destek bölgesini veya direnç bölgesini ne kadar test ederse destek ve direnç noktaları o kadar güçlenir.
kötü senaryo:
buradan 0.80'e gidecektir. buradaki desteğin gücü yetmezse 0.77 bizi bekliyor olacak. 0.72'de ise alıcı bölge var ki burada köpek balıkları bizi bekliyor olacak ve bammm yukarı!
bu arada o kupeklerden biri de benim. 0.69'dan girdim. kaçar mı, kaçmaz elbet!
iyi senaryo:
0.80'de toparlanıp 0.84 ardından 0.93 ve 1 dolarressssss... yakın zamanda değil artık beklediğim olaydır. çok sağlam bir senaryosu var ve yoluna bakıyor. böyle test etmesi de açıkçası hoşuma gidiyor.
not: yükselen trend içerisinde olduğunu majöre bakınca görebiliyoruz.
ytd.
bundan sonra böyle detaylı mı yazsam? kim nereden gireceğini daha iyi kavrar en azından...
0.83 direnci çok tatlı ve dolgun.
fiyat destek bölgesini veya direnç bölgesini ne kadar test ederse destek ve direnç noktaları o kadar güçlenir.
kötü senaryo:
buradan 0.80'e gidecektir. buradaki desteğin gücü yetmezse 0.77 bizi bekliyor olacak. 0.72'de ise alıcı bölge var ki burada köpek balıkları bizi bekliyor olacak ve bammm yukarı!
bu arada o kupeklerden biri de benim. 0.69'dan girdim. kaçar mı, kaçmaz elbet!
iyi senaryo:
0.80'de toparlanıp 0.84 ardından 0.93 ve 1 dolarressssss... yakın zamanda değil artık beklediğim olaydır. çok sağlam bir senaryosu var ve yoluna bakıyor. böyle test etmesi de açıkçası hoşuma gidiyor.
not: yükselen trend içerisinde olduğunu majöre bakınca görebiliyoruz.
ytd.
bundan sonra böyle detaylı mı yazsam? kim nereden gireceğini daha iyi kavrar en azından...
look! this part is very important...
kütüphanedeyim vicdansız.
(bkz: la casa de papel) izleyip gaza gelen bir yazan beyanı...
sadece bu geceye özel kendimi net ifşa ediyorum diyeceğim fakat tanıyan adresime kadar biliyor zaten buradan :d
ama bu geceye özel ileri bir zaman için hazırladığım kanser hakkındaki gireceğim entrymin iki fotoğrafını atayım dedim :d
kanserliyken edepiliedepsiz kardeşiniz
kanseri yendikten 5 ay sonra edepiliedepsiz kardeşiniz
hadi iyi geceler :d
ama bu geceye özel ileri bir zaman için hazırladığım kanser hakkındaki gireceğim entrymin iki fotoğrafını atayım dedim :d
kanserliyken edepiliedepsiz kardeşiniz
kanseri yendikten 5 ay sonra edepiliedepsiz kardeşiniz
hadi iyi geceler :d
hadi bakalım. tıp ilerlesin efendim. ben çektim siz çekmeyin. 22 yaşında kemoterapinin insan üstündeki etkilerini bizzat yaşadım sizler yaşamayın...
(bkz: en iyi teklif)
hayatımdaki güzel filmlerden biri.
hayatımdaki güzel filmlerden biri.
"isterse yüzde %100'ünü kaybetsin çok da umurumda olmayan olay. çomar yine çomardır nasılsa."
bu ülkeyi sen mi aldın ki sen satıyorsun gavatçığım?
bu ülkeyi sen mi aldın ki sen satıyorsun gavatçığım?