Sık geçen başlıklar

yuzune soylemek gibi olmasin 13

ekşi profili
serbest piyasa denen olgudan habersiz olanların ıslak rüyasıdır.

anlatamadık bir türlü. satıcının bir mala istediği fiyat o malın piyasası olmaz. isteyen istediğini yazar.

piyasa o mal o fiyattan el degistiriyorsa, yani alan varsa oluşur.

e alan varsa da kalana bok yemek düşer.

siz alamıyorsunuz diye kimse malını satabilecegi bir fiyattan aşağıya vermek zorunda değil.

satamıyorsa da zaten sorun yok. malın fiyatı ister istemez düşecektir.

piyasa ve fiyatların geldiği hal belliyken hala market, benzinlik, ikinci el satıcı, ev sahibi vs suçlamak beceriksiz iktidarın yüzünü yıkama çabasından başka bir şey değil.

ekonomik çöküntüye komünist çareler aramayın.
yazar öyle insanlar değiliz falan diyerek işten çıkarılmasına sıcak bakmadığını söylemiş ama bu doğru bir tavır değil.
bu eleman işten çıkarılmalıdır. eylemlerimizin sonuçları olduğunu gördüğümüz sürece terbiye oluruz insanlar olarak. maalesef toplumsal tekamül böyle sağlanıyor.
yoksa bu olay geçer başka birine yine aynısını yapar.
geçmiş olsun diyorum.