Sık geçen başlıklar

fenerbahçe tarihinin en kötü oyuncusu 3

ekşi'de gör
samatta başı çeker. hayatımda bu kadar yeteneksiz bir adam daha izlemedim ben. güiza yazanların o dönemde çocuk olduğunu düşünüyorum. .adam gayet güzel gol, asist katkısı verdi oynadığı dönemde ve inanılmaz pozisyon yeteneği vardı.
guiza diyene ağır küfür ederim. adam en duygusal topçumuzdu. şampiyonluk golümüzü attı. deli gibi çabalıyordu.
hatırlanılan en eski futbolcu yarışına dönmüş anket.

mehmet yozgatlı demiş adam ya; alex ile semih’le beraber en iyi anlaşan, akıllı ve teknik bir oyuncuydu.

sorunun cevabı ise bence nartallo, diğer cevaplardan mantıklı, sadece takımı tutmuyor. *