iki yarıyı da bayern kazanır oranı 4.5. evini bassan 4 evin olur. kalan yarımla da evlere eşya al. yatırım tavsiyesi değildir.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
üst edit: lütfen gündemde tutalım. tutulmazsa parayla herşeyin hallolduğu şehirde ülke gündemine taşınmadan üstü kapatılır.
kaplan ailesi antep'te en zengin ve siyasi bağlantıları çok güçlü bir aile, bu olayı da örtmeye çalışacaklar önceden olduğu gibi...
edit2: mehmet can kaplan denilen katilin ifadesi :
“telefonumda fotoğraflar gördü. tartıştık, bir kaç kez vurdum. elimi yıkamaya gittim. döndüğümde olay olmuştu”
https://twitter.com/…ltr/status/1294329213420527616
atlantik halının sahibi bileç kaplan'ın oğlu mehmet kaplan.
2019 yılında ehliyetsiz bir şekilde ve 210 promil alkollüyken çarptığı 1 çocuk annesi hamile zeynep berna atay'ı öldüren katil . bu sene duygu delen'i öldürdü.
zeynep atay haberi
edit: 210 promil alkollüyken tutanak
https://twitter.com/…lik/status/1294302195576430593
video rahatsız edici +18 videodaki bisikletli çocuk birkaç saniye ile kurtulmuş. çocuğa o andan kalan ruhsal travma.
https://twitter.com/…tatus/1294270946367418368?s=21
twitter'da gündemde
https://twitter.com/…mehmet kaplan"&src=trend_click
19 yaşında olan mehmet kaplan'ın ikinci kadın cinayetini işlediğini kimse unutmasın.
berna atay’a çarparak öldürdüğünde “evi yurdu belli, kaçamaz” diyerek tutuklamadığınız ünlü iş insanının oğlu bugün başka bir kadını öldürüyor! bir çocuğu annesiz bıraktığında tutuklamadığınız o adam(!) şimdi bir anneyi yavrusuz bıraktı.
katil
ailen zengin ise tıpkı münevver karabulut, şule çet, gülistan doku’nun katilleri gibi dışarıda rahat şekilde soruşturma dahi geçirmeden aylarca senelerce gezersin. şimdi de duygunun katili. 2 kadının cinayetinden sorumlu. zengin olduğu için kollanıyor.
babasının parasıyla her işin içinden kurtulmaya alışmış biri yüzünden yitip giden genç kızın ailesi hiçbir zaman unutamayacak çünkü.
17 yaşındaki duygu'nun baş şüphelisi mehmet kaplan. genç kızı evinin penceresinden atıp buna intihar demek için o... çocuğu olmak gerek.
duygu delen'in arkadaşlarının paylaşımları...
"lise son sınıf öğrencisi duygu delen, gördüğü psikolojik ve fiziksel şiddet yüzünden ayrıldığı madde bağımlısı eski sevgilisi mehmet kaplan tarafından tehdit edilerek eve götürüldü. paylaşılan videolarda tedirginliği tavırlarından belli olan duygu delen, evde çıkan uzun süreli arbede ve boğuşmalar sonucu 3.30-4 sularında batıkent mahallesi vehbi dinçerler caddesi almila apartmanından 4 kattan atılarak hayatına son verildi. vücudunda çeşitli hasar kırık ve darbelerle yerde bulundu. olay yerinde anlık müdahelerle hayata döndürülen duygu delen hastaneye ulaşamadan hayatını yitirdi."
kaynak
parası ve siyasi bağlantıları olduğu için uyuşturucusunu, alkolünü alıp başkalarına zarar veren, haram parayla büyütülen insanların çocukları...
bu ülkede kadınları, genç kızları yok etmeye dayalı bir sistem var...
5 günde 33 kadın kadın öldürüldü.
edit: ekşide geçmişte de cinayete konu olmuş ve buna rağmen serbest kalmış.
(bkz: 34 bay 376 cinayeti)
kaynak
kaplan ailesi antep'te en zengin ve siyasi bağlantıları çok güçlü bir aile, bu olayı da örtmeye çalışacaklar önceden olduğu gibi...
edit2: mehmet can kaplan denilen katilin ifadesi :
“telefonumda fotoğraflar gördü. tartıştık, bir kaç kez vurdum. elimi yıkamaya gittim. döndüğümde olay olmuştu”
https://twitter.com/…ltr/status/1294329213420527616
atlantik halının sahibi bileç kaplan'ın oğlu mehmet kaplan.
2019 yılında ehliyetsiz bir şekilde ve 210 promil alkollüyken çarptığı 1 çocuk annesi hamile zeynep berna atay'ı öldüren katil . bu sene duygu delen'i öldürdü.
zeynep atay haberi
edit: 210 promil alkollüyken tutanak
https://twitter.com/…lik/status/1294302195576430593
video rahatsız edici +18 videodaki bisikletli çocuk birkaç saniye ile kurtulmuş. çocuğa o andan kalan ruhsal travma.
https://twitter.com/…tatus/1294270946367418368?s=21
twitter'da gündemde
https://twitter.com/…mehmet kaplan"&src=trend_click
19 yaşında olan mehmet kaplan'ın ikinci kadın cinayetini işlediğini kimse unutmasın.
berna atay’a çarparak öldürdüğünde “evi yurdu belli, kaçamaz” diyerek tutuklamadığınız ünlü iş insanının oğlu bugün başka bir kadını öldürüyor! bir çocuğu annesiz bıraktığında tutuklamadığınız o adam(!) şimdi bir anneyi yavrusuz bıraktı.
katil
ailen zengin ise tıpkı münevver karabulut, şule çet, gülistan doku’nun katilleri gibi dışarıda rahat şekilde soruşturma dahi geçirmeden aylarca senelerce gezersin. şimdi de duygunun katili. 2 kadının cinayetinden sorumlu. zengin olduğu için kollanıyor.
babasının parasıyla her işin içinden kurtulmaya alışmış biri yüzünden yitip giden genç kızın ailesi hiçbir zaman unutamayacak çünkü.
17 yaşındaki duygu'nun baş şüphelisi mehmet kaplan. genç kızı evinin penceresinden atıp buna intihar demek için o... çocuğu olmak gerek.
duygu delen'in arkadaşlarının paylaşımları...
"lise son sınıf öğrencisi duygu delen, gördüğü psikolojik ve fiziksel şiddet yüzünden ayrıldığı madde bağımlısı eski sevgilisi mehmet kaplan tarafından tehdit edilerek eve götürüldü. paylaşılan videolarda tedirginliği tavırlarından belli olan duygu delen, evde çıkan uzun süreli arbede ve boğuşmalar sonucu 3.30-4 sularında batıkent mahallesi vehbi dinçerler caddesi almila apartmanından 4 kattan atılarak hayatına son verildi. vücudunda çeşitli hasar kırık ve darbelerle yerde bulundu. olay yerinde anlık müdahelerle hayata döndürülen duygu delen hastaneye ulaşamadan hayatını yitirdi."
kaynak
parası ve siyasi bağlantıları olduğu için uyuşturucusunu, alkolünü alıp başkalarına zarar veren, haram parayla büyütülen insanların çocukları...
bu ülkede kadınları, genç kızları yok etmeye dayalı bir sistem var...
5 günde 33 kadın kadın öldürüldü.
edit: ekşide geçmişte de cinayete konu olmuş ve buna rağmen serbest kalmış.
(bkz: 34 bay 376 cinayeti)
kaynak
peki doktor olması ne fark ediyor? normal bi vatandaş olsa umurunuzda olmayacak mı?
edit: eksilemişsiniz ama hastane içinde veya hastanede yaşanmış bir olay haricinde yaşanmış kadına şiddet (ısrarla mesajladınız, şiddet erkeğe yapıldığında da aynı tepkiyi tabiki göstermemiz gerekiyor.) olayında kişinin doktor olduğunu belirtmenin benim için hiçbir açıklaması yok. benzer bir başlık daha var mesela. düzgün bir mesleğiniz yoksa saldırıya uğrama, uğradığınız saldırıya dikkat çekme hakkınız da yok demek ki (!).
edit2: bir yazar söverek de olsa uyardı "entryn en başta ne eksisi amk?"diye, anlamıyorum demek ki çok eksi falan. hayırlısı yani isterseniz eksileye de bilirsiniz bana ne zaten.
(bkz: ruzgar bebege destek kampanyasi)
edit: eksilemişsiniz ama hastane içinde veya hastanede yaşanmış bir olay haricinde yaşanmış kadına şiddet (ısrarla mesajladınız, şiddet erkeğe yapıldığında da aynı tepkiyi tabiki göstermemiz gerekiyor.) olayında kişinin doktor olduğunu belirtmenin benim için hiçbir açıklaması yok. benzer bir başlık daha var mesela. düzgün bir mesleğiniz yoksa saldırıya uğrama, uğradığınız saldırıya dikkat çekme hakkınız da yok demek ki (!).
edit2: bir yazar söverek de olsa uyardı "entryn en başta ne eksisi amk?"diye, anlamıyorum demek ki çok eksi falan. hayırlısı yani isterseniz eksileye de bilirsiniz bana ne zaten.
(bkz: ruzgar bebege destek kampanyasi)
ben öncelikle tüm bursalı kardeşlerimden özür diliyorum. bunca zaman sizin trafikte en kötü şoförler olduğunuzu düşünmüştüm ancak daha kötüsü varmış; hakkınızı helal edin.
bu nadide şehir açık ara sakarya'dır benim için.
ulan biriniz de dönel kavşakta yol verin hayvan herifler. orada taliden ya da ana yoldan geliyorsun; belediye öküz kadar yol ver tabelası koymuş, yaya yolu çizmiş o da yetmiş kasis yapmış sen yine de ipini koparmış hayvan gibi geliyorsun.. dönel kavşak dediğim de küçük bir yuvarlak değil he, yanlış anlaşılmasın ülkede o yüzölçümünden daha küçük ilçe var amk.
serdivan'da zaten dedim herhalde burayı ikinci otobana bağlamışlar; şehir içinde 70'den aşagı giden yok; 80 90'lar hak getire. pezevenkler bir de yaya yoluna yaklaştıkça daha da hızlanıyorlar yaya geçmeye kalkarsa zaman kaybeder diye; eve gidip füzyon yapacak çünkü algısını siktiğim.
sinyal kolu zaten bunlar icin tespih asma aparatı zaten onu söylemeye gerek yok.
devletimize buradan sesleniyorum; sakarya'da maden var ey yüce devletim. buraya eds, hız tüneli koyun, polis denetimlerini arttırın; dış açığımızı buradan kapatabiliriz; ya da adam akıllı araba kullanmayı, yayalara ve birbirlerine kars8 saygılı olmayı ögrenirler.
not: bu entry düzgün şoförleri tenzih edilerek yazılmıştır. %3 filan vardır yani tahminim *
bu nadide şehir açık ara sakarya'dır benim için.
ulan biriniz de dönel kavşakta yol verin hayvan herifler. orada taliden ya da ana yoldan geliyorsun; belediye öküz kadar yol ver tabelası koymuş, yaya yolu çizmiş o da yetmiş kasis yapmış sen yine de ipini koparmış hayvan gibi geliyorsun.. dönel kavşak dediğim de küçük bir yuvarlak değil he, yanlış anlaşılmasın ülkede o yüzölçümünden daha küçük ilçe var amk.
serdivan'da zaten dedim herhalde burayı ikinci otobana bağlamışlar; şehir içinde 70'den aşagı giden yok; 80 90'lar hak getire. pezevenkler bir de yaya yoluna yaklaştıkça daha da hızlanıyorlar yaya geçmeye kalkarsa zaman kaybeder diye; eve gidip füzyon yapacak çünkü algısını siktiğim.
sinyal kolu zaten bunlar icin tespih asma aparatı zaten onu söylemeye gerek yok.
devletimize buradan sesleniyorum; sakarya'da maden var ey yüce devletim. buraya eds, hız tüneli koyun, polis denetimlerini arttırın; dış açığımızı buradan kapatabiliriz; ya da adam akıllı araba kullanmayı, yayalara ve birbirlerine kars8 saygılı olmayı ögrenirler.
not: bu entry düzgün şoförleri tenzih edilerek yazılmıştır. %3 filan vardır yani tahminim *
ne desin ekonominin anasını belledik mi desin.
bayrak inmez, ezanlar dinmez, türkiye bölünmez hülooooğ...
bayrak inmez, ezanlar dinmez, türkiye bölünmez hülooooğ...
zümre toplantısı denilen şey, öğretmenlerin birbirlerine yazın ne yaptıklarını anlatmalarından ibarettir.
bırakınız kalsınlar her nerede iseler.
bırakınız kalsınlar her nerede iseler.
bence sıralama şöyle;
doğru insanı bulup evlenenler = yalnızlık çekmeyen bekârlar > yalnızlık çeken bekârlar > yanlış insanla evlenenler
doğru insanı bulup evlenenler = yalnızlık çekmeyen bekârlar > yalnızlık çeken bekârlar > yanlış insanla evlenenler
barbaros ne haset bir adammışsın arkadaş.önce final tabağında eray'ın soslayıp,kızartıp yenir hale getirdiği mısır püskülünü ,soner şef sağolsun bir balya halinde eray'ın ağzına tıkayınca eray yemeye çalışırken, bak yutamıyor diyip aklınca yapamadığını ima ediyor.
sonra da eray kazanıp yukarı çıkarken hiç istifini bile bozmadan bir de mabadını dışarı çıkarıp adamın geçeceği yolu kapatıyor,millet erayı kutlarken o mal gibi aşağı bakıyor..nefretimsin bu saatten sonra uyuz herif.
sonra da eray kazanıp yukarı çıkarken hiç istifini bile bozmadan bir de mabadını dışarı çıkarıp adamın geçeceği yolu kapatıyor,millet erayı kutlarken o mal gibi aşağı bakıyor..nefretimsin bu saatten sonra uyuz herif.
maske, sık el yıkamak, arabaya binerken arabadaki dezenfektanı kullanmak, asla elini ağzına yüzüne götürmemek, insanlarla gereksiz temaslarda bulunmamak.
diş hekimi olmama ve riskli bir şehirde olmama rağmen bu yöntemleri uygulayarak şimdiye kadar kapmadım. inşallah böyle devam eder. kargo, market poşeti falan bunlar biraz hikaye.
diş hekimi olmama ve riskli bir şehirde olmama rağmen bu yöntemleri uygulayarak şimdiye kadar kapmadım. inşallah böyle devam eder. kargo, market poşeti falan bunlar biraz hikaye.
köpek mi lan bunlar 4 yıl hayatını harcayarak zorla üni okuyorlar. orospu çocuğu patronların verdiği paraya bak. 2750. etmeyin kabul. insanlığın da çalışmanın da onuru olur. ihtiyacınız yoksa ezdirmeyin kendinizi.
bu hayatta öyle şeylerle karşılaşırsın ki;
değil eski sevgilini,adını bile unutursun.
değil eski sevgilini,adını bile unutursun.
yine katilin adı soyadının baş harfleri verilerek, resmi konulmayarak kimliği, itibarı zedelenmesin diye itina gösterilen ama mağdurun/merhumun boy boy fotoğrafları, aslen nereli olduğu, adı soyadı, şeceresi dünya aleme reklam edilen boktan haber anlayışı örneklerinden biri daha!
bence bkm'de kadro verilsin . bu kadar espri ve şaka yapan bir başka mezun güruhu daha yok.
sevgiye,aşka inanan kadınları tenzih ediyorum.
kadınlar mevcut duruma hangisi en uygunsa ona önem verir.
oyundaki kaptana şöyle bir bakar kaptanlık pazu bandının artık değişmesi gerekiyor. birde yedek kulübesindekilere bakar. içlerinden uygun gördüğüne ısınma talimatı verir.
tipin var paran yoksa tipine önem verir.
paran var tipin yoksa kalbine önem verir.
zekan var tipin yoksa seni görmez.
tipin var zekan yoksa yedeklere alır.
yukarıdakilerden bir tanesi bile yoksa sen de yoksundur aslında. varsındırda görünmez adamsındır.
kadınlar mevcut duruma hangisi en uygunsa ona önem verir.
oyundaki kaptana şöyle bir bakar kaptanlık pazu bandının artık değişmesi gerekiyor. birde yedek kulübesindekilere bakar. içlerinden uygun gördüğüne ısınma talimatı verir.
tipin var paran yoksa tipine önem verir.
paran var tipin yoksa kalbine önem verir.
zekan var tipin yoksa seni görmez.
tipin var zekan yoksa yedeklere alır.
yukarıdakilerden bir tanesi bile yoksa sen de yoksundur aslında. varsındırda görünmez adamsındır.
amı*na bile kor sen ne diyon.
3 gün önce evimden 2 günlük tatilini yapıp giden, yıllardır görmediğim yakın arkadaşımın babası dün vefat etti. ne olduğu hakkında bir fikrimiz de yok, bir anda oldu. çocukla sevgilisi keyifle tatillerini yaptılar, eğlendiler, çocuğa yüzme öğrettim, güzel vakit geçirdiler ama işte hayat kime ne zaman ne getirecek bilinmiyor. yanına da gidemedim başı kalabalıktır diye. ne diyeceğimi de bilmiyorum, çocuk belki de hayatında ilk kez bu kadar mutlu bir zaman geçirdi. üstüne bunu yaşıyor. annesi de kanserdi.
hayatın size ne getireceği gerçekten hiç belli olmuyor. öğreniyoruz hep. üzülüyoruz, seviniyoruz, kaybediyoruz, kazanıyoruz, pişman oluyoruz, gurur duyuyoruz, hata yapıyoruz, affediyoruz, kızıyoruz, mutlu oluyoruz, ölümle karşılaşıyoruz ama hepsinde öğreniyoruz.
her konuda olumlu düşünün. negatif düşünceleri, davranışları uzaklaştırın. hayat çok kısa. ve gerçekten önyargı ile bakıp, her şeyi olumsuz bir şekilde eleştirmeyin. hayata ve insanlara olumlu bakmak zorundayız. acımasızlıkla hayat geçirmeyin. yaşamak zorundayız ama bunu en olumlu şekilde yapıp hayatımızın sonunu getireceğiz. üzücü ama bunları yakınlarımız vefat edince daha iyi hissediyoruz.
annenize, babanıza sarılın, sevdiğinizi arayın, arkadaşlarınıza yazın. yarın ne olacağını gerçekten hiçbirimiz bilmiyoruz. sevdiğiniz insanları bu şekilde kaybetmek çok zor. benim yakınım olsa nasıl dayanırım onu da bilmiyorum ama dayanmak zorundayız.
şimdi can verseniz toprak içinde olmanız 1 gün bile sürmüyor. söylemek veya yapmak isteyip yapamadıklarınızın, içinizde kalanların hiçbir anlamı kalmayacak o zaman.
hayatın size ne getireceği gerçekten hiç belli olmuyor. öğreniyoruz hep. üzülüyoruz, seviniyoruz, kaybediyoruz, kazanıyoruz, pişman oluyoruz, gurur duyuyoruz, hata yapıyoruz, affediyoruz, kızıyoruz, mutlu oluyoruz, ölümle karşılaşıyoruz ama hepsinde öğreniyoruz.
her konuda olumlu düşünün. negatif düşünceleri, davranışları uzaklaştırın. hayat çok kısa. ve gerçekten önyargı ile bakıp, her şeyi olumsuz bir şekilde eleştirmeyin. hayata ve insanlara olumlu bakmak zorundayız. acımasızlıkla hayat geçirmeyin. yaşamak zorundayız ama bunu en olumlu şekilde yapıp hayatımızın sonunu getireceğiz. üzücü ama bunları yakınlarımız vefat edince daha iyi hissediyoruz.
annenize, babanıza sarılın, sevdiğinizi arayın, arkadaşlarınıza yazın. yarın ne olacağını gerçekten hiçbirimiz bilmiyoruz. sevdiğiniz insanları bu şekilde kaybetmek çok zor. benim yakınım olsa nasıl dayanırım onu da bilmiyorum ama dayanmak zorundayız.
şimdi can verseniz toprak içinde olmanız 1 gün bile sürmüyor. söylemek veya yapmak isteyip yapamadıklarınızın, içinizde kalanların hiçbir anlamı kalmayacak o zaman.
balkondan düşüş anının videosunu izledim. siz izlemeyin. site bahçesinde ufak bir çocuğun bisikletini alması beklenip, çocuk daha uzaklaşmadan kafa üstü aşağı atılmış bu kız. hiç tepe üstü atlayarak intihar eden birini görmedim, canından sonuna kadar bezmiş olsan da insansın, refleksin var, 1000 metreden de düşsen sistemin senden bağımsız avuç içlerini yere doğru uzatıp o düşme anını hafifletmeye çalışır. duygu dümdüz düşüyor, en ufak bir kıpırdama ve refleks olmadan, belli ki düştüğünde çoktan öldürülmüş. küçük çocuk hızlı hareket etmese onun tepesine atacakmış katili. gaziantep'te görgüsüz bir ailenin daha öncesinde 2 kişinin katili olmuş, para gücüyle sokakta gezmesi sağlanmış şımarık piçinin 17 yaşında bir kızı öldürüp balkondan atması ve "babamın parası nasılsa beni kurtarır yaağ" diye düşünmesi diyelim biz ona. arkadaşlarının yazdığına göre duygu, madde bağımlılığı da olan katilden gördüğü şiddet yüzünden ayrılmış, tehditle eve götürülmüş. sonrası malum. para gani, zenginlik gani, imkanlar gani ama ortaya evlat diye çıkardığın, büyüttüğün şey bu: madde bağımlısı, patetik bir katil. azıcık onuru olan kendine mezar kazıp içine yatar, ama baba ne yapmış onun yerine, cami yaptırmış. yine para gücüyle çıkarır, para gücüyle her şeyi örtbas eder, bir de kız bulur ve şahane genetiğinizle parmak ısırılası aile kültürünüzün devamı için evlendirirdiniz de, ama sosyal medya unutmaz.
sen belediyecilikte parti fanatikligi yaparsan sonra da boyle aglarsin.aziz kocaoglu neyse tunc soyer de odur.ıkisi de ulkenin ücüncü buyuk sehrini kasabaya cevirdi.vatandas zaten oy veriyor diye civi bile cakmadilar.
eskisehir de yilmaz baskan hangi partiden aday olursa olsun yine de secilir,hakediyor cunku.
lakin izmir'de yilmaz baskani ak partiden aday goster yine secilemez.zihniyet hizmet degil dans eden,bisiklet suren baskan istiyor cunku.
eskisehir de yilmaz baskan hangi partiden aday olursa olsun yine de secilir,hakediyor cunku.
lakin izmir'de yilmaz baskani ak partiden aday goster yine secilemez.zihniyet hizmet degil dans eden,bisiklet suren baskan istiyor cunku.
bugün ailecek naim filmini izledik. bulgaristandaki türklerin türkçe eğitim hakkının ellerinden alınması orada zulümdü. burada değil mi? aradaki farklı bilen varsa açıklasın ben çok beyaz türküm.
pavyona düştüm.
kısmet bu ya onlar da kapandı. nasip olacak insanda.
kısmet bu ya onlar da kapandı. nasip olacak insanda.
braveheart filminde bir sahne vardı, kral; wallece la görüşmeye ibne oğlunu değil, gelinini gönderir. bunun sebebini soran danışmanına da "eğer oğlumu görse bütün ingiltereyi almak ister" der.
damat berat ı tv ye çıkartmayacaktınız.
damat berat ı tv ye çıkartmayacaktınız.
şu an gitsem sik gibi ortada kalırım. dil bariyerini bir şekilde aşsak bile:
-yüce sezar'ım bana beş tane savaş gemisi, altı ay yetecek erzak verin size yeni bir kıta keşfedeyim.
+ nerede bu kıta?
-valla tam enlem boylam falan bilmiyorum ama batıya doğru gidersek ıskalamayız diye düşünüyorum, koca kıta sonuçta.
+e olm bu kıtada yaşayan yok mu? ya yamyamın, serserinin bol olduğu bir yerde karaya çıkarsanız?
-valla bahtımıza ne çıkarsa ne sezarım.
+başka nasıl projelerin var?
-petrol diye bir şey var bir de, sizin doğu memleketlerde çok olur, bi bulduk mu hepimiz zenginiz.
+ ne işe yarayacak bu petrol?
- şimdi şöyle ki normalde bu şey arabalarda falan kullanılıyor ama araba motoru nasıl yapılır bilmiyorum ben, petrol nasıl işlenir onu da bilmiyorum ya. ama ham haliyle soba falan tutuşturulur herhalde.
+ya alsanıza şu deliyi başımdan.
-durun yüce sezar'ım, daha elektrik diye nasıl üretilir tam olarak bilmediğim bir şey var... neyse alın siz beni ya.
-yüce sezar'ım bana beş tane savaş gemisi, altı ay yetecek erzak verin size yeni bir kıta keşfedeyim.
+ nerede bu kıta?
-valla tam enlem boylam falan bilmiyorum ama batıya doğru gidersek ıskalamayız diye düşünüyorum, koca kıta sonuçta.
+e olm bu kıtada yaşayan yok mu? ya yamyamın, serserinin bol olduğu bir yerde karaya çıkarsanız?
-valla bahtımıza ne çıkarsa ne sezarım.
+başka nasıl projelerin var?
-petrol diye bir şey var bir de, sizin doğu memleketlerde çok olur, bi bulduk mu hepimiz zenginiz.
+ ne işe yarayacak bu petrol?
- şimdi şöyle ki normalde bu şey arabalarda falan kullanılıyor ama araba motoru nasıl yapılır bilmiyorum ben, petrol nasıl işlenir onu da bilmiyorum ya. ama ham haliyle soba falan tutuşturulur herhalde.
+ya alsanıza şu deliyi başımdan.
-durun yüce sezar'ım, daha elektrik diye nasıl üretilir tam olarak bilmediğim bir şey var... neyse alın siz beni ya.
bu gereksizin hesabını uçurmayan sözlük ne bekliyor merak ediyorum.
senin yazarlarına entry'ler üzerinden hakaret ediyor,
mesaj atıp hakaret ediyor,
kendi web sitesinin reklamını yapıyor ve halen burada tutuyorsunuz.
youtube'dan belgesel yayınladı diye uçurdunuz insanları bu arkadaşa ise her şey serbest.
diliyorsa parasını verip kurumsal hesap alsın, oradan reklam mı yapıo, millete cevap mı yetiştiriyor ne yapıyorsa yapsın.
hem para ödüyoruz reklamsız sözlük için hem de bu herifin reklamlarına yetmiyor hakaretlerine maruz kalıyoruz.
kanzuk uyuma, kurumsal hesabı kitle şu arkadaşa...
edit: (bkz: hakkı alkan'ın ikiyüzlü olması)
senin yazarlarına entry'ler üzerinden hakaret ediyor,
mesaj atıp hakaret ediyor,
kendi web sitesinin reklamını yapıyor ve halen burada tutuyorsunuz.
youtube'dan belgesel yayınladı diye uçurdunuz insanları bu arkadaşa ise her şey serbest.
diliyorsa parasını verip kurumsal hesap alsın, oradan reklam mı yapıo, millete cevap mı yetiştiriyor ne yapıyorsa yapsın.
hem para ödüyoruz reklamsız sözlük için hem de bu herifin reklamlarına yetmiyor hakaretlerine maruz kalıyoruz.
kanzuk uyuma, kurumsal hesabı kitle şu arkadaşa...
edit: (bkz: hakkı alkan'ın ikiyüzlü olması)
ne demis unlu bir dusunur:
maasinizi korona olarak mi aliyosunuz? -hayir.
korona misiniz? -hayir.
koronayla isiniz mi var ? -hayir.
o zaman neden endiseleniyorsunuz?
maasinizi korona olarak mi aliyosunuz? -hayir.
korona misiniz? -hayir.
koronayla isiniz mi var ? -hayir.
o zaman neden endiseleniyorsunuz?
üye alımı için aradıklarında eğlenceli anlar yaşamama neden olan olay.
- merhabalar digiturk’ten arıyorum hede hödö.
+ sözleşmeyi fakslarsanız üye olacağım.
- tamam, faks numarası verebilir misiniz?
+ hayır, faks makinem yok.
- nasıl göndereceğim?
+ ben aboneliğimi nasıl sonlandıracaksam öyle.
- ...
- merhabalar digiturk’ten arıyorum hede hödö.
+ sözleşmeyi fakslarsanız üye olacağım.
- tamam, faks numarası verebilir misiniz?
+ hayır, faks makinem yok.
- nasıl göndereceğim?
+ ben aboneliğimi nasıl sonlandıracaksam öyle.
- ...
araçların ön kısmı darbe anında akordeon gibi katlanarak sürücünün ve yolcuların alacağı darbeyi asgari seviyeye indirecek şekilde tasarlanır. tek derdimiz "aman kaporta bükülmesin" olsaydı çok daha dayanıklı arabalar yapılabilirdi ama bu sefer ufak kazalarda bile insanlar ön camlardan fırlayarak, kafalarını konsollara çarparak ölürdü. güvenlikten/sağlamlıktan kasıt insan hayatıdır, arabanın kaportası değil.
zengin bir arap şeyhine satmak için yol yabıyor da olabilirler.
geride kalanların insafına kalmak.
hatırlanmak, anılmak ve doğru anlaşılmak için.
hatırlanmak, anılmak ve doğru anlaşılmak için.
partili cumhurbaşkanı erdoğan tarafından söylenen söz.
kaynak
peki filistin'in bundan haberi var mı? resmen karşılıksız aşk yaşıyoruz. adamlar bizden nefret ediyor, biz adamların peşini bırakmıyoruz.
arabesk ağırlıklı filmlerde olur ya, benim sevgim ikimize de yeter, sen sevmesen de olur. o durumdayız. içip içip kapılarına dayanacağız yakında.
kaynak
peki filistin'in bundan haberi var mı? resmen karşılıksız aşk yaşıyoruz. adamlar bizden nefret ediyor, biz adamların peşini bırakmıyoruz.
arabesk ağırlıklı filmlerde olur ya, benim sevgim ikimize de yeter, sen sevmesen de olur. o durumdayız. içip içip kapılarına dayanacağız yakında.
5- kara kitap
4- dorian gray’in portresi
3- seksek
2- budala
1- don kişot
4- dorian gray’in portresi
3- seksek
2- budala
1- don kişot
uzun süre düşünmen iyi olmuş. zira kızgınlıkla verilecek bir karar değil.
talatpaşada oktay lokantası. tabi hepiniz elit olduğunuzdan bilmezsiniz. paranız bitince soluğu alırsınız.
tabi ankaralıysanız. eminim talatpaşada nerde onu bilmezsiniz.
ekşi iş ağında otuz mesajı var, afitap sayıklıyor.
kuru pilav
önüne işkembe
üstüne kadayıf. 25 lira
limitsiz ekmek cabası.
60 yıldır. 24 saat açık.
tabi ankaralıysanız. eminim talatpaşada nerde onu bilmezsiniz.
ekşi iş ağında otuz mesajı var, afitap sayıklıyor.
kuru pilav
önüne işkembe
üstüne kadayıf. 25 lira
limitsiz ekmek cabası.
60 yıldır. 24 saat açık.
(bkz: eliz sakuçoğlu kim amk)
guiza diyene ağır küfür ederim. adam en duygusal topçumuzdu. şampiyonluk golümüzü attı. deli gibi çabalıyordu.
dünyanın en vasıfsız, en yüzsüz ekonomi bakanının zırvası. nasıl bir bahtımız varmış ki, bu vasıfsızın kayınpederini 18 sene başımızda tutan vasıfsızlarla aynı zaman diliminde aynı coğrafyada doğduk.
vatandaş yiyecek ekmeği bulamıyor, hala mercedes, bmw diyor. kaldı ki bu arabalar bazı modelleri hariç lüks sınıfına girmiyor(du) ama şimdi başlangıç modelleri bile iyi kazanan beyaz yakalı çalışanlar için lüks oldu.
yanlış anlaşılmasın, ben 38 yaşındayım 2 arabam oldu ikisi de premium markalardı. 2007 de 0 km audi a3 alıp 9 sene kullandıktan sonra 2016'da da bmw x1 aldım. o zaman 162 bin liraya aldığım 0 km arabanın şu an liste fiyatı 466 bin lira!!! şöyle söyliyim; eskiden bmw, mercedes, audi gibi arabalara binebilen insanlar için de bu markalar ulaşılmaz ya da ulaşılabilir olsa da parasına değmeyecek olacak. ulan 162 bin lira nereee 466 bin lira nere? yani tamam bu hayata 1 kere geliyorum, param olduğu sürece en iyisini yer, en iyisini giyer, en iyisine binerim mantığındayım ama 500 bin lira bir arabaya vermek çok düşündürecek.
işte bu tablonun eseri vatan hainine oy veren milyonlardır.
vatandaş yiyecek ekmeği bulamıyor, hala mercedes, bmw diyor. kaldı ki bu arabalar bazı modelleri hariç lüks sınıfına girmiyor(du) ama şimdi başlangıç modelleri bile iyi kazanan beyaz yakalı çalışanlar için lüks oldu.
yanlış anlaşılmasın, ben 38 yaşındayım 2 arabam oldu ikisi de premium markalardı. 2007 de 0 km audi a3 alıp 9 sene kullandıktan sonra 2016'da da bmw x1 aldım. o zaman 162 bin liraya aldığım 0 km arabanın şu an liste fiyatı 466 bin lira!!! şöyle söyliyim; eskiden bmw, mercedes, audi gibi arabalara binebilen insanlar için de bu markalar ulaşılmaz ya da ulaşılabilir olsa da parasına değmeyecek olacak. ulan 162 bin lira nereee 466 bin lira nere? yani tamam bu hayata 1 kere geliyorum, param olduğu sürece en iyisini yer, en iyisini giyer, en iyisine binerim mantığındayım ama 500 bin lira bir arabaya vermek çok düşündürecek.
işte bu tablonun eseri vatan hainine oy veren milyonlardır.
13.821 dolar lan aslında. olm biz bildiğin afrika ülkesi olduk.
edit: ragnarblabla uyardı, bu bir de vergi saplamalı fiyatı. dışarda 6bin dolar falan. *
edit: ragnarblabla uyardı, bu bir de vergi saplamalı fiyatı. dışarda 6bin dolar falan. *
5 yıldır samsung s6 kullanıyorum.
ara sıra fazla uygulama açıldığı için yaşanan donmalar, google haritaları açtığımda ağırlaşması, yeni güncelleme gelmemesi, geri tuşunun bozulup durması, kendi kendine çalışması ve ölü bataryası haricinde bir sıkıntı yaşamıyorum.
kısacası telefon ölmüş ama gömemiyorum çünkü hali hazırdaki telefon fiyatları dolayısıyla yeni telefon almaya çok uzağım ve bu telefonu kapanıp bir daha açılmayana kadar kullanmayı hedefliyorum.
ara sıra fazla uygulama açıldığı için yaşanan donmalar, google haritaları açtığımda ağırlaşması, yeni güncelleme gelmemesi, geri tuşunun bozulup durması, kendi kendine çalışması ve ölü bataryası haricinde bir sıkıntı yaşamıyorum.
kısacası telefon ölmüş ama gömemiyorum çünkü hali hazırdaki telefon fiyatları dolayısıyla yeni telefon almaya çok uzağım ve bu telefonu kapanıp bir daha açılmayana kadar kullanmayı hedefliyorum.
teknoloji dünyasının adeta demet akalın'ı ya da alişan'ı olan gereksizin öznesi olduğu rezalet.
büdüt: düşündüm de nihat doğan'ı da olabilir. verdiği ağlak cevaplar ve mesajlar andırıyor.
büdüt 2: (bkz: hakkı alkan'ın ikiyüzlü olması)
büdüt: düşündüm de nihat doğan'ı da olabilir. verdiği ağlak cevaplar ve mesajlar andırıyor.
büdüt 2: (bkz: hakkı alkan'ın ikiyüzlü olması)
sözlük bize psikolog bul allahsız
''doğu illerinde olmadığı kadar doğulu nüfusu, bu listenin başında yer alır.''
edit: birisi bana bu başlığı açtığım için ırkçı demiş. acaba bu yazdığım şeyin nesi ırkçılık? köyden kente göç, bir olgu. ırkçılıkla mı açıklanıyor? bu söylemime ırkçı diyen arkadaşlar, lütfen bu başlığın devamını okumasınlar. tansiyonları düşer. *
edit: birisi bana bu başlığı açtığım için ırkçı demiş. acaba bu yazdığım şeyin nesi ırkçılık? köyden kente göç, bir olgu. ırkçılıkla mı açıklanıyor? bu söylemime ırkçı diyen arkadaşlar, lütfen bu başlığın devamını okumasınlar. tansiyonları düşer. *
geçen yıl da yazmıştım
bir oyuncuyu fenerbahce aliyor ve pahaliysa fenerbahce kaziklanmistir.
bir oyuncuyu fenerbahce satiyorsa ve pahaliysa transfer sikesidir.
bir oyuncuyu fenerbahce almis ve ucuzsa el altindan para vermistir.
not:dedigim durumlar yalnizca fenerbahce icin gecerlidir.
bir oyuncuyu fenerbahce aliyor ve pahaliysa fenerbahce kaziklanmistir.
bir oyuncuyu fenerbahce satiyorsa ve pahaliysa transfer sikesidir.
bir oyuncuyu fenerbahce almis ve ucuzsa el altindan para vermistir.
not:dedigim durumlar yalnizca fenerbahce icin gecerlidir.
hem sevip hem nefret ettiğim güzel ülkemin, çoğu insan gibi bana da kattığı yüzlerce paranoyaklıktan bir tanesi. yaya geçidinde karşılaştığım sürücüyle inanamaz şekilde göz göze gelip "emin misin bak? yol benim mi gerçekten?" der gibi tereddütlü bir bakışma yaşanması da bunlardan mesela.
çok daha sakin, huzurlu, insanların birbirine saygılı olduğu bir ülkeye gitsem herhalde bir süreliğine dengem bozulurdu. bunca yıl hayatta kalabilmek için geliştirdiğim reflekslerin işlevsiz kalmasıyla boşluğa düşerdim gibi geliyor.
çok daha sakin, huzurlu, insanların birbirine saygılı olduğu bir ülkeye gitsem herhalde bir süreliğine dengem bozulurdu. bunca yıl hayatta kalabilmek için geliştirdiğim reflekslerin işlevsiz kalmasıyla boşluğa düşerdim gibi geliyor.
cocukluk arkadasim vardi adi osman diyelim. ben semtten tasindim uzun süre görüsmedik, seneler sonra gördügümde cenesinin altindan göbegine kadar yanik izi vardi. sordugumda o siralarda calistigi mobilyacida yangin ciktigini ve orda oldugunu söyledi. ayni gün baska bir ortak arkadasimiza denk geldim, osman'in hikayesinin öyle olmadigini, sürekli tiner kullandigini ve baskalariyla tartistigi sirada yakildigini anlatti.
aradan yillar gecti yine, osman bu sefer haberlere cikti. bakirköy'de haplanip 3 kisi para istemisler bir adamdan. adam parayi vermis, bunlar daha da parasi vardir diye üstüne gitmisler(detaylari tam hatirlamiyorum). adami bicaklayip öldürmüsler.
siz humanist takilabilirsiniz, ben de tinercilerle, madde bagimlilariyla kötü olmamaya bakiyorum ama bu insanlarin beyni normal insanlar gibi islemiyor. karnini doyurdugunuz, güvendiginiz bu insanlara karsi dikkatli olmakta fayda var. bazi önyargilar hayatinizi kurtarabilir.
aradan yillar gecti yine, osman bu sefer haberlere cikti. bakirköy'de haplanip 3 kisi para istemisler bir adamdan. adam parayi vermis, bunlar daha da parasi vardir diye üstüne gitmisler(detaylari tam hatirlamiyorum). adami bicaklayip öldürmüsler.
siz humanist takilabilirsiniz, ben de tinercilerle, madde bagimlilariyla kötü olmamaya bakiyorum ama bu insanlarin beyni normal insanlar gibi islemiyor. karnini doyurdugunuz, güvendiginiz bu insanlara karsi dikkatli olmakta fayda var. bazi önyargilar hayatinizi kurtarabilir.
adolf hitler türklere silah yardımı yapmayı teklif edip, 1942 yılının yazına kadar kendi saflarına çekmeye çalışmıştır. daha sonra türkiyeyi işgal etme fikri oluşmuş, fakat türklerin turancılık fikrinden ve kendisine oluşabilecek potansiyel tehditten dolayı bu harekatı mantıklı bulmamıştır.
(bkz: operation gertrude)
adolf hitler ve ismet inönü’nün bu dönemde çeşitli mektuplaşmaları mevcut. aynı zamanda almanya büyükelçisi de ismet inönü’ye çeşitli teminatlar vererek ikna çabalarına giriyor. lakin hepimizin bildiği üzere ismet inönü, muazzam bir denge politikası güdüyor.
bu dönemden sonra ise, çabaları sadece türklerin sovyetlerle birleşmesini engellemek üzere olmuştur. hatta türkiye’ye hammadde ticareti karşılığında, (bkz: focke wulf fw 190) model savaş uçakları tahsis etmiştir.
sovyet işgalinden her daim çekinen türkiye ise, nazilere yakın bir duruş sergilemiş, ancak ittifak olacak kadar ileriye gitmemiştir.
edit: imla
(bkz: operation gertrude)
adolf hitler ve ismet inönü’nün bu dönemde çeşitli mektuplaşmaları mevcut. aynı zamanda almanya büyükelçisi de ismet inönü’ye çeşitli teminatlar vererek ikna çabalarına giriyor. lakin hepimizin bildiği üzere ismet inönü, muazzam bir denge politikası güdüyor.
bu dönemden sonra ise, çabaları sadece türklerin sovyetlerle birleşmesini engellemek üzere olmuştur. hatta türkiye’ye hammadde ticareti karşılığında, (bkz: focke wulf fw 190) model savaş uçakları tahsis etmiştir.
sovyet işgalinden her daim çekinen türkiye ise, nazilere yakın bir duruş sergilemiş, ancak ittifak olacak kadar ileriye gitmemiştir.
edit: imla
kalori gereksinimini karşılamak için daha fazla yemek zorunda kalmak, yani daha fazla para harcamak zorunda olmak.
fiyat/fayda oranından bakılınca bence tarık çamdal.
taraftar olarak bakınca ise ali lukunkudur.
edit: insan olarak kötülükse adam turan'dır.
taraftar olarak bakınca ise ali lukunkudur.
edit: insan olarak kötülükse adam turan'dır.
doğu akdeniz’de mısır, yunanistan, fransa, israil ve abd’yi karşıya almak, süregelen mülteci sorunu, pandemi, hastanelerin çalışamaz hale geldiği zamanlar, yine nükseden ekonomik kriz, bitmek bilmeyen zamlar, elektronik, ev ve araba fiyatlarının uçması, boyle giderse 2 kış eve hapsolacak olmak, bitmeyen fake aşı spekülasyonları...
umutsuzluk, tükenmişlik, nefes alamaz hale gelmek. yeter be yeter amk hayatı
umutsuzluk, tükenmişlik, nefes alamaz hale gelmek. yeter be yeter amk hayatı
bu biranın adını duyduğumda veya kutusunu gördüğümde aklıma direkt bağcılar, gop, güngören ve şahin içinde camlar açık teypten son ses müzik açan barzolar geliyor.