Sık geçen başlıklar

pavzat 23

ekşi profili
menüye bakmak denmiş. geçen twitırda türkiye'nin en ünlü zengin ekonomistleri bile şikayet ediyorlardı restorant fiyatlarından. fakir gösterecek diye bakmayın bakalım menüye nasıl geçirirler hesabı. işte o zaman fakir görünmez iliklerinize kadar fakir hissedersiniz.
https://twitter.com/…?s=20&t=suznuphqsg7un_hggmjxtq

ekonomist şenol babuşçu'nun haberine göre hükümetin yeni planı.

hükümet konut sektörünü canlandırmak için düşük faizli konut kredisi üzerinde çalışmalarını sürdürüyor. edinilen bilgilere göre;

5 milyona kadar konutlar için % 0.79,
5-10 milyon arası konutlar için % 0.89,
10 milyon üstü konutlar için % 0.99
aylık faiz düşünülüyor.

bu sayede ülkemizin bütün illerinde sıfır evler 5 milyon tl'den başlayacak. korkarım ki en kötü ev ise 1 milyon tl'ye çıkacak.
lazların neden böyle olması?

edit1: arkadaşlar ben ekrem imamoğlu'nu laz biliyordum değilmiş. şu an bir çok laz arkadaş tarafından baskıya uğruyorum yardım edin.

edit2: ama bana da hak verin imamoğlu'nun trabzonlu oluşu ve siyaset yapma biçimi kimlere benziyor?