çok basit bir şekilde karşı cevap verilebilir: ayakkabı kutuları nasıl bir bankacılık türü size göre sayın erdoğan?
Sık geçen başlıklar
fuck stupid people muck beautiful girls 53
ekşi profilisize vatan hainleri adına yalvarmaya geldim olarak okudum ben.
anasının amlarına kadar yolları var dediğim boykottur.
ya hadi bi siktir git. atatürk kimin dinini yaşamasına engel olmuş? din, insanlar içindir deyip laikliği getirerek din işlerini devlet işlerinden ayırmıştır. dinini hırpalamışmış. ulan sizin dininizi hak yiyerek, çocuk s*erek kendiniz hırpaladınız. sayenizde 60 yaşında babam deist oldu amk.
elim bir hastalığa yakalandığını açıklamadığı sürece umrumda olmayacak açıklamalardır.
abi ne kadar itici bir takım şu trabzonspor ya. rizespor kümeye gidince çok sevinmiştim; bunlar da giderler umarım bir gün. osmanlınızı …
kalın kafalı bir arkadaşın tweet'i.
bu adamın yüzünden yumurta yemiyorum 1 senedir. görünce yunurtayı duvara fırlatasım geliyor.
gayet normal olan eylemdir.
gayet normal olan eylemdir.
sebebi, içki içmemesiymiş. içki içmiyor ama yüzük partisi yapıyor. çok şey kaçırdınız zaar.
ön edit: epgis açıklaması
--- spoiler ---
01/01/2022 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere; motorinde 1.29, benzinde 0.61, lpg’de 0.78 tl/lt pompa satış fiyatlarına yansıyacak şekilde artış olmuştur.
--- spoiler ---
aklıma nebati'nin gevrek gevrek gülüşünü getiren zamdır. alacaksın bu haberi, onun gözüne sokacaksın. gozloromdo no goroyorsonoz bonom? ınının ınını gırıyırız.
--- spoiler ---
01/01/2022 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere; motorinde 1.29, benzinde 0.61, lpg’de 0.78 tl/lt pompa satış fiyatlarına yansıyacak şekilde artış olmuştur.
--- spoiler ---
aklıma nebati'nin gevrek gevrek gülüşünü getiren zamdır. alacaksın bu haberi, onun gözüne sokacaksın. gozloromdo no goroyorsonoz bonom? ınının ınını gırıyırız.
dolar düşünce götüm götüm ötv payına aktarılan fark, dolar tekrar artınca pompaya yansıyacak. daha dün "fiyatların düşmesi lazım" diyen nebati'nin gözüne sokulması gereken zamdır.
saat 20 civarı başlarlar dolar satmaya. vatandaşına tuzak kuran devletin azmettiricisidir. öyle bir saatte yapıyorlar ki bu işleri, makas aralığından dolayı kimse dolarlarını satamıyor, satsa bile bankalar kazanıyor, kaybeden yine vatandaş.
sabah gazetesi baş yalayıcısı mehmet barlas'ın, timothy ash'in erdoğan'ın son ekonomi politikasına yaptığı şu kinayeli yorumunu övgü sanarak yazdığı ibretlik yazısıdır.
--- spoiler ---
yazılarını okumayı ihmal etmediğim ingiliz ekonomist timothy ash, son makalesinde türkiye ekonomisine değiniyordu. ash'e göre, cumhurbaşkanı erdoğan tüm ekonomik teorileri altüst ederek türkiye'ye yeni bir model önermiştir
--- spoiler ---
dün de aynı şeyi yapan akit gazetesine ash bir cevap vermişti, övgü yapmadığını açıklamak adına. işte o tweet:
--- spoiler ---
oh dear…looks like someone totally misunderstood what ı said. to underline ı think the current monetary policy settings in turkey are completely insane.
--- spoiler ---
haber
--- spoiler ---
yazılarını okumayı ihmal etmediğim ingiliz ekonomist timothy ash, son makalesinde türkiye ekonomisine değiniyordu. ash'e göre, cumhurbaşkanı erdoğan tüm ekonomik teorileri altüst ederek türkiye'ye yeni bir model önermiştir
--- spoiler ---
dün de aynı şeyi yapan akit gazetesine ash bir cevap vermişti, övgü yapmadığını açıklamak adına. işte o tweet:
--- spoiler ---
oh dear…looks like someone totally misunderstood what ı said. to underline ı think the current monetary policy settings in turkey are completely insane.
--- spoiler ---
haber
(bkz: halk ağır zamlar altında sikiliyordu)
(bkz: kurbanda danaya girer gibi tankere girmek)
pompayı direkt götümüze sokun bence.
(bkz: kurbanda danaya girer gibi tankere girmek)
pompayı direkt götümüze sokun bence.
kazanırken sadece onların kazandığı, kaybedince hepimizin kaybettiği, ya herro ya merro şeklinde yönetilen bir ekonomi modelini uygulayan hazine ve maliye bakanı açıklaması... allah gani gani belanızı versin.
bu arada onlar hiçbir zaman kaybetmiyor. hani yanlış anlaşılmasın, kendisi hep beraber kaybedeceğiz dediği için cümleye nebati'nin demecini ekledim. mesela bugün merkez bankası 1 milyar dolarlık satış gerçekleştirdi ve bu dördüncü müdahalesi. bu 1 milyar doları kim aldı mesela? daha önceki 3 müdahalede alım yapanlarla bugünkü alımı yapanlar arasında aynı kişi var mı?
ayrıca mb'nin net döviz rezervi eksilerdeyken kimin parasıyla piyasaya müdahale ediliyor? bugün dolarını sattıkları, yarın çıkar ver benim dolarlarımı derse merkez bankası nereden çıkarıp verecek o dolarları? şu olay bir şirketin başına gelse bankruptcy durumu meydana gelir. bakın benim alanım ekonomi değil ama biraz bilirim. işletme okurken econ 101 verdiler. şu yapılan bildiğin kumardır ve adam dalga geçer gibi bitersek hepimiz biteceğiz gibi fantastik ve talihsiz bir açıklama yapıyor. yemin ediyorum kafayı yiyeceğim.
ve yine faiz indirecekler. tüm bu olanlara rağmen, faizi çıkıp tekrar indirecekler. halkın alım gücü falan kimsenin umrunda değil. asgari ücret 5000 olsa 1 ay sonra yine %20 düşecek alım gücü.
daha çok şey söylenir de neyse. size oy verenlerin ve sizin allah belasını versin.
bu arada onlar hiçbir zaman kaybetmiyor. hani yanlış anlaşılmasın, kendisi hep beraber kaybedeceğiz dediği için cümleye nebati'nin demecini ekledim. mesela bugün merkez bankası 1 milyar dolarlık satış gerçekleştirdi ve bu dördüncü müdahalesi. bu 1 milyar doları kim aldı mesela? daha önceki 3 müdahalede alım yapanlarla bugünkü alımı yapanlar arasında aynı kişi var mı?
ayrıca mb'nin net döviz rezervi eksilerdeyken kimin parasıyla piyasaya müdahale ediliyor? bugün dolarını sattıkları, yarın çıkar ver benim dolarlarımı derse merkez bankası nereden çıkarıp verecek o dolarları? şu olay bir şirketin başına gelse bankruptcy durumu meydana gelir. bakın benim alanım ekonomi değil ama biraz bilirim. işletme okurken econ 101 verdiler. şu yapılan bildiğin kumardır ve adam dalga geçer gibi bitersek hepimiz biteceğiz gibi fantastik ve talihsiz bir açıklama yapıyor. yemin ediyorum kafayı yiyeceğim.
ve yine faiz indirecekler. tüm bu olanlara rağmen, faizi çıkıp tekrar indirecekler. halkın alım gücü falan kimsenin umrunda değil. asgari ücret 5000 olsa 1 ay sonra yine %20 düşecek alım gücü.
daha çok şey söylenir de neyse. size oy verenlerin ve sizin allah belasını versin.
ulan tek yapman gereken, ankara’da bir türlü ölmeyen oç’yi bulmak, onu da yapamıyorsun ya, senin gibi virüsün tamk ben.
meali;
“şu an yazıştığım ve bana bi gömlek fazla olan bir piç erkek var, onla olmazsa seninle olabilir elimin altında ol.”
“şu an yazıştığım ve bana bi gömlek fazla olan bir piç erkek var, onla olmazsa seninle olabilir elimin altında ol.”
hâlâ daha bu bir ihanet olur bunu yapamazlar diyenleri görüyorum.
bunların yaptığı ihanetlerin listesini çıkarsak devasa uzunlukta ihanet fermanı çıkar.
yok artık bunu da yapmazlar diyenler dikkat etsin, kendilerini köle pazarında bulabilirler.
bunların yaptığı ihanetlerin listesini çıkarsak devasa uzunlukta ihanet fermanı çıkar.
yok artık bunu da yapmazlar diyenler dikkat etsin, kendilerini köle pazarında bulabilirler.