dış borç alacaklılarından kaçmak için yapmış olabiliriz.
Sık geçen başlıklar
katamaster 21
ekşi profilibugün ülkeye mülteci akını yaşanıyorsa bu anadolu sırtlanı ak patronlar yüzünden. götünüze girsin şimdi suriyeliler.
bu ülkede araba kullanmak bu kadar kolay olmamalı. orada ufak bir çocuk da olabilirdi. köpek ölünce "fark etmedim" demesi kolay tabii. bu kadar körce araba kullanan kişi kesinlikle trafiğe salınmamalıdır. kaldı ki kasıt bile olabilir şu yaptığında.
ya amk biz zaten 17 yıldır cehennemde yaşıyoruz, bu herif her allah'ın günü ne saçmalıyor?
de get allasen.
de get allasen.
millet ekmek derdindeymiş. amk milleti eğer gerçekten ekmeğinin derdinde olsaydı bu yağma düzeninin sürmesi için oy vermez, ülkenin batmasını önlerdi.
açlıktan geberin de belki aklınız başınıza gelir.
açlıktan geberin de belki aklınız başınıza gelir.
önce üç beş kuruşa abuk subuk adalarda paravan şirket açıp milyonlarca lira vergi kaçıran yavşak oğlu yavşak vatan haini çürük piçlerden bir vergi toplamayı öğrensinler. ondan sonra bitcoin'den mi shitcoin'den mi ne boktan vergi alacaksa alsınlar.
bu milletin amına koyacağız diyen çernobil artığı vampir orospu çocuğunun kaç lira vergi borcunu sildiniz? abuk subuk şeylere vergi getirene kadar önce şu yavşaklardan adam gibi vergi toplayın.
bu milletin amına koyacağız diyen çernobil artığı vampir orospu çocuğunun kaç lira vergi borcunu sildiniz? abuk subuk şeylere vergi getirene kadar önce şu yavşaklardan adam gibi vergi toplayın.
biz zaten orospuçocuğuyuz bu ülkede vergimizi eksiksiz verip kanuna kitaba uyduğumuz için. allah belamızı versin bizim.
vatan hainliğinin tablosu. demografik yapıya geri dönüşü olmayacak şekilde zarar verildi, siz hala goygoy yapın..
ahaha, ülkede yaşayan bütün vatandaşların yedi sülalesinin bilgilerini hackerlara çaldıran hükümetin borazanı bir ajansın yaptığı haber.
hala elalemin amıyla götüyle uğraşan liseli orospu evladı yüzünden olmuştur.
hakkinda sorulan sorular, ramazanda orucu neyin bozdugunu 1400 yildir kesfedemeyen gerizekalilarin sorulariyla ayni ayardadir.
alayı orospu çocuğudur. bu kadar net. zaten araba arkasına siyasal simge, isim vs yazmak kadar salakça birşey yok şu dünyada. bir tanesinde hem kurt resmi, hem ampul, hem tuğra hem de atatürk imzası vardı. koalisyon kurmuş arka camda pezevenk.
patlama sırasında çok şiddetli bir istikrar sesi duyulmuş.
3. havaalanını kıskanan aym başkanının verdiği ayardır.
(bkz: mutlusson)
--- spoiler ---
mobil iletişim araçları ve bilgi teknolojileri iş adamları derneği (mobisad) yönetim kurulu başkanı sinan ekşi’nin ilave verginin gelmesiyle yolcu beraberinde getirilen cihaz sayısının yüzde 33 artmasını beklediklerini ve bu yüzden yolcu beraberinde getirilen cihazlardan alınan 131.5 liralık harcın 600 liraya çıkarılmasını talep ettiklerini dile getirdi.
--- spoiler ---
cep telefonu alıp sizin gibi kan emicilere para kazandıranı siksinler. beyler ben güvercine geçiyorum.
mobil iletişim araçları ve bilgi teknolojileri iş adamları derneği (mobisad) yönetim kurulu başkanı sinan ekşi’nin ilave verginin gelmesiyle yolcu beraberinde getirilen cihaz sayısının yüzde 33 artmasını beklediklerini ve bu yüzden yolcu beraberinde getirilen cihazlardan alınan 131.5 liralık harcın 600 liraya çıkarılmasını talep ettiklerini dile getirdi.
--- spoiler ---
cep telefonu alıp sizin gibi kan emicilere para kazandıranı siksinler. beyler ben güvercine geçiyorum.
orspu çocuğunun birisi yüzündendir. ananı skeyim orspu çocuğu. sülaleni skeyim hayvan herif. basuruna ispirto dökülür inşallah. bizimle hiçbir alakası olmayan savaşın içindeyiz bu yarım saattir sövdüğüm herif yüzünden. kime sövüyorum bilmiyorum ama..
edit: kime sövdüğümü şimdi buldum, corc buş..
ayrıca işidin de, ösonun da, pkknın da, abdnin de, israilin de amk.. hügonun da amk..
edit: kime sövdüğümü şimdi buldum, corc buş..
ayrıca işidin de, ösonun da, pkknın da, abdnin de, israilin de amk.. hügonun da amk..