fahrettin koca'nın türkovac konusunda aşıyı hazırlayan doktor ve ekibi, -varsa- bilimsel yayımlari ve faz 1-2-3 sonuçlariyla birlikte bir basın toplantisi duzenleyerek hemen aciklama yapmasini gerektiren bir konuşma olmuş. ttb, türkovac'a resmen placebo diyor.
biontech'ten devam.
https://www.birgun.net/…len-bir-solusyon-var-371936
türk tabipleri birliği (ttb) genel sekreteri prof. dr. vedat bulut, türkiye ilaç ve tıbbi cihaz kurumu'nun (titck) acil kullanım onayı verdiği turkovac aşısının faz-1, faz-2 ve faz-3 çalışmalarının olmadığını belirterek, "ortada bir aşı yok, aşı olduğu iddia edilen bir solüsyon var” diye konuştu.
türk tabipleri birliği (ttb) genel sekreteri prof. dr. vedat bulut, türkiye ilaç ve tıbbi cihaz kurumu'nun (titck) acil kullanım onayı verdiği turkovac aşısıyla ilgili konuştu. bulut, turkovac'ın faz-1, faz-2 ve faz-3 çalışmalarının olmadığını söyledi.
bulut, "bunun, bilimsel yayın haline gelmemesi durumunda bilimsel bilgi olarak kabul edilebilmesi mümkün değil. sağlık bakanlığı’nın bu konuda oldukça şeffaf davranması gerekiyor ve bu çalışmaların da hızlı bir şekilde bilimsel dergilerde yayınlanması gerekiyor ki bizim uzman kuruluşlarımız, pandemi çalışma grubumuz bu belgeleri inceleyerek turkovac ile ilgili bir bilgi sunabilsinler. çünkü ortada bir aşı yok, aşı olduğu iddia edilen bir solüsyon var” diye konuştu.
erciyes üniversitesi rektörü prof. dr. mustafa çalış'ın "turkovac aşımızın, erciyes üniversitesi’nde transgenik fareler üzerinde yapılan çalışmalar sonucunda aynen alfa varyantında olduğu gibi delta varyantında da yüzde 100 koruyucu olduğu tespit edilmiştir" sözlerini hatırlatan bulut, "fareler üzerinde yapılan çalışmalarla insanlar üzerine yapılan çalışmalar birbirinden farklıdır. insanlarda bir aşının etkinliğinin araştırılması için yan etkileri nelerdir, koruyuculuk oranları nelerdir bunların belirlenmesi için sağlıklı gönüllü gruplarda çalışılması gerekiyor" açıklamasını yaptı.
bulut, şunları söyledi:
"bu aşının faz-1, faz-2, faz-3 çalışmaları yoktur"
"değişik ülkelerde üretilen aşılar için kendi ülkelerinin ruhsat onay kurumlarında acil kullanım onayı verildiği görülmüştür. bu mevcut durumda titck’nin de türkiye’de böyle bir yetkisi vardır. ancak bu aşının faz-1, faz-2 ve faz-3 çalışmaları yoktur. faz-1, faz-2, faz-3’ten kastımız şudur: sağlıklı gönüllülerde çalışmaların yürütülmesi gerekiyordu ama bu yapılmadı. faz-1 olarak gözüken yayında da özellikle hayvan deneylerinin yapılmış olduğu görülüyor, preklinik çalışma. ki erciyes üniversitesi rektörü’nün yaptığı transgenik farelerde yapılan çalışmalarda delta varyantına karşı yüzde 100 koruyucu olduğuyla ilgili açıklama doğruyu yansıtmıyor.
çünkü fareler üzerinde yapılan çalışmalarla insanlar üzerine yapılan çalışmalar birbirinden farklıdır. insanlarda bir aşının etkinliğinin araştırılması için yan etkileri nelerdir, koruyuculuk oranları nelerdir bunların belirlenmesi için sağlıklı gönüllü gruplarda çalışılması gerekiyor. özellikle dünyada dokuz onay almış aşıya baktığımızda 80 bin ile 120 bin gibi büyük ölçeklerdeki kitlelerde verilerini çok merkezli çalışmalarla yayınladıkları görülüyor. ancak turkovac için bu gerçekleşmedi.
"aşı olduğu iddia edilen bir solüsyon var"
bunun, bilimsel yayın haline gelmemesi durumunda bilimsel bilgi olarak kabul edilebilmesi mümkün değil. sağlık bakanlığı’nın bu konuda oldukça şeffaf davranması gerekiyor ve bu çalışmaların da hızlı bir şekilde bilimsel dergilerde yayınlanması gerekiyor ki bizim uzman kuruluşlarımız, pandemi çalışma grubumuz bu belgeleri inceleyerek turkovac ile ilgili bir bilgi sunabilsinler. çünkü ortada bir aşı yok, aşı olduğu iddia edilen bir solüsyon var.
bu solüsyonun, bilimsel veriler olmadan titck tarafından hangi koşullarla onaylandığını biz ttb olarak sağlık bakanlığı’na sorduk. ancak bu yazımıza henüz bir yanıt verilmemiştir. üretici firma kimdir, doz başına kaç lira maliyeti vardır gibi sorularımızı da sağlık bakanlığı’na ilettik. ancak yanıt gelmedi. bilimsel açıdan faz-1, faz-2, faz-3 çalışmaları olmadan titck’nın bir onay vermesi uygun değil. bu aşının yan etkileriyle ilgili çok endişemiz olmamakla birlikte koruyuculuğuyla ilgili elimizde hiçbir veri yok.
Sık geçen başlıklar
kaya 17
ekşi profilihığğaaa diye bağıran bir kadin, ardindan kabak kemane sesi ve arsızca, kanlarını döken sehitlerimizle dalga geçercesine "canakkale içinde aynalı çarşı, ana ben gidiyom düşmana karşı" sozlerini de siyasetle bulamaç haline getirip "çanakkale icinde bir uzun köprü" diye gecis garantili, kendi insaat masrafini cikaramayacak, ingiliz mahkemelerince bugünün iktidarini koruyacak ve cebinden duzenli olarak her ay tikir tikir vergi altinda kesecek bir seyin sarkisi yapmadigi icin bazi gevşeklerce begenilmeyen reklamdir.
neyse ki vatan o serefsiz oglu serefsizlerden, o anası kancık kansızlardan ibaret degil. bu baslik da bugün bunu gosterdi bize.
umut var demektir!
neyse ki vatan o serefsiz oglu serefsizlerden, o anası kancık kansızlardan ibaret degil. bu baslik da bugün bunu gosterdi bize.
umut var demektir!
enfes olmus reklam. birebir türkiye'nin seçmen zihniyetini yansitmislar. senin, benim evimde geçen diyalog bu.
kusursuz.
- ama kızım bulutlar
+ dış mihraklar diyorsun yani.
https://youtu.be/9pjfyfb3tlo
edit: "2002'den beri seçimler öyle yada böyle kazanmış bir partiyi" demis biri. sen de iyi biliyorsun ki ben simdi burada o "oyle ya da böyle" nasil 19 senedir "seçim kazandığını" bir açarsam mabadın tutuşur, söndürecek hortum bulamazsın, icat edilmemistir. tamam mı?
örnek: istanbul doğumluyum, niğde'de bir seçim iptal ediliyor, o secim tekrar edilecek ve pat oradan aday oluyorum. tekrar edilen bir secime, ben daha önce katilmadigim hatta doğduğum yer bile olmamasına ragmen ilk kez katilip milletvekili oluyorum mesela? nasıl? şahhhhaaane di mi? öyle ya da böyle...
2015'i anlatayım mı? anlatmayayim. anlatmayayim.
atı alan üsküdar'ı geçti, 400 vekil verin bu iş huzur içinde çözülsün falan da var elimizde. daha açayım mı? ister misin?
kusursuz.
- ama kızım bulutlar
+ dış mihraklar diyorsun yani.
https://youtu.be/9pjfyfb3tlo
edit: "2002'den beri seçimler öyle yada böyle kazanmış bir partiyi" demis biri. sen de iyi biliyorsun ki ben simdi burada o "oyle ya da böyle" nasil 19 senedir "seçim kazandığını" bir açarsam mabadın tutuşur, söndürecek hortum bulamazsın, icat edilmemistir. tamam mı?
örnek: istanbul doğumluyum, niğde'de bir seçim iptal ediliyor, o secim tekrar edilecek ve pat oradan aday oluyorum. tekrar edilen bir secime, ben daha önce katilmadigim hatta doğduğum yer bile olmamasına ragmen ilk kez katilip milletvekili oluyorum mesela? nasıl? şahhhhaaane di mi? öyle ya da böyle...
2015'i anlatayım mı? anlatmayayim. anlatmayayim.
atı alan üsküdar'ı geçti, 400 vekil verin bu iş huzur içinde çözülsün falan da var elimizde. daha açayım mı? ister misin?
--- spoiler ---
1-
nagehan hanım siz devre göre konuşan birisiniz. fetö zamanı fetö ağzıyla konusuyordunuz.
2-
nagehan hanim siz suriye'de sehit dusmus bir türk askerinin cenazesine giden bir tane suriyeli gördünüz mü?
3-
nagehan hanim 90 milyon esit vatandaşlığa hazır olun diye yazmissiniz, size bu yetkiyi bu hakki kim verdi?
--- spoiler ---
1-
nagehan hanım siz devre göre konuşan birisiniz. fetö zamanı fetö ağzıyla konusuyordunuz.
2-
nagehan hanim siz suriye'de sehit dusmus bir türk askerinin cenazesine giden bir tane suriyeli gördünüz mü?
3-
nagehan hanim 90 milyon esit vatandaşlığa hazır olun diye yazmissiniz, size bu yetkiyi bu hakki kim verdi?
--- spoiler ---
21 ekim 2021 ppk toplantısı karari oncesi merkez bankasi baskani diye okudum, ufak bir enfarktüs gecirtti.
dün rize'de yavuz ağıralioğlu'ya gonderilen bir ak provokatöre taktığı kapaktir.
insan yanilamaz mı diyor bir de insanlığına çay ısmarladıklarım. yanilip da mı 3 yıldır her önünüze gelene pkkli, fetöcü diyorsunuz insanligin yüz karaları? insan olun biraz, insan!
https://www.youtube.com/watch?v=2ccuhqae9um
https://twitter.com/…tatus/1395685783441453061?s=20
edit: dün gece yine iyi partili vekil ahat andican'ın konuk olduğu habertürk programında nagehan alçı, muhalefetin siyaset dilinin çok sert olduğunu filan soyledi de ahat andican "e meral akşener netanyahu benzetmesi yapana kadar biz 3 yıldır her allah'ın gunu gunde 24 saat hem de tum millet ittifakı partileri olarak bu millete karsi terorist ilan edildik" deyince nagehan alçı "canım onlar size öyle diyorlar diye siz de ayni sekilde karsilik vermek zorunda misiniz?" filan dedi. o konusmayi bulursam ekleyecegim.
insan yanilamaz mı diyor bir de insanlığına çay ısmarladıklarım. yanilip da mı 3 yıldır her önünüze gelene pkkli, fetöcü diyorsunuz insanligin yüz karaları? insan olun biraz, insan!
https://www.youtube.com/watch?v=2ccuhqae9um
https://twitter.com/…tatus/1395685783441453061?s=20
edit: dün gece yine iyi partili vekil ahat andican'ın konuk olduğu habertürk programında nagehan alçı, muhalefetin siyaset dilinin çok sert olduğunu filan soyledi de ahat andican "e meral akşener netanyahu benzetmesi yapana kadar biz 3 yıldır her allah'ın gunu gunde 24 saat hem de tum millet ittifakı partileri olarak bu millete karsi terorist ilan edildik" deyince nagehan alçı "canım onlar size öyle diyorlar diye siz de ayni sekilde karsilik vermek zorunda misiniz?" filan dedi. o konusmayi bulursam ekleyecegim.
kendisine fosforlu meral, yeni doğmuş torununa gayrisahih nesep damgasi vurulan meral akşener'in bugün tarihli partisinin grup toplantısında ettigi yemindir.
https://streamable.com/d5a1uw
--- spoiler ---
ölsem de öldürülsem de tehdit edilsem de tek kişi kalsam da bu mücadeleden dönersem namerdim. bu da bir müslüman türk kadının sözüdür, yeminidir. hep birlikte göreceğiz el mi yamanmış, bey mi yamanmış.
--- spoiler ---
https://streamable.com/d5a1uw
--- spoiler ---
ölsem de öldürülsem de tehdit edilsem de tek kişi kalsam da bu mücadeleden dönersem namerdim. bu da bir müslüman türk kadının sözüdür, yeminidir. hep birlikte göreceğiz el mi yamanmış, bey mi yamanmış.
--- spoiler ---
basligimiza tesrif buyurmus: (bkz: #119429298)
"büyük bir özenle tespitini yaptığımız ihtiyaç sahibi çocuklarımıza 40 bin tablet dağıtacağız.
uzaktan eğitim hiçbir çocuğu eğitimden uzaklaştırmasın diye, ihtiyaç sahibi çocuklarımıza tablet dağıtmaya başlıyoruz. ekşi sözlük yazarlarına ve tüm hayırseverlere de tablet bağışında bulunmaları için çağrı yapıyorum. biz bağışlarınız ile alacağımız tabletleri ihtiyaç sahibi çocuklarımıza özenle dağıtacağız."
su an youtube canlı yayinla gerceklesen mukemmel olay. zamanlamasi da mukemmel zira pazartesi 2020-2021 ders yili 2. dönem dersleri basliyor ve okullarin yüzyüze eğitime acilamayacagi artan vaka sayilarindan cok bariz sekilde anlasiliyor.
https://youtu.be/lbf8prqngji
milli eğitim bakanlığı'nın 200 bin tablet dağıttığı soylentisi var ama hic o tabletlerden alabilen ogrenci olmamasi enteresan. en azindan ben gormedim.
siz gorduyseniz, milli eğitim bakanlığı'nın pandemi döneminde soz verdikleri gibi boyle hayrına tablet dagitimiyla ilgili veya benzer bir yayin, resim vs. paylasabilirsiniz. ben google'da arama da yaptim, goremedim.
edit: 40 bin 10.2 inç ipad dedi ama baskan nasil ki her peceteye selpak, her pede orkid diyorsak; her tablete ipad diyebilir. :) desin, hic onemi yok aldigi dualarin yaninda.
"en guzel sekilde, sorun cikarmayacak, en uygun sekilde derslerine katilmalari icin bu tabletler uygunmus, cok arastirdik" dedi az evvel. yakalarinda rozet yok, gosteris sifir, insan bile yok. arkasinda koli seklinde 40 bin tablet ile yaninda iki kisi var, sadece teknik aciklamalardan ibaret bir takdim oluyor. seni seviyoruz baskan, allah razı olsun.
görsel
edit: ağrı'da 1200 ogrencili bir imam hatip lisesi'ne 76 tane aidata marka tablet vermis milli egitim. bilgiler geldikce edit'leyecegim, bu ilk bilgi. derdim partizanlik vs. degil, tesvik.
bir baska yazarın mesajı:
"hocam antep'teki tüm okullarda tablet dağıtıldı. sınıf rehber öğretmenlerine defalarca kimin ihtiyacı var diye anasının nikahına kadar detaylı araştırma yaptırttılar. ama kime göre neye göre dağıttıkları belli olmayan tabletler geldi. her okulun nüfusuna göre %10-20 arası tablet var. her biri kişiye özel basılmış. üzerinde adları var. bilgin olsun diye söyledim."
"meb mi gonderdi" diye sordugumda;
"evet hocam. meb kolilerle gönderdi. öğrencilere tek tek dağıtıyoruz. ama dediğim gibi sadece bazı öğrencilere gönderildi. kime göre neye göre belli değil (?)" seklinde mesaj yazmis. kendisine teşekkür ederim.
bir baska yazarın mesajları:
"hocam, şanlıurfa'da bir ilceye 648 kişilik okulumuza meb parti parti 15 samsung, 35 general mobile 23 aidata tablet gönderdi. ayrıca okullara gelen yazılarda illere her partide kaç tablet gönderildiği görülebiliyor. şanlıurfaya 40 binden fazla gelmiştir.
11.02.2021 19:21 ...
bu arada öğrenciler ailedeki öğrenci sayısı, akademik başarı, engel durumu ve ekonomik kriterlere göre puanlanmış ancak en kötü durumda olup 99 puanı olan öğrencimizin son model audi a6sı var."
"büyük bir özenle tespitini yaptığımız ihtiyaç sahibi çocuklarımıza 40 bin tablet dağıtacağız.
uzaktan eğitim hiçbir çocuğu eğitimden uzaklaştırmasın diye, ihtiyaç sahibi çocuklarımıza tablet dağıtmaya başlıyoruz. ekşi sözlük yazarlarına ve tüm hayırseverlere de tablet bağışında bulunmaları için çağrı yapıyorum. biz bağışlarınız ile alacağımız tabletleri ihtiyaç sahibi çocuklarımıza özenle dağıtacağız."
su an youtube canlı yayinla gerceklesen mukemmel olay. zamanlamasi da mukemmel zira pazartesi 2020-2021 ders yili 2. dönem dersleri basliyor ve okullarin yüzyüze eğitime acilamayacagi artan vaka sayilarindan cok bariz sekilde anlasiliyor.
https://youtu.be/lbf8prqngji
milli eğitim bakanlığı'nın 200 bin tablet dağıttığı soylentisi var ama hic o tabletlerden alabilen ogrenci olmamasi enteresan. en azindan ben gormedim.
siz gorduyseniz, milli eğitim bakanlığı'nın pandemi döneminde soz verdikleri gibi boyle hayrına tablet dagitimiyla ilgili veya benzer bir yayin, resim vs. paylasabilirsiniz. ben google'da arama da yaptim, goremedim.
edit: 40 bin 10.2 inç ipad dedi ama baskan nasil ki her peceteye selpak, her pede orkid diyorsak; her tablete ipad diyebilir. :) desin, hic onemi yok aldigi dualarin yaninda.
"en guzel sekilde, sorun cikarmayacak, en uygun sekilde derslerine katilmalari icin bu tabletler uygunmus, cok arastirdik" dedi az evvel. yakalarinda rozet yok, gosteris sifir, insan bile yok. arkasinda koli seklinde 40 bin tablet ile yaninda iki kisi var, sadece teknik aciklamalardan ibaret bir takdim oluyor. seni seviyoruz baskan, allah razı olsun.
görsel
edit: ağrı'da 1200 ogrencili bir imam hatip lisesi'ne 76 tane aidata marka tablet vermis milli egitim. bilgiler geldikce edit'leyecegim, bu ilk bilgi. derdim partizanlik vs. degil, tesvik.
bir baska yazarın mesajı:
"hocam antep'teki tüm okullarda tablet dağıtıldı. sınıf rehber öğretmenlerine defalarca kimin ihtiyacı var diye anasının nikahına kadar detaylı araştırma yaptırttılar. ama kime göre neye göre dağıttıkları belli olmayan tabletler geldi. her okulun nüfusuna göre %10-20 arası tablet var. her biri kişiye özel basılmış. üzerinde adları var. bilgin olsun diye söyledim."
"meb mi gonderdi" diye sordugumda;
"evet hocam. meb kolilerle gönderdi. öğrencilere tek tek dağıtıyoruz. ama dediğim gibi sadece bazı öğrencilere gönderildi. kime göre neye göre belli değil (?)" seklinde mesaj yazmis. kendisine teşekkür ederim.
bir baska yazarın mesajları:
"hocam, şanlıurfa'da bir ilceye 648 kişilik okulumuza meb parti parti 15 samsung, 35 general mobile 23 aidata tablet gönderdi. ayrıca okullara gelen yazılarda illere her partide kaç tablet gönderildiği görülebiliyor. şanlıurfaya 40 binden fazla gelmiştir.
11.02.2021 19:21 ...
bu arada öğrenciler ailedeki öğrenci sayısı, akademik başarı, engel durumu ve ekonomik kriterlere göre puanlanmış ancak en kötü durumda olup 99 puanı olan öğrencimizin son model audi a6sı var."
her ay maaşını bu milletin butcesinden alan trakya üniversitesi ilahiyat dekanı cevdet kılıç'ın, bu milletin en zeki evlatlarini alenen tehdit ederek suç isledigi facebook paylasimindaki skandal ifadelerdir.
sozlerinden anladigim ise; ilahiyat dekaninin zihniyetine gore, sirtlarini rektorluk binasina döndüklerinde ülke icin tehdit olusturan bu insanlar kafalarinin kesilmesini hak etmislerdir. (!)
savcilari, gazetecileri goreve davet ediyoruz!
"boğaziçili misiniz, boğazdışılı mısınız onu bunu bilmem. aklınızın ucundan bile geçirmeyin. biz abdest alır dışarı çıkmayız. bizim zaten abdestimiz var. bilin istedik de… şöyle söyleyeyim. siz hani bir ayı geçti eylem yapıyorsunuz ya. biz eylem falan yapmayız. biz gece vakti işi bitirir ertesi gün işe gideriz bilin istedim.”
--- spoiler ---
öte yandan kılıç, dünyanın ve türkiye’nin en iyi üniversiteleri arasında gösterilen okulun kapatılmasına yönelik de “şöyle yapalım. boğaziçi üniversitesini kapatalım yerine üniversite kuralım” ifadelerini kullandığı görüldü.
--- spoiler ---
derslerinde ogrencilerine allah'ın verdiği canı allah'ın aldığını anlatmasi gereken ve beklenen ama gorevini kotuye kullanan ışid kafali bir dekanin incileridir.
fakat boyle agir bir tehdit postu yazip, sonradan paylasimini silmesi de ağır ironiktir, gülünçtür. e sen korkup silersin de biz unutur muyuz?
cemi cumlenizin yaptiklarini unutursak kalbimiz kurusun!
kaynak: https://odatv4.com/…gun-ise-gideriz-08022142_m.html
https://tele1.com.tr/…ileri-tehdit-etti-324565/amp/
https://www.cumhuriyet.com.tr/…-ise-gideriz-1812382
türkiye'nin en saygın universitesi boğaziçi üniversitesi konusunda niyetler de gayet açık...
işte ilahiyat fakultesi dedigin budur, dekan da odur.
sozlerinden anladigim ise; ilahiyat dekaninin zihniyetine gore, sirtlarini rektorluk binasina döndüklerinde ülke icin tehdit olusturan bu insanlar kafalarinin kesilmesini hak etmislerdir. (!)
savcilari, gazetecileri goreve davet ediyoruz!
"boğaziçili misiniz, boğazdışılı mısınız onu bunu bilmem. aklınızın ucundan bile geçirmeyin. biz abdest alır dışarı çıkmayız. bizim zaten abdestimiz var. bilin istedik de… şöyle söyleyeyim. siz hani bir ayı geçti eylem yapıyorsunuz ya. biz eylem falan yapmayız. biz gece vakti işi bitirir ertesi gün işe gideriz bilin istedim.”
--- spoiler ---
öte yandan kılıç, dünyanın ve türkiye’nin en iyi üniversiteleri arasında gösterilen okulun kapatılmasına yönelik de “şöyle yapalım. boğaziçi üniversitesini kapatalım yerine üniversite kuralım” ifadelerini kullandığı görüldü.
--- spoiler ---
derslerinde ogrencilerine allah'ın verdiği canı allah'ın aldığını anlatmasi gereken ve beklenen ama gorevini kotuye kullanan ışid kafali bir dekanin incileridir.
fakat boyle agir bir tehdit postu yazip, sonradan paylasimini silmesi de ağır ironiktir, gülünçtür. e sen korkup silersin de biz unutur muyuz?
cemi cumlenizin yaptiklarini unutursak kalbimiz kurusun!
kaynak: https://odatv4.com/…gun-ise-gideriz-08022142_m.html
https://tele1.com.tr/…ileri-tehdit-etti-324565/amp/
https://www.cumhuriyet.com.tr/…-ise-gideriz-1812382
türkiye'nin en saygın universitesi boğaziçi üniversitesi konusunda niyetler de gayet açık...
işte ilahiyat fakultesi dedigin budur, dekan da odur.
serebral palsi hastasi cocuklarin cok az bir kısmı regl görme/ergenlik cagina kadar yasama sansina sahiptir, bilen bilir.
dolayisiyla; ceyda düvenci'nin hissiyati da sandiginiz gibi "kizim kanadi, yuppiee" seklinde degildir. evet, sevincten belki bir miktar aklini oynatmistir belki ama bu sevinc de oyle boyle bir sevinc degildir. sapasaglam insanlar gerdek partisi yaparken, bu sevinci cok gormemek gerek.
yasamayan o hissiyati bilmez, allah basa vermesin.
evladina duydugu sevgi daim, toplumun her ferdine de örnek olsun.
dolayisiyla; ceyda düvenci'nin hissiyati da sandiginiz gibi "kizim kanadi, yuppiee" seklinde degildir. evet, sevincten belki bir miktar aklini oynatmistir belki ama bu sevinc de oyle boyle bir sevinc degildir. sapasaglam insanlar gerdek partisi yaparken, bu sevinci cok gormemek gerek.
yasamayan o hissiyati bilmez, allah basa vermesin.
evladina duydugu sevgi daim, toplumun her ferdine de örnek olsun.
havuz medyasina attigi enfes goldür.
https://youtu.be/4xlv3dpo_ii
habertürk tv'de koronanin artmasi konusuluyor, derken meral akşener'in aciklamasi var diyerek iyi parti fetö şeysileri diye ekrana baslik atiliyor ve doktora veda edilip, akşener'e baglaniliyor.
sonrasi olaylar, olaylar beklentisi ama akşener'e çiftçi dert yaniyor, ihlas aa, trt haber, habertürk tv kameralari canli yayinda çiftçinin sorunlarini aktariyor türkiye'ye. *
2 dakika yayınlanıyor ulkemin gercek hali ve hülya hökenek hemen alelacele veda ettigi doktora tekrar baglaniyor. *
"ciyrihpış tipfıkiltisi" sdjdsa.
https://youtu.be/4xlv3dpo_ii
habertürk tv'de koronanin artmasi konusuluyor, derken meral akşener'in aciklamasi var diyerek iyi parti fetö şeysileri diye ekrana baslik atiliyor ve doktora veda edilip, akşener'e baglaniliyor.
sonrasi olaylar, olaylar beklentisi ama akşener'e çiftçi dert yaniyor, ihlas aa, trt haber, habertürk tv kameralari canli yayinda çiftçinin sorunlarini aktariyor türkiye'ye. *
2 dakika yayınlanıyor ulkemin gercek hali ve hülya hökenek hemen alelacele veda ettigi doktora tekrar baglaniyor. *
"ciyrihpış tipfıkiltisi" sdjdsa.
sanirsin covid-19 virusu muzigi duyunca cosup, ona buna atliyor. oyle de bilimsellikle donatilmis bir onlem karari.
"rte atatürk'lü ilana niye kizsin canim" diyen mozambik halkina ozel edit:
iki bkz. ve bir video armagan ediyorum. yaninda yarma seftali? sade türk kahvesi?
(bkz: rte'nin atatürk'ü tarihe ihanetle suçlaması)
(bkz: 14 temmuz 2020 rte'nin atatürk'ü hedef alması)
https://twitter.com/…tatus/1283087047499145216?s=20
entry:
tam hali "kurukahveci mehmet efendi'nin atatürk'lü 15 temmuz ilanı" olacakti, sigmadi. gunun siyasi konjunktrunu de düşününce. *
görsel
su ana kadar gozlemledigim kadariyla 15 temmuz mesajlarinda atatürk'ü anan tek firmadir kurukahveci mehmet efendi firması. helal olsun. herkese, vataninin kiymetini bilen herkese ornek olsun.
--- spoiler ---
kurukahveci mehmet efendi, 15 temmuz fetö'nün hain darbe girişinin yıl dönümünde dikkat çeken bir ilan yayınladı.
ilanda atatürk'ün "bir ulus birbirine bağlı olmayı bildikçe yeryüzünde onu dağıtabilecek bir güç düşünülemez" ifadelerine yer verildi.
--- spoiler ---
https://www.yenicaggazetesi.com.tr/…-ki-289651h.htm
iki bkz. ve bir video armagan ediyorum. yaninda yarma seftali? sade türk kahvesi?
(bkz: rte'nin atatürk'ü tarihe ihanetle suçlaması)
(bkz: 14 temmuz 2020 rte'nin atatürk'ü hedef alması)
https://twitter.com/…tatus/1283087047499145216?s=20
entry:
tam hali "kurukahveci mehmet efendi'nin atatürk'lü 15 temmuz ilanı" olacakti, sigmadi. gunun siyasi konjunktrunu de düşününce. *
görsel
su ana kadar gozlemledigim kadariyla 15 temmuz mesajlarinda atatürk'ü anan tek firmadir kurukahveci mehmet efendi firması. helal olsun. herkese, vataninin kiymetini bilen herkese ornek olsun.
--- spoiler ---
kurukahveci mehmet efendi, 15 temmuz fetö'nün hain darbe girişinin yıl dönümünde dikkat çeken bir ilan yayınladı.
ilanda atatürk'ün "bir ulus birbirine bağlı olmayı bildikçe yeryüzünde onu dağıtabilecek bir güç düşünülemez" ifadelerine yer verildi.
--- spoiler ---
https://www.yenicaggazetesi.com.tr/…-ki-289651h.htm
önemli aciklama: muhalefete de cakmis gecmis: "bu konu 'hayirli olsun' denip kapatilacak bir konu degil. çünkü cumhurbaskaninin bu konuda onceki soylemleri var, benim de sorularim var, muhataplari bu sorulara cevap vermelidir."
izle
sabah sabah keyiflendiren aciklamadir. her sey boyle boyle guzel olacak iste.
"ayasofya'da 30 senedir ezan da okunuyor, namaz da kılınıyor."
1 yil once erdoğan'ın "bu isin goturusu agir olur. şu anda dünyanın çok çeşitli ülkelerinde bizim binlerce camimiz var. acaba bunu söyleyenler (ayasofya’nın cami olarak ibadete açılması) bu camilerin başına ne gelir bunu düşünüyor mu? " sozlerine karsin;
"şimdi ben sormak isterim: dünyanın çeşitli yerlerindeki camilerimiz bu kararla riskli bir duruma düşmüş müdür?"
istanbul büyükşehir belediye başkanı ekrem imamoğlu, ayasofya suskunlugunu bozmus. basit bir soru sormuş, basit bir cevap bekliyor. bu soruyu sordu diye her an terörist damgasi yiyebilir. *
neyse, muhataplari cevap verebilir mi?*
"bir yılda ne değişti?"
yoruma gerek birakmayacak bir açıklama yapmis. sahsen tum dusunduklerimizi acik acik, her zamanki gibi cok efendi bir sekilde, cirkinlesmeden, derli toplu bir halde dile getiren tek kisi olmus. tabii ekrem baskan bu kadar derli toplu ifade ederken bile yaktigi canlari unutmayalim:
"ayasofya'da 30 yildir namaz kiliniyor."*
nasil tereyagindan kil ceker gibi gömmüş ya:
--- spoiler ---
kendisine muhafazakâr diyen tv kanalları 'ilk ezan okundu', 'ilk namaz 24 temmuz’da kılınacak' diyor. oysa 30 yıldır ayasofya’da 5 vakit ezan okunuyor. içindeki abdülmecit mescidi’nde namaz da kılınıyor. 1991’den beri kapısında tabela var. bu konuda hassasiyetiniz varsa ve 'ilk ezan okundu', 'ilk namaz 24 temmuz’da' diyorsanız çok vahim.
--- spoiler ---
aciklamanin tamamı:
istanbul büyükşehir belediye başkanı ekrem imamoğlu, ayasofya konusunda sessizliğini bozdu. imamoğlu ayasofya'da 30 yıldır namazın kılındığını belirtti. ayasofya'nın ibadete açılmasına ilişkin, "eğer ayasofya’daki bu değişiklik benim ülkeme, milletime hem maddi hem manevi zenginlik katacaksa, milyonlarca işsizin derdine derman, üniversite mezunu milyonlarca gencime iş imkânı yaratacaksa ve dünyada ülkeme saygınlık ve muhabbet kazandıracaksa ben bu kararın sonuna kadar arkasındayım" düşüncesini dile getirdi.
imamoğlu, "ayasofya, benim aklımda ve vicdanımda 1453’ten beri cami. aynı zamanda istanbul medeniyetinin dünyaya mal olmuş bir değeri. benim tüm konuşmalarımdaki ifadem 'ayasofya camii’dir.' danıştay’ın ayasofya camii kararının ardından gördük ki aslında bu konuyla çok ilgiliymiş gibi davrananlar ayasofya camii’nin statüsünden bile habersiz. kendisine muhafazakâr diyen tv kanalları 'ilk ezan okundu', 'ilk namaz 24 temmuz’da kılınacak' diyor. oysa 30 yıldır ayasofya’da 5 vakit ezan okunuyor. içindeki abdülmecit mescidi’nde namaz da kılınıyor. 1991’den beri kapısında tabela var. bu konuda hassasiyetiniz varsa ve 'ilk ezan okundu', 'ilk namaz 24 temmuz’da' diyorsanız çok vahim. ben çok şaşırdım. öte yandan üzerine çokça kafa yormamız gereken bir unsur daha var." dedi.cumhuriyet gazetesinden ipek özbey'e konuşan imamoğlu, "ayasofya kararı iyi mi kötü mü diye sorgulamak yerine, sorgulanması gereken şey şu: sadece bir yıl önce 'bu kararın getirisi götürüsü nedir? burada bunu açıklamam doğru olmaz. bunun bir götürüsü var. bizim için faturası çok daha ağırdır, unutmayalım. şu anda dünyanın çok çeşitli ülkelerinde bizim binlerce camimiz var. acaba bunu söyleyenler (ayasofya’nın cami olarak ibadete açılması) bu camilerin başına ne gelir bunu düşünüyor mu? bunu söyleyenler dünyayı tanımıyorlar, muhataplarını bilmiyorlar. onun için, ben bir siyasi lider olarak bu oyuna gelecek kadar istikametimi kaybetmedim' denilirken bir yılda ne değişti? şimdi ben sormak isterim: dünyanın çeşitli yerlerindeki camilerimiz bu kararla riskli bir duruma düşmüş müdür? on binlerce müslümanın, gurbetçi kardeşlerimin huzur içinde ibadetlerini yaptığı bu camilerin başına bir şey gelir mi? o ülkelerin yöneticileri böyle adım atarsa ve 'camilerle ilgili kararımıza yönelik ithamları, doğrudan egemenlik haklarımıza saldırı sayarız' derse ne olacak? sadece bir yıl arayla doğan bu zıtlığın nedenlerini muhakeme etmeyeceğiz ama danıştay’ın sonuç kararına siyah ya da beyaz diyeceğiz. bu olmaz, bu, aklıselim milletimizce mutlaka muhakeme edilecektir. ben insanların bunu tartmasını çok isterim ve tartacaklardır da. eğer ayasofya’daki bu değişiklik benim ülkeme, milletime hem maddi hem manevi zenginlik katacaksa, milyonlarca işsizin derdine derman, üniversite mezunu milyonlarca gencime iş imkânı yaratacaksa ve dünyada ülkeme saygınlık ve muhabbet kazandıracaksa ben bu kararın sonuna kadar arkasındayım." diye konuştu.
https://www.gunboyugazetesi.com.tr/…isti-56547h.htm
izle
sabah sabah keyiflendiren aciklamadir. her sey boyle boyle guzel olacak iste.
"ayasofya'da 30 senedir ezan da okunuyor, namaz da kılınıyor."
1 yil once erdoğan'ın "bu isin goturusu agir olur. şu anda dünyanın çok çeşitli ülkelerinde bizim binlerce camimiz var. acaba bunu söyleyenler (ayasofya’nın cami olarak ibadete açılması) bu camilerin başına ne gelir bunu düşünüyor mu? " sozlerine karsin;
"şimdi ben sormak isterim: dünyanın çeşitli yerlerindeki camilerimiz bu kararla riskli bir duruma düşmüş müdür?"
istanbul büyükşehir belediye başkanı ekrem imamoğlu, ayasofya suskunlugunu bozmus. basit bir soru sormuş, basit bir cevap bekliyor. bu soruyu sordu diye her an terörist damgasi yiyebilir. *
neyse, muhataplari cevap verebilir mi?*
"bir yılda ne değişti?"
yoruma gerek birakmayacak bir açıklama yapmis. sahsen tum dusunduklerimizi acik acik, her zamanki gibi cok efendi bir sekilde, cirkinlesmeden, derli toplu bir halde dile getiren tek kisi olmus. tabii ekrem baskan bu kadar derli toplu ifade ederken bile yaktigi canlari unutmayalim:
"ayasofya'da 30 yildir namaz kiliniyor."*
nasil tereyagindan kil ceker gibi gömmüş ya:
--- spoiler ---
kendisine muhafazakâr diyen tv kanalları 'ilk ezan okundu', 'ilk namaz 24 temmuz’da kılınacak' diyor. oysa 30 yıldır ayasofya’da 5 vakit ezan okunuyor. içindeki abdülmecit mescidi’nde namaz da kılınıyor. 1991’den beri kapısında tabela var. bu konuda hassasiyetiniz varsa ve 'ilk ezan okundu', 'ilk namaz 24 temmuz’da' diyorsanız çok vahim.
--- spoiler ---
aciklamanin tamamı:
istanbul büyükşehir belediye başkanı ekrem imamoğlu, ayasofya konusunda sessizliğini bozdu. imamoğlu ayasofya'da 30 yıldır namazın kılındığını belirtti. ayasofya'nın ibadete açılmasına ilişkin, "eğer ayasofya’daki bu değişiklik benim ülkeme, milletime hem maddi hem manevi zenginlik katacaksa, milyonlarca işsizin derdine derman, üniversite mezunu milyonlarca gencime iş imkânı yaratacaksa ve dünyada ülkeme saygınlık ve muhabbet kazandıracaksa ben bu kararın sonuna kadar arkasındayım" düşüncesini dile getirdi.
imamoğlu, "ayasofya, benim aklımda ve vicdanımda 1453’ten beri cami. aynı zamanda istanbul medeniyetinin dünyaya mal olmuş bir değeri. benim tüm konuşmalarımdaki ifadem 'ayasofya camii’dir.' danıştay’ın ayasofya camii kararının ardından gördük ki aslında bu konuyla çok ilgiliymiş gibi davrananlar ayasofya camii’nin statüsünden bile habersiz. kendisine muhafazakâr diyen tv kanalları 'ilk ezan okundu', 'ilk namaz 24 temmuz’da kılınacak' diyor. oysa 30 yıldır ayasofya’da 5 vakit ezan okunuyor. içindeki abdülmecit mescidi’nde namaz da kılınıyor. 1991’den beri kapısında tabela var. bu konuda hassasiyetiniz varsa ve 'ilk ezan okundu', 'ilk namaz 24 temmuz’da' diyorsanız çok vahim. ben çok şaşırdım. öte yandan üzerine çokça kafa yormamız gereken bir unsur daha var." dedi.cumhuriyet gazetesinden ipek özbey'e konuşan imamoğlu, "ayasofya kararı iyi mi kötü mü diye sorgulamak yerine, sorgulanması gereken şey şu: sadece bir yıl önce 'bu kararın getirisi götürüsü nedir? burada bunu açıklamam doğru olmaz. bunun bir götürüsü var. bizim için faturası çok daha ağırdır, unutmayalım. şu anda dünyanın çok çeşitli ülkelerinde bizim binlerce camimiz var. acaba bunu söyleyenler (ayasofya’nın cami olarak ibadete açılması) bu camilerin başına ne gelir bunu düşünüyor mu? bunu söyleyenler dünyayı tanımıyorlar, muhataplarını bilmiyorlar. onun için, ben bir siyasi lider olarak bu oyuna gelecek kadar istikametimi kaybetmedim' denilirken bir yılda ne değişti? şimdi ben sormak isterim: dünyanın çeşitli yerlerindeki camilerimiz bu kararla riskli bir duruma düşmüş müdür? on binlerce müslümanın, gurbetçi kardeşlerimin huzur içinde ibadetlerini yaptığı bu camilerin başına bir şey gelir mi? o ülkelerin yöneticileri böyle adım atarsa ve 'camilerle ilgili kararımıza yönelik ithamları, doğrudan egemenlik haklarımıza saldırı sayarız' derse ne olacak? sadece bir yıl arayla doğan bu zıtlığın nedenlerini muhakeme etmeyeceğiz ama danıştay’ın sonuç kararına siyah ya da beyaz diyeceğiz. bu olmaz, bu, aklıselim milletimizce mutlaka muhakeme edilecektir. ben insanların bunu tartmasını çok isterim ve tartacaklardır da. eğer ayasofya’daki bu değişiklik benim ülkeme, milletime hem maddi hem manevi zenginlik katacaksa, milyonlarca işsizin derdine derman, üniversite mezunu milyonlarca gencime iş imkânı yaratacaksa ve dünyada ülkeme saygınlık ve muhabbet kazandıracaksa ben bu kararın sonuna kadar arkasındayım." diye konuştu.
https://www.gunboyugazetesi.com.tr/…isti-56547h.htm
aciklama: artik daha az aktroll gorecegiz. itirafi yapan akp tanitim ve medya baskan yardimcisi emre cemil ayvalı az evvel, "kendi deyimiyle" davasi ugruna istifa etmis veya ettirilmis nasil bir davaysa artik!!!
kendisini selam ve dua ile ugurluyoruz.
görsel
üst edit: buyuk ihtimal imha edilir. video'nun silinmesi ihtimaline karsi:
https://streamable.com/wv0thb
selam ergenekon davası, merhaba balyoz davası. sana da selam olsun bu davaların savcısi!!!
(bkz: ben bu davanin savcisiyim)
basligi acmadan evvel cok aradim ama bulamadim. böyle bir baslik acilmamis sanirim. simdiye kadar cok kez kandirildik ve ne istediniz de vermedik gibi itiraflar oldu ama, kemalist duzene karsi fetö ile kolkola yürüdük gibi bir itiraf hic gelmemisti.
o zaman biyroooon:
akp tanıtım ve medya baskan yardimcisi emre cemil ayvalı'nın, dün gece katıldığı ahmet hakan'in cnntürk canli yayini tarafsiz bolge'de tam olarak "kemalist düzeni yıkmak için fetö'yle kolkola yürüdük"
sozlerini bizzat soyleyerek tüm türkiye'ye acikca itirafidir.
bu malumun acikca ilamıdır!
isin tuhafi "o zamanin cemaati" demiyor, direkt "fetö" ile diyor. aslinda fetö hep terör örgütüymüş.
--- spoiler ---
ben sanki kendi kadrolarımla geldim de, çok muktedirdim de böyle bir fanteziye mi girdim? bir tarafta darbeci kemalist gelenek vardı, bir tarafta fetö vardı. bunları birbirine kırdırmak suretiyle yol almak mecburiyetinde kaldım. mesele budur. bunu ancak recep tayyip erdoğan gibi bir lider yapabilirdi.”
--- spoiler ---
fetö bankasina para yatirdigi icin su an hapiste olanlar, fetöcü olduklari icin khk ile islerinden atilanlar, belki de sucsuz yere terorist damgasi yiyenler, annesi fetöcü oldugu gerekcesiyle son dakikalarinda bile annesiyle gorusturulmeyen kanser hastasi yavrunun son nefesini verirken bile (bkz: kanser hastası ahmet'in anne çığlığı) annesini sayiklamasi geliyor aklima, hakkini helal et küçük ahmet. fetö eliyle cinayete kurban giden necip hablemitoğlu, fetöcü hakimler yuzunden darbeci komutan yaftasi yapistirildigi icin onur intihariyla yitirdigimiz ali tatar komutanimiz, son gunlerinde tedavi bile edilmeyen kuddusi okkır, yillarca darbeci etiketiyle hapiste çürüyen ali türkşen, 15 temmuz 2016 gecesi fetö darbe kalkışması ile yollara dokulen, tankların altinda can veren milletim, hepiniz hakkinizi helal edin bu itiraftan sonra...
buradan
--- spoiler ---
cnn türk canlı yayınında fetö ile omuz omuza yürüdüklerini itiraf eden akp tanıtım ve medya başkan yardımcısı emre cemil ayvalı, "bunu fantezi olsun diye yapmadık. kemalist geleneği kırmak için yaptık" dedi.
--- spoiler ---
bugünler cok zor gunler.
kendisini selam ve dua ile ugurluyoruz.
görsel
üst edit: buyuk ihtimal imha edilir. video'nun silinmesi ihtimaline karsi:
https://streamable.com/wv0thb
selam ergenekon davası, merhaba balyoz davası. sana da selam olsun bu davaların savcısi!!!
(bkz: ben bu davanin savcisiyim)
basligi acmadan evvel cok aradim ama bulamadim. böyle bir baslik acilmamis sanirim. simdiye kadar cok kez kandirildik ve ne istediniz de vermedik gibi itiraflar oldu ama, kemalist duzene karsi fetö ile kolkola yürüdük gibi bir itiraf hic gelmemisti.
o zaman biyroooon:
akp tanıtım ve medya baskan yardimcisi emre cemil ayvalı'nın, dün gece katıldığı ahmet hakan'in cnntürk canli yayini tarafsiz bolge'de tam olarak "kemalist düzeni yıkmak için fetö'yle kolkola yürüdük"
sozlerini bizzat soyleyerek tüm türkiye'ye acikca itirafidir.
bu malumun acikca ilamıdır!
isin tuhafi "o zamanin cemaati" demiyor, direkt "fetö" ile diyor. aslinda fetö hep terör örgütüymüş.
--- spoiler ---
ben sanki kendi kadrolarımla geldim de, çok muktedirdim de böyle bir fanteziye mi girdim? bir tarafta darbeci kemalist gelenek vardı, bir tarafta fetö vardı. bunları birbirine kırdırmak suretiyle yol almak mecburiyetinde kaldım. mesele budur. bunu ancak recep tayyip erdoğan gibi bir lider yapabilirdi.”
--- spoiler ---
fetö bankasina para yatirdigi icin su an hapiste olanlar, fetöcü olduklari icin khk ile islerinden atilanlar, belki de sucsuz yere terorist damgasi yiyenler, annesi fetöcü oldugu gerekcesiyle son dakikalarinda bile annesiyle gorusturulmeyen kanser hastasi yavrunun son nefesini verirken bile (bkz: kanser hastası ahmet'in anne çığlığı) annesini sayiklamasi geliyor aklima, hakkini helal et küçük ahmet. fetö eliyle cinayete kurban giden necip hablemitoğlu, fetöcü hakimler yuzunden darbeci komutan yaftasi yapistirildigi icin onur intihariyla yitirdigimiz ali tatar komutanimiz, son gunlerinde tedavi bile edilmeyen kuddusi okkır, yillarca darbeci etiketiyle hapiste çürüyen ali türkşen, 15 temmuz 2016 gecesi fetö darbe kalkışması ile yollara dokulen, tankların altinda can veren milletim, hepiniz hakkinizi helal edin bu itiraftan sonra...
buradan
--- spoiler ---
cnn türk canlı yayınında fetö ile omuz omuza yürüdüklerini itiraf eden akp tanıtım ve medya başkan yardımcısı emre cemil ayvalı, "bunu fantezi olsun diye yapmadık. kemalist geleneği kırmak için yaptık" dedi.
--- spoiler ---
bugünler cok zor gunler.
bu kadar cok sözcüsü, temsilcisi olduğu halde, cikip her hafta kendisinin konusmasi ve bunu yaparken muhalefeti gommesi, surekli kutuplastirici soylemler icerisinde olmasi, makamina karsi duydugu sayginin capini yeterince kanitliyor.
sonra; tek adam filan, saray, ekselanslari, majesteleri dendiginde kiziyor. niye kiziyorsa.
hele de insanlari boyle bir salginda evlerine tikip bin lira verdik dedikleri ücretsiz izin ve kisa calisma odeneklerinden 166 tl "sgk prim kesintisi" yaptiklari, bin tl. yerine 834 tl odeme yaptiklari insanlar bu kadar caresiz ve acken, her hafta cikip saatlerce nutuk atmasi vatandasi artik iyice cileden cikariyor. hic konusmasa insanlari kufure bu kadar sevketmez.
sonra; tek adam filan, saray, ekselanslari, majesteleri dendiginde kiziyor. niye kiziyorsa.
hele de insanlari boyle bir salginda evlerine tikip bin lira verdik dedikleri ücretsiz izin ve kisa calisma odeneklerinden 166 tl "sgk prim kesintisi" yaptiklari, bin tl. yerine 834 tl odeme yaptiklari insanlar bu kadar caresiz ve acken, her hafta cikip saatlerce nutuk atmasi vatandasi artik iyice cileden cikariyor. hic konusmasa insanlari kufure bu kadar sevketmez.
önemli: bu olay bilmemkimle bilmemkimin kavgasi degil. bu olay bu basligi okuyanlara tek mesaj icerir. icinizi sozluge dokmeyin. dokerseniz, bir gun, safi kotulugun beden bulmus hali gelir, sizi aciyan yerinizden vurur.
mesaj budur.
------+-------
üst edit: tüm sözlük bu iğrencliği bilsin, tanısın. entry'lerini silse de ekran goruntuleri elimizde. vicdansızlığının hesabini verecek.
------------------
geçmişte calemityceyn hesabımdan yazdığım bir olaydi. 2005 yilinda yasadigim bu olayin yildonumunde, duygusal yogunlugumla ve ona duydugum ozlemle "simdi yasasaydin bu kadar yasinda olacaktin canim yavrum" seklinde sozluge icimi dokmustum.
daha sonra zaman icinde redkitin neden sevgilisi yok nickiyle takilan ve gercekte tanisikligimizin olmadigi bu kisiyle, farkli bir başlık altinda başlayan tartisma uzadikca, haliyle, karsilikli hesaplarimizin ucurulmasiyla son buldu. bu kisi, ucurulmadan once benim eski entry'lerimi okumuş, ölü doğum basligina yazdigim o hüzün dolu entry'mi gormus ve daha sonra geldigi farkli bir hesapla, benim mutlaka gorebilecegim başlıklarda hep ölü dogmus yavrumdan bir sekilde bahsetmeye, beni de sanki taniyormuscasina namusuma attigi iftiralarla beni uzmeye devam etmistir.
son girdigi tum entry'ler hep bu konuyla ilgili.
beni kiskirtmak ve ona saldirmam icin yapiyor fakat ben, konu ne olursa olsun, sozlukteki hicbir basliga icinizi dokmemenizi tavsiye ederim. acilarinizi tekrar tekrar yasatmaktan buyuk zevk alan cok kotu kalpli, hasta ruhlu insanlar var burada.
siz siz olun, acilarinizi buraya yansitmayin.
---------------
iki hesabının da uçmasında katkım oldugu için kuyruk acısını çok farklı bir yerden çıkarmaya çalışan yazardır.
(bkz: redkitin neden sevgilisi yok)
(bkz: ben degil icimdeki hayvan yaziyor)
su anki nicki
(bkz: dikdurursertvurur)
bundan 15 sene evvel ölü doğum yaptım, bunu da gecmişte diger hessbımdan sözlüğe yazdım. bu da onu okumuş. bana sataştığı her entry'sinde beni ölmüş bebeğim üzerinden kışkırtmaya çalışıyor.
bu zavallı tek hücreli yazar, 3. kez parayla hesap satın alıp sözlük'e gelmis ve geldigi gunden bu yana sözlüğe sadece ölü doğmuş çocuğum hakkında yazarak bana cesitli iftiralarda bulunuyor.
ölü doğmuş bir bebekten ne istedigini hic bilmiyorum ama fatih tezcan'ın kardesi olan (abi diyor kendisine) bu canlıyı herkes tanısın.
(bkz: #106997878)
(bkz: #107024633)
(bkz: #107019139)
(bkz: #107008136)
(bkz: #106955078)
(bkz: #106953856)
(bkz: #106941275)
(bkz: #106914647)
(bkz: #106898754)
edit: kendisini engellemek, sifonu cekmek gibi bir eylem.
gozden kayboluyor, belki denize, atmosfere karisiyor ama koku gitmiyor.
ben bunun sözlükten ucurulmasini asla istemiyorum. isteseydim kampanya basligi acardim. ben bunu verimli kullanmak, nasil bir canli oldugunu herkes görsün istiyorum. sözlükte boyle tiplere karsi herkes dikkatli olsun istiyorum.
zamaninda "cocuk iyi ki ölü dogmus da senden kurtulmus" diyen, bütün ölü doğum entry'lerini benim canimi acitmak icin yazan bu yasam formunun ne meta oldugunu herkesin bilmesi ve ayagini bu tiplere gore denk almasi, bunun ucurulmasindan cok daha etkili ve faydali olur.
ben zamaninda bir hata yaptim. 5 temmuz 2008 gunu, kizimin ölüm yildonumunde içimi sözlüğe döktüm. ölü doğum basligina "yasasaydin 3 yasinda olacaktin canim kizim" dedim. bundan pisman olacagimi hic dusunmeksuzin yazdım onu ozledigimi.
bu canlinin yazdigi irinli seyler, benim çocuğumu o pis diline dolamasinin bedelini de bugunlerde bu sekilde odemis bulunuyorum.
ama simdi bedel odeme sirasi dikdururserbestvurur nam sahista.
herkes onun ne oldugunu ogrendikce, sozluge icini kimse dokmedikce, bu olayda amacimiza ulasmis olacagiz. itlaf edilmekten baska caresi olmayan, tedavisi bile olmayan tiplerin sözlükte fink attigini, can yaktigini herkes bilmelidir.
boylece kizim mezarinda, ben yatagimda daha rahat, daha huzurlu uyuyacagiz.
mesaj budur.
------+-------
üst edit: tüm sözlük bu iğrencliği bilsin, tanısın. entry'lerini silse de ekran goruntuleri elimizde. vicdansızlığının hesabini verecek.
------------------
geçmişte calemityceyn hesabımdan yazdığım bir olaydi. 2005 yilinda yasadigim bu olayin yildonumunde, duygusal yogunlugumla ve ona duydugum ozlemle "simdi yasasaydin bu kadar yasinda olacaktin canim yavrum" seklinde sozluge icimi dokmustum.
daha sonra zaman icinde redkitin neden sevgilisi yok nickiyle takilan ve gercekte tanisikligimizin olmadigi bu kisiyle, farkli bir başlık altinda başlayan tartisma uzadikca, haliyle, karsilikli hesaplarimizin ucurulmasiyla son buldu. bu kisi, ucurulmadan once benim eski entry'lerimi okumuş, ölü doğum basligina yazdigim o hüzün dolu entry'mi gormus ve daha sonra geldigi farkli bir hesapla, benim mutlaka gorebilecegim başlıklarda hep ölü dogmus yavrumdan bir sekilde bahsetmeye, beni de sanki taniyormuscasina namusuma attigi iftiralarla beni uzmeye devam etmistir.
son girdigi tum entry'ler hep bu konuyla ilgili.
beni kiskirtmak ve ona saldirmam icin yapiyor fakat ben, konu ne olursa olsun, sozlukteki hicbir basliga icinizi dokmemenizi tavsiye ederim. acilarinizi tekrar tekrar yasatmaktan buyuk zevk alan cok kotu kalpli, hasta ruhlu insanlar var burada.
siz siz olun, acilarinizi buraya yansitmayin.
---------------
iki hesabının da uçmasında katkım oldugu için kuyruk acısını çok farklı bir yerden çıkarmaya çalışan yazardır.
(bkz: redkitin neden sevgilisi yok)
(bkz: ben degil icimdeki hayvan yaziyor)
su anki nicki
(bkz: dikdurursertvurur)
bundan 15 sene evvel ölü doğum yaptım, bunu da gecmişte diger hessbımdan sözlüğe yazdım. bu da onu okumuş. bana sataştığı her entry'sinde beni ölmüş bebeğim üzerinden kışkırtmaya çalışıyor.
bu zavallı tek hücreli yazar, 3. kez parayla hesap satın alıp sözlük'e gelmis ve geldigi gunden bu yana sözlüğe sadece ölü doğmuş çocuğum hakkında yazarak bana cesitli iftiralarda bulunuyor.
ölü doğmuş bir bebekten ne istedigini hic bilmiyorum ama fatih tezcan'ın kardesi olan (abi diyor kendisine) bu canlıyı herkes tanısın.
(bkz: #106997878)
(bkz: #107024633)
(bkz: #107019139)
(bkz: #107008136)
(bkz: #106955078)
(bkz: #106953856)
(bkz: #106941275)
(bkz: #106914647)
(bkz: #106898754)
edit: kendisini engellemek, sifonu cekmek gibi bir eylem.
gozden kayboluyor, belki denize, atmosfere karisiyor ama koku gitmiyor.
ben bunun sözlükten ucurulmasini asla istemiyorum. isteseydim kampanya basligi acardim. ben bunu verimli kullanmak, nasil bir canli oldugunu herkes görsün istiyorum. sözlükte boyle tiplere karsi herkes dikkatli olsun istiyorum.
zamaninda "cocuk iyi ki ölü dogmus da senden kurtulmus" diyen, bütün ölü doğum entry'lerini benim canimi acitmak icin yazan bu yasam formunun ne meta oldugunu herkesin bilmesi ve ayagini bu tiplere gore denk almasi, bunun ucurulmasindan cok daha etkili ve faydali olur.
ben zamaninda bir hata yaptim. 5 temmuz 2008 gunu, kizimin ölüm yildonumunde içimi sözlüğe döktüm. ölü doğum basligina "yasasaydin 3 yasinda olacaktin canim kizim" dedim. bundan pisman olacagimi hic dusunmeksuzin yazdım onu ozledigimi.
bu canlinin yazdigi irinli seyler, benim çocuğumu o pis diline dolamasinin bedelini de bugunlerde bu sekilde odemis bulunuyorum.
ama simdi bedel odeme sirasi dikdururserbestvurur nam sahista.
herkes onun ne oldugunu ogrendikce, sozluge icini kimse dokmedikce, bu olayda amacimiza ulasmis olacagiz. itlaf edilmekten baska caresi olmayan, tedavisi bile olmayan tiplerin sözlükte fink attigini, can yaktigini herkes bilmelidir.
boylece kizim mezarinda, ben yatagimda daha rahat, daha huzurlu uyuyacagiz.