Sık geçen başlıklar

atelyekumpas 3

ekşi profili
sanki akademisyenlerin öğrencilere çok saygısı var da 3 saniyenin hesabını yapıyorlar.

yıllar sonra çıkan af ile antalya dan ıspartaya okumaya gelen bir abimiz vardır. adam bildiğin şehirler arası otobüs ile işten erken çıkıp derse geliyordu. bu adamı 2-3 dakika geç kalıyor diye derse almayan öğretim görevlileri vardı.

egonuz batsın.