5 yıldır samsung s6 kullanıyorum.
ara sıra fazla uygulama açıldığı için yaşanan donmalar, google haritaları açtığımda ağırlaşması, yeni güncelleme gelmemesi, geri tuşunun bozulup durması, kendi kendine çalışması ve ölü bataryası haricinde bir sıkıntı yaşamıyorum.
kısacası telefon ölmüş ama gömemiyorum çünkü hali hazırdaki telefon fiyatları dolayısıyla yeni telefon almaya çok uzağım ve bu telefonu kapanıp bir daha açılmayana kadar kullanmayı hedefliyorum.
15.08.2020 · 39. sıra
motorizade hamsi efendi
14.08.2020 00:12