Sık geçen başlıklar

yeni koye eski adet 4

ekşi profili
yirmi senedir arabam var ancak son dört ayım arabasız geçti. durum şu. toplu taşımanın yaygın olduğu her yerde yaya olmak kazanır. buna istanbul da dahil. ancak araba gerçekten bir keyif, kıçının sürekli yer görüyor olması, araç sürmenin hazzı, kontrolün sende olması filan gerçekten güzel. şu anki fikrim şu, arabam yine olsun ama öyle zırt pırt binmeyeyim, yakın mesafelerde ya yürüyeyim ya da otobüs metro artık neyse.