bu millet tam olarak bu adamı hakediyor işte. başka bir ülkede olsa halk tepki gösterir ne yapar eder istifa ettirir ama bizim ülkede insanımız neden ben yurtdışı tatiline çıkamıyorum, neden mercedes'e, bmw'ye binmek lüks bir şey diye sorgulamaz. emin olun sokaktan çevireceğin her 3 kişiden ikisi bu açıklamayı destekleyici açıklama yapacaktır. akp'li chp'li mhp'li farketmez. bizim milletimiz sever durumu daha iyi olanı dibe çekmeyi.
Sık geçen başlıklar
vatandaşın bmw ve mercedes'le ne işi var 3
ekşi'de gördünyanın en vasıfsız, en yüzsüz ekonomi bakanının zırvası. nasıl bir bahtımız varmış ki, bu vasıfsızın kayınpederini 18 sene başımızda tutan vasıfsızlarla aynı zaman diliminde aynı coğrafyada doğduk.
vatandaş yiyecek ekmeği bulamıyor, hala mercedes, bmw diyor. kaldı ki bu arabalar bazı modelleri hariç lüks sınıfına girmiyor(du) ama şimdi başlangıç modelleri bile iyi kazanan beyaz yakalı çalışanlar için lüks oldu.
yanlış anlaşılmasın, ben 38 yaşındayım 2 arabam oldu ikisi de premium markalardı. 2007 de 0 km audi a3 alıp 9 sene kullandıktan sonra 2016'da da bmw x1 aldım. o zaman 162 bin liraya aldığım 0 km arabanın şu an liste fiyatı 466 bin lira!!! şöyle söyliyim; eskiden bmw, mercedes, audi gibi arabalara binebilen insanlar için de bu markalar ulaşılmaz ya da ulaşılabilir olsa da parasına değmeyecek olacak. ulan 162 bin lira nereee 466 bin lira nere? yani tamam bu hayata 1 kere geliyorum, param olduğu sürece en iyisini yer, en iyisini giyer, en iyisine binerim mantığındayım ama 500 bin lira bir arabaya vermek çok düşündürecek.
işte bu tablonun eseri vatan hainine oy veren milyonlardır.
vatandaş yiyecek ekmeği bulamıyor, hala mercedes, bmw diyor. kaldı ki bu arabalar bazı modelleri hariç lüks sınıfına girmiyor(du) ama şimdi başlangıç modelleri bile iyi kazanan beyaz yakalı çalışanlar için lüks oldu.
yanlış anlaşılmasın, ben 38 yaşındayım 2 arabam oldu ikisi de premium markalardı. 2007 de 0 km audi a3 alıp 9 sene kullandıktan sonra 2016'da da bmw x1 aldım. o zaman 162 bin liraya aldığım 0 km arabanın şu an liste fiyatı 466 bin lira!!! şöyle söyliyim; eskiden bmw, mercedes, audi gibi arabalara binebilen insanlar için de bu markalar ulaşılmaz ya da ulaşılabilir olsa da parasına değmeyecek olacak. ulan 162 bin lira nereee 466 bin lira nere? yani tamam bu hayata 1 kere geliyorum, param olduğu sürece en iyisini yer, en iyisini giyer, en iyisine binerim mantığındayım ama 500 bin lira bir arabaya vermek çok düşündürecek.
işte bu tablonun eseri vatan hainine oy veren milyonlardır.
damat berat paşa hz.leri tarafından söylenen sözdür.
siz vatandaş olarak eşşek gibi vergisini verin biz çatır çatır bineriz demek istiyor.
videosunu siz eklersiniz dolarsız fakirler.
edit: alın lan fakir köleler:
fazla seyretmek akıla zarar
siz vatandaş olarak eşşek gibi vergisini verin biz çatır çatır bineriz demek istiyor.
videosunu siz eklersiniz dolarsız fakirler.
edit: alın lan fakir köleler:
fazla seyretmek akıla zarar