Sık geçen başlıklar

öldükten sonra yaratıcı ile kurulacak ilk diyalog 6

ekşi'de gör
kıçı kırık şirketlerde direktörle konuşmak için 2 sene randevu bekleyen adamlar, ölünce tanrı ile konusabileceklerini sanıyorlar!

oradaki hiyerarşi daha çok la
zebaniye kadar gelirsen öp başına koy
me: abi ben türkiye'den geldim yıpranma payı istiyorum.
allah: alın şu salağı buradan.

bence benim talebim oldukça makul, ulan şimdi norveç'teki müslümanla biz bir miyiz mk?
şu secenegi degil de şunu secseydim hayatım nasıl olurdu?

bu en merak ettigim seylerden biri, olasılıklar kitabı gibi, her farklı secimim için sekillenen farklı hayatlarımı en kucuk seçimden en buyuk secime kadar izleyebilmek isterdim.