Sık geçen başlıklar

frodonunparmagi 3

ekşi profili
valla sıkıyorsa yasaklasınlar ya da %50 vergi getirsinler elde olan paramla çeker giderim yurt dışına, vergimi de o ülkelere veririm paşalar gibi. bunlar bizim kazanç sağlamamızı istemiyorlar, bizi köle yapıp kendileri sefa sürmek istiyor, yok öyle dünya.