Sık geçen başlıklar

ilkel barbar 2

ekşi profili
geçen yıl da yazmıştım
bir oyuncuyu fenerbahce aliyor ve pahaliysa fenerbahce kaziklanmistir.

bir oyuncuyu fenerbahce satiyorsa ve pahaliysa transfer sikesidir.

bir oyuncuyu fenerbahce almis ve ucuzsa el altindan para vermistir.

not:dedigim durumlar yalnizca fenerbahce icin gecerlidir.