Sık geçen başlıklar

mühendislik mezunları şu an ne iş yapıyor 2

ekşi'de gör
iyi valla amelelik yapan bir benmişim. ( herkes uzman, herkes üst düzey yönetici, herkes atomu parçalıyo amk)
pavyona düştüm.
kısmet bu ya onlar da kapandı. nasip olacak insanda.