gönderirken ve çekerken %5 demek sermayenin %10'unu almak demek. dikkat edin, kazancın değil sermayenin.
devlet sermayeden değil, kazançtan vergi alır. böyle bir uygulamaya ihtimal dahi vermiyorum.
31.12.2021 · 50. sıra
anchorite
30.12.2021 17:06 ~ 17:06