Sık geçen başlıklar

gaziantep'te balkondan düşerek ölen genç kız 1

ekşi'de gör
balkondan düşüş anının videosunu izledim. siz izlemeyin. site bahçesinde ufak bir çocuğun bisikletini alması beklenip, çocuk daha uzaklaşmadan kafa üstü aşağı atılmış bu kız. hiç tepe üstü atlayarak intihar eden birini görmedim, canından sonuna kadar bezmiş olsan da insansın, refleksin var, 1000 metreden de düşsen sistemin senden bağımsız avuç içlerini yere doğru uzatıp o düşme anını hafifletmeye çalışır. duygu dümdüz düşüyor, en ufak bir kıpırdama ve refleks olmadan, belli ki düştüğünde çoktan öldürülmüş. küçük çocuk hızlı hareket etmese onun tepesine atacakmış katili. gaziantep'te görgüsüz bir ailenin daha öncesinde 2 kişinin katili olmuş, para gücüyle sokakta gezmesi sağlanmış şımarık piçinin 17 yaşında bir kızı öldürüp balkondan atması ve "babamın parası nasılsa beni kurtarır yaağ" diye düşünmesi diyelim biz ona. arkadaşlarının yazdığına göre duygu, madde bağımlılığı da olan katilden gördüğü şiddet yüzünden ayrılmış, tehditle eve götürülmüş. sonrası malum. para gani, zenginlik gani, imkanlar gani ama ortaya evlat diye çıkardığın, büyüttüğün şey bu: madde bağımlısı, patetik bir katil. azıcık onuru olan kendine mezar kazıp içine yatar, ama baba ne yapmış onun yerine, cami yaptırmış. yine para gücüyle çıkarır, para gücüyle her şeyi örtbas eder, bir de kız bulur ve şahane genetiğinizle parmak ısırılası aile kültürünüzün devamı için evlendirirdiniz de, ama sosyal medya unutmaz.