''doğu illerinde olmadığı kadar doğulu nüfusu, bu listenin başında yer alır.''
edit: birisi bana bu başlığı açtığım için ırkçı demiş. acaba bu yazdığım şeyin nesi ırkçılık? köyden kente göç, bir olgu. ırkçılıkla mı açıklanıyor? bu söylemime ırkçı diyen arkadaşlar, lütfen bu başlığın devamını okumasınlar. tansiyonları düşer. *
15.08.2020 · 42. sıra
keten prens
14.08.2020 10:19 ~ 12:32