(bkz: fallout)
(bkz: fallout 2)
bazen bir şeylerle uğraşırken arka planda ambiyans müziklerini açarım.
Sık geçen başlıklar
nyarla 11
ekşi profili"doktorlar silah taşıyor, çıkarıp sıkabilir" diye hastaların da silahlanarak hastaneye gitmeleri ile sonuçlanacak saçma öneri.
+abi sizin arabayla tarladan odun alayım mı?
-al
yani geçmiş olsun ama işler bu noktaya gelmemeliydi sanki.
-al
yani geçmiş olsun ama işler bu noktaya gelmemeliydi sanki.
sanki ters kelepçe yapıp zorla göndermişler adamı türkiye'ye.
yok "sevgilisini ukrayna'da bırakmak zorunda kalan adam" yok "on bir yaşındaki kızını ukrayna'da bırakıp gelmek zorunda kalan baba"... buz gibi de kaçmışlar amk. ayakları götlerine vura vura kaçmışlar. ne yar demişler, ne evlat. bal gibi de kaçmışlar. neyin dramını çıkarmaya çalışıyorsunuz?
"savaş psikolojisi"ymiş. geride bıraktıklarının psikolojisi ne olacak peki?
edit: ulan ne çok korkak varmış sözlükte, engelle engelle bitmiyorlar. "evinin güvenliğinde atıp tutmak kolay"mış... sanki biz de "süngü takıp rus askerlerinin üzerine hücum etmeliydi" diyoruz amk.
işin ilginci aynı kişileri kadına şiddet başlıklarında "ah ulan bana denk gelecekti" derken görebilirsiniz.
yok "sevgilisini ukrayna'da bırakmak zorunda kalan adam" yok "on bir yaşındaki kızını ukrayna'da bırakıp gelmek zorunda kalan baba"... buz gibi de kaçmışlar amk. ayakları götlerine vura vura kaçmışlar. ne yar demişler, ne evlat. bal gibi de kaçmışlar. neyin dramını çıkarmaya çalışıyorsunuz?
"savaş psikolojisi"ymiş. geride bıraktıklarının psikolojisi ne olacak peki?
edit: ulan ne çok korkak varmış sözlükte, engelle engelle bitmiyorlar. "evinin güvenliğinde atıp tutmak kolay"mış... sanki biz de "süngü takıp rus askerlerinin üzerine hücum etmeliydi" diyoruz amk.
işin ilginci aynı kişileri kadına şiddet başlıklarında "ah ulan bana denk gelecekti" derken görebilirsiniz.
(bkz: asimov) yazdı hep bunları (bkz: end of eternity) kitabında.
zamanda yolculuk ancak zaman yolculuğunun icat edilmesinden sonraki zamanlar arasında olacaktır. (bkz: 27. yüzyıl) o zamandan önceye seyahat etmek mümkün olmayacaktır. dişimizi sıkıp bir altı yüz yıl daha beklemek lazım.
zamanda yolculuk ancak zaman yolculuğunun icat edilmesinden sonraki zamanlar arasında olacaktır. (bkz: 27. yüzyıl) o zamandan önceye seyahat etmek mümkün olmayacaktır. dişimizi sıkıp bir altı yüz yıl daha beklemek lazım.
evde, uyuyor şu an. eşim olur kendileri.
çok doktor tanıdım çoğunluğu mütevazi, çok az bir kısmı egoluydu ama doktor annesindeki ego hiç bir doktorda yoktur.
daha iki gün önce bayram ziyaretinde denk geldiğim uzak bir akraba her üç cümlesinden birinde kızının doktor olduğundan bahsediyor, muhabbet ne olursa olsun bir şekilde çevirerek kızının doktorluğuna bağlamaya çalışıyordu.
daha iki gün önce bayram ziyaretinde denk geldiğim uzak bir akraba her üç cümlesinden birinde kızının doktor olduğundan bahsediyor, muhabbet ne olursa olsun bir şekilde çevirerek kızının doktorluğuna bağlamaya çalışıyordu.
şu an gitsem sik gibi ortada kalırım. dil bariyerini bir şekilde aşsak bile:
-yüce sezar'ım bana beş tane savaş gemisi, altı ay yetecek erzak verin size yeni bir kıta keşfedeyim.
+ nerede bu kıta?
-valla tam enlem boylam falan bilmiyorum ama batıya doğru gidersek ıskalamayız diye düşünüyorum, koca kıta sonuçta.
+e olm bu kıtada yaşayan yok mu? ya yamyamın, serserinin bol olduğu bir yerde karaya çıkarsanız?
-valla bahtımıza ne çıkarsa ne sezarım.
+başka nasıl projelerin var?
-petrol diye bir şey var bir de, sizin doğu memleketlerde çok olur, bi bulduk mu hepimiz zenginiz.
+ ne işe yarayacak bu petrol?
- şimdi şöyle ki normalde bu şey arabalarda falan kullanılıyor ama araba motoru nasıl yapılır bilmiyorum ben, petrol nasıl işlenir onu da bilmiyorum ya. ama ham haliyle soba falan tutuşturulur herhalde.
+ya alsanıza şu deliyi başımdan.
-durun yüce sezar'ım, daha elektrik diye nasıl üretilir tam olarak bilmediğim bir şey var... neyse alın siz beni ya.
-yüce sezar'ım bana beş tane savaş gemisi, altı ay yetecek erzak verin size yeni bir kıta keşfedeyim.
+ nerede bu kıta?
-valla tam enlem boylam falan bilmiyorum ama batıya doğru gidersek ıskalamayız diye düşünüyorum, koca kıta sonuçta.
+e olm bu kıtada yaşayan yok mu? ya yamyamın, serserinin bol olduğu bir yerde karaya çıkarsanız?
-valla bahtımıza ne çıkarsa ne sezarım.
+başka nasıl projelerin var?
-petrol diye bir şey var bir de, sizin doğu memleketlerde çok olur, bi bulduk mu hepimiz zenginiz.
+ ne işe yarayacak bu petrol?
- şimdi şöyle ki normalde bu şey arabalarda falan kullanılıyor ama araba motoru nasıl yapılır bilmiyorum ben, petrol nasıl işlenir onu da bilmiyorum ya. ama ham haliyle soba falan tutuşturulur herhalde.
+ya alsanıza şu deliyi başımdan.
-durun yüce sezar'ım, daha elektrik diye nasıl üretilir tam olarak bilmediğim bir şey var... neyse alın siz beni ya.
sinyal vermeyen delikanlının dibi arkadaşların alayının dibini sikeyim. öyle de netim bu konuda.
canlıların ilk kez karaya çıkış anı. hatta tekmeyi koyar denize geri yolardım çıkanları. sonra "çıkanın anasını sikerim" diye bağırarak sahilde dolaşırdım bir süre. ilk hatayı burda yaptık biz.