Sık geçen başlıklar

ensoldaki 5

ekşi profili
haluk bilginer'in üzerinde cowgirl sahnesi canlandırabildiği için elçin sangu'yu oyunculuğundan dolayı tebrik ettiğim film.
peki doktor olması ne fark ediyor? normal bi vatandaş olsa umurunuzda olmayacak mı?

edit: eksilemişsiniz ama hastane içinde veya hastanede yaşanmış bir olay haricinde yaşanmış kadına şiddet (ısrarla mesajladınız, şiddet erkeğe yapıldığında da aynı tepkiyi tabiki göstermemiz gerekiyor.) olayında kişinin doktor olduğunu belirtmenin benim için hiçbir açıklaması yok. benzer bir başlık daha var mesela. düzgün bir mesleğiniz yoksa saldırıya uğrama, uğradığınız saldırıya dikkat çekme hakkınız da yok demek ki (!).
edit2: bir yazar söverek de olsa uyardı "entryn en başta ne eksisi amk?"diye, anlamıyorum demek ki çok eksi falan. hayırlısı yani isterseniz eksileye de bilirsiniz bana ne zaten.
(bkz: ruzgar bebege destek kampanyasi)