bu soruya istanbul cevabını veren hayatında istanbul'dan dışarı çıkmamıştır.
Sık geçen başlıklar
türkiye'nin en kötü araba kullanılan şehri 11
ekşi'de görmanisa'yı tek geçerim. o kadar şehir gezdim manisalılar araç kullanmasın lütfen.
en kotusunu bilmem ama en iyisi istanbul'dur. bu kadar yogun trafik bir baska yerde olsa sokaklar caddeler kan gölüne doner.
görüldüğü üzere türkiye'de iyi araba kullanılan hiçbir şehir yok.
ben öncelikle tüm bursalı kardeşlerimden özür diliyorum. bunca zaman sizin trafikte en kötü şoförler olduğunuzu düşünmüştüm ancak daha kötüsü varmış; hakkınızı helal edin.
bu nadide şehir açık ara sakarya'dır benim için.
ulan biriniz de dönel kavşakta yol verin hayvan herifler. orada taliden ya da ana yoldan geliyorsun; belediye öküz kadar yol ver tabelası koymuş, yaya yolu çizmiş o da yetmiş kasis yapmış sen yine de ipini koparmış hayvan gibi geliyorsun.. dönel kavşak dediğim de küçük bir yuvarlak değil he, yanlış anlaşılmasın ülkede o yüzölçümünden daha küçük ilçe var amk.
serdivan'da zaten dedim herhalde burayı ikinci otobana bağlamışlar; şehir içinde 70'den aşagı giden yok; 80 90'lar hak getire. pezevenkler bir de yaya yoluna yaklaştıkça daha da hızlanıyorlar yaya geçmeye kalkarsa zaman kaybeder diye; eve gidip füzyon yapacak çünkü algısını siktiğim.
sinyal kolu zaten bunlar icin tespih asma aparatı zaten onu söylemeye gerek yok.
devletimize buradan sesleniyorum; sakarya'da maden var ey yüce devletim. buraya eds, hız tüneli koyun, polis denetimlerini arttırın; dış açığımızı buradan kapatabiliriz; ya da adam akıllı araba kullanmayı, yayalara ve birbirlerine kars8 saygılı olmayı ögrenirler.
not: bu entry düzgün şoförleri tenzih edilerek yazılmıştır. %3 filan vardır yani tahminim *
bu nadide şehir açık ara sakarya'dır benim için.
ulan biriniz de dönel kavşakta yol verin hayvan herifler. orada taliden ya da ana yoldan geliyorsun; belediye öküz kadar yol ver tabelası koymuş, yaya yolu çizmiş o da yetmiş kasis yapmış sen yine de ipini koparmış hayvan gibi geliyorsun.. dönel kavşak dediğim de küçük bir yuvarlak değil he, yanlış anlaşılmasın ülkede o yüzölçümünden daha küçük ilçe var amk.
serdivan'da zaten dedim herhalde burayı ikinci otobana bağlamışlar; şehir içinde 70'den aşagı giden yok; 80 90'lar hak getire. pezevenkler bir de yaya yoluna yaklaştıkça daha da hızlanıyorlar yaya geçmeye kalkarsa zaman kaybeder diye; eve gidip füzyon yapacak çünkü algısını siktiğim.
sinyal kolu zaten bunlar icin tespih asma aparatı zaten onu söylemeye gerek yok.
devletimize buradan sesleniyorum; sakarya'da maden var ey yüce devletim. buraya eds, hız tüneli koyun, polis denetimlerini arttırın; dış açığımızı buradan kapatabiliriz; ya da adam akıllı araba kullanmayı, yayalara ve birbirlerine kars8 saygılı olmayı ögrenirler.
not: bu entry düzgün şoförleri tenzih edilerek yazılmıştır. %3 filan vardır yani tahminim *
kimse dememiş ama zirve kesinlikle konyaya aittir.
adamlar şehirlerinde viraj görmedikleri için sadece gazlamayı ve frenlemeyi biliyorlar. direksiyon kontrolü hiç yok. antalya'daki viraj kazalarını araştırsanız kazaya sebebiyet veren araçların yüksek bir kısmının plakasının 42 olduğunu görürsünüz. bu öyle bir durumdur ki konyalılar dışında antalya'da yaşayan kime sorarsanız sorun trafikte 42 plaka gördüğü zaman ister istemez tedirgin olduklarını söyleyeceklerdir.
adamlar şehirlerinde viraj görmedikleri için sadece gazlamayı ve frenlemeyi biliyorlar. direksiyon kontrolü hiç yok. antalya'daki viraj kazalarını araştırsanız kazaya sebebiyet veren araçların yüksek bir kısmının plakasının 42 olduğunu görürsünüz. bu öyle bir durumdur ki konyalılar dışında antalya'da yaşayan kime sorarsanız sorun trafikte 42 plaka gördüğü zaman ister istemez tedirgin olduklarını söyleyeceklerdir.
tüm türkiye kötüdür... zorlamayın ... yurt dışına çıktığınızda bunu görürsünüz... hadi yallah...
ankaradır aksi iddia edilemez. sürücüler kesinlikle sinyal vermez, her yerde sağa dönüş serbestmiş gibi davranılır.
buradaki arkadaşlara güldüm. istanbul türkiye'nin en iyi şöförlerine ev sahipliği yapan şehirdir. ciddi anlamda istanbul şöförü araba kullanmayı biliyor kardeşim, çünkü bu kalabalığın, sıkışıklığın içinde öğrenmek zorundasın.
arabanın milimi milimine sığacağı o park boşluğuna dörtlüleri yakıp 5-6 saniye içinde lap diye arabayı oturtmayı istanbul'da görürsün sadece. ankara'da, izmir'de park etmeyi bile bilmeyen bir sürü şöför var ne yazık ki. adam iki arabalık boş yere öyle bir park etmiş ki arabanın yarısı yola taşmış. diğer şehirlerden bahsetmiyorum bile.
kaldırıma sıfır parkların şehridir istanbul, 25 arabanın dip dibe muhteşem bir senkronla asla birbirine dokunmadan, caddeden dar bir sokağa aktığı şehirdir, zaten trafikten hızlanamadığın için kaza riskinin en az olduğu şehirdir istanbul, istanbul şöförleri olarak güzel kullanıyoruz vesselam. aferin çocuklar.
arabanın milimi milimine sığacağı o park boşluğuna dörtlüleri yakıp 5-6 saniye içinde lap diye arabayı oturtmayı istanbul'da görürsün sadece. ankara'da, izmir'de park etmeyi bile bilmeyen bir sürü şöför var ne yazık ki. adam iki arabalık boş yere öyle bir park etmiş ki arabanın yarısı yola taşmış. diğer şehirlerden bahsetmiyorum bile.
kaldırıma sıfır parkların şehridir istanbul, 25 arabanın dip dibe muhteşem bir senkronla asla birbirine dokunmadan, caddeden dar bir sokağa aktığı şehirdir, zaten trafikten hızlanamadığın için kaza riskinin en az olduğu şehirdir istanbul, istanbul şöförleri olarak güzel kullanıyoruz vesselam. aferin çocuklar.